Motociklinis ratas
|Vien motoras (MXUS 3000 v2 3T) sveria apie 10kg, o dviratiniai ratai tokio svorio nelaiko, tai planas buvo priekyje pasilikti 24″ dviratinį ratą, o gale įdėti panašaus dydžio motociklinį. Iš tikro tie visi ratų dydžiai yra visiškas košmaras: diametras coliais, plotis milimetras, aukštis – santykinis dydis… Prie viso to, dar ir skiriasi kur tie coliai matuojami: dviračio rato dydis matuojamas padangos išorėje; motociklo – padangos viduje. Ratlankio plotis dviratyje – išorė; motocikle – viduje… Kitaip nei absurdišku košmaru neapsiverčia liežuvis to pavadinti.
Taigi, po šiek tiek researcho, panašus dydis, pasirodo, yra 18″. Ratlankio plotis 1.85″, tai išorė gaunasi 65mm. Padangą pasirinkau 3.00″, tai plotis 79mm. Šitam ratlankiui realiai gal labiau tiktų 3.25″ (ir iš tikro maniau kad būtent tokią ir pirkau), bet 3 coliai irgi gerai atrodo. Dviračiui pločio pakaks…
Problema, kad tokie daiktai kažkodėl yra labai brangūs: firminis ratlankis kainuoja 100€, ir netgi spalvoti lipdukai – 35€… Lietuvoje bene vienintelis kelias buvo pirkti visą plieninį minsko ratą ir ardyti… Po to kažką daryti su stipinais, nes per ilgi. Pjauti ir naujai prasriegti negalima, nes jų sriegis yra didesnio diametro nei pats stipinas, nes valcuojamas – nebetiks galvutė… Žodžiu vargo vakarienė. Teko viską susisiųsti iš skirtingų Kinijos pakampių.
Stipinus pirkau ebay iš kinijos, parkeliavo prieš porą mėnesių. Ratlankį pirkau per alibabą, parkeliavo prieš kelias dienas (2 mėnesius plaukė laivu). Na o motoras parkeliavo šiandien. Gumas pirkau Lietuvoje.
Surinktas ratas matosi pirmoje nuotraukoje. Ką galiu pasakyt, nesu montavęs mašinos ar traktoriaus rato su montiruote, bet su šituo jau irgi yra ką veikt: padangos guma labai stora ir kieta, o dar viso rato svoris… Nei daug nei mažai, gavosi 15.2 kg. Iš tikro tai daug, žiauriai.
Antroje nuotraukoje matosi 30A Anderson jungties likučiai. Įdomiai kitaicai galią skaičiuoja, motoras neva 3kW ir ant jo yra “48V” lipdukas, tačiau 30A*48V = 1.5kW, kas šiek tiek nedatempia iki 3kW. Reiks keisti, greičiausiai su visais laidais.
Trečioje nuotraukoje palyginimas su 24″ dviračio ratu. Gavosi apie 1cm žemesnis. Nelabai bus gražu, kai priekinis didesnis, bet tai jau arčiausią, ką galima padaryt. 19″ motociklinis jau būtų 1.5cm per didelis. Nors, iš tikro, labai panašus dydis turėtų gautis sumontavus 3.25″ moto padangą. Gal kitą kartą…
Bent kiek as aiskinausi su pardavejais kad tie 3000w yra ne prie 48V o prie 96V tik nuo senojo skiriasi kad plienas statoriaus 0.35mm o ne 0,5mm kaip V1 laikiklis statoriaus aliuminis o ne stampuotas dar ten kazkas skiriasi nezymiai jau nepamenu.Keista kad svoris sakai apie 10kg jie deklaruoja apie 8,5kg..
Pasvėriau savo MXUS’usus: V1 4T 8.6kg, o V2 3T 9.25kg
Na aš nesvėriau prieš surenkant, kažkaip mintis nekilo. Bet iš rankos tikrai žiauriai sunkus. O tai, kad sunkesnis už V1, tikrai prastas ženklas – progresas šiek itek ne ta kryptimi.
Bandysiu dabar pasileidinėt, bus matyt kas kaip.
Tai į variklį ateina trys laidai – trys fazės. Tai srovė duota vieno laido 30A, ir Vpeak 48V. Tai Vrms bus 48*0,7=33,6V, Tai galia 33,6*30*3=3024W. Tai manyčiau kad ten kinas teisybę surašė.
Čia yra BLDC motoras, kurio fazės forma yra stačiakampė. Todėl papildomai dauginti nereikia.
Bet yra kiti niuansai, kodėl VA nėra lygu W.