Home › Forums › Motorai / perdavimas › variklio Perm PMS120 7kw ir kontrolerio Sevcon Gen4 72v 350A paleidimas
- This topic has 72 replies, 6 voices, and was last updated 7 years, 3 months ago by Nemirtingasis.
-
AuthorPosts
-
2017/03/11 at 20:46 #15685minde28383Participant
Sveiki,
kas turi patirties paleidziant toki varikli ir kontroleri?
Perm PMS120 7kw ir kontroleris Sevcon Gen4 72v 350AVarilkyje stovi optiniai davikliai, o ne holai. Kontrolerio nustatymų keitimui naudojamas Bus Can adapteris kurio as neturiu. A yra kas galetu pabandyti paleisti si motora su siuo kontroleriu?
2017/03/12 at 14:16 #15690agniusmParticipantKiek aš žinau, reikia būti mokslininku, kad teisingai suderinti sevcon valdiklius atskiriem varikliam ir kad veiktų teisingai darbas nemažas ir dar reikia softo ir adapterio kuris nepigus.
2017/03/12 at 15:23 #15694minde28383ParticipantSofta duoda nemokamai, adapteris gal 50usd ar net 100usd. Labai gaila kad nieks nekonfigina situ kontroleriu pas mus.
2017/03/12 at 15:27 #15695minde28383Participantar man ta Sevcona mest per borta, ar yra vilties kad atsiras kas turi patyrimo konfiginant ji?
2017/03/12 at 17:43 #15696agniusmParticipantNa, mėtyt tokių daigtų nereikia. Gali bandyti užklausti Stephane iš ES forumo niku doctorbass jei angliškai šneki
2017/03/12 at 17:54 #15698agniusmParticipant2017/03/12 at 18:31 #15700minde28383ParticipantZauriai ten su tuo kontrolerio konfiguravimu. As pats nepaleisiu sito motora su situ kontroleriu, jei kas pagelbes tai liuks, jei ne tai batai.
2017/03/12 at 18:56 #15701minde28383ParticipantEsu skaites susirasinejimus del Sevcon kontroleriu ir docktorbass’a zinau. Toli jis, o as cia marijos zemej. Pastu nesiusiu jam kontroleio ir motoro. Geriausiu atveju jis man pasiulys nusipirkti adapteri, susideti appa ant windows ir nustatyti kontrolerio setingus :) Zinau kad ten nebus taip easy kaip ant popieriaus, tik ne su situ kontroleriu. Reikia zmogaus kas butu dares sita reikala lietuvoj ir pagelbetu.
2017/03/12 at 20:40 #15702agniusmParticipantSusisiekiau su juo. Sakė kad yra forumai europpje kur naudoja šitą kombo kartingams. Iš esmės tau reikia susidasti tokį forumą, ižsiregistruoti ir paprašyti kad atsiųstų tau config failą. Tada jį užkrausi su dvt or ixxat ir nieko nereikės konfiguruot. Aš tokiu keliu bandyčiau eiti.
2017/03/12 at 20:50 #15704minde28383ParticipantTarp kitko manau kad galbut variklyje sudeti hall’ai, ne optika iseina jungtis su 5 laideliais.
DVT – programine iranga
IXXAT – adapteriso tai jie nebekainuoja kruvos pinigu? kaip ta config failiuka uzkrausiu?
2017/03/12 at 21:01 #15705agniusmParticipantDvt galima gauti atsisiusti, ixxat reikes pirkti.
Nustatymų failiuką tavo motorui tikriausiai gausiu. Jei sin/cos enkoderis stovi, tai yra kažkoks skriptas dvt, kad gaut teisingus nustatymus, su hollo tikriausiai paprasčiau, nzn, pats nežaidžiau.2017/03/12 at 21:14 #15706agniusmParticipantKetvirtadienį turėsiu konfiguracinį failą.
2017/03/12 at 23:25 #15707minde28383Participantsuper, del config’o :)
Doctorbass’as parase:
It might be sin/cos encoder or hall or UVW… you have to search on google for the specs with the model number.Radau toki lipduka. Tiesa paskius visai nebesitikejau jo rasti po purvo sluoksniu.
Kaip visada neusilaikiau ir ciupau raktus, atsukau varstus, bet neistraukiau viduriu, pritrauke magnetai rotoriu. Panasu kad pavezesiu motora viduriu apziurejimui i laikinaja sostine, i savaites viduri.
IXXAT USB-to-CAN adapteri nuomotis nebent is ko nors, brangus jie.
2017/03/12 at 23:30 #15708minde28383ParticipantNekantrauku suzinoti kokie ten davikliai, bet pagal Art numeri 795-00-012-0013/00340 jokiu rezultatu googleje.
2017/03/13 at 00:21 #15709minde28383ParticipantAnt kontrolerio radau tokiuos numerius:
Type: Gen4 72V 350A
Part: 634A83210
Serial: 2010074170
04917650000042 1025
694A89210 Rev. P4
2017/03/13 at 01:08 #15710agniusmParticipantPasižiūrėk koks kabelis išeina, kiek laidų tada pagal Heinzman pin assignment datašytą pabandyk nustatyti kas stovi. Gal ant pačio laido bus kokia markiruotė
2017/03/13 at 16:35 #15711minde28383ParticipantApziurejau ‘Heinsmamm motors’ (pdf’a) data sheet’a.
Data sheet’e aprasyta apvali jungtis “Power connector m23” kuri yra pora centimetru nuo variklio, prie pat pat pacio variklio. Is sitos jungties iseina poros metru kabelis su dar viena jungtimi “DT06-08S”, su penkiais panaudotais lizdais:
1 rudas, 2 baltas, 3 pilkas, 4 geltonas,
5 n.c, 6 zalias, 7 n.c, 8 n.c
pagal laidus man neaisku ar skaitmeniniai, analoginiai, ar UV jutikliai ten ideti.
jeigu stai taip atrodytu laidai, tai butu galima manyti kad ten stovi skaitmeniniai sensoriai:
2017/03/13 at 18:08 #15712minde28383ParticipantPagal galimus sensoriu tipus ir laidu skaiciu ir spalvas neatrenku kurie sensoriai sudeti.
paveiksliukas is ‘Heinsmamm motors’ data sheet’o:
pas mane jungtyje pajungti penki laideliai ir zeme.
2017/03/13 at 18:20 #15713minde28383Participantpagal data sheeta sakyciau kad ‘RLS 8-Bits sin/cos’ sensorius idetas, bet kad nepajungtas, nei jei juodas, nei rozinis SIN laidelis.
2017/03/13 at 18:59 #15714minde28383ParticipantRadau, pas mane idetas ‘RLS RMB29A01’ (sin/cos sensorius).
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.