- This topic has 269 replies, 17 voices, and was last updated 9 years, 3 months ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2013/06/23 at 22:23 #2064BuckisParticipant
Kadangi esu skersas ir su dviem kairiom rankom o klausimu turiu daug ir is skirtingu temu, bei daznai reikia pasitarimo – bandysiu rasyti zalius klausimelius cia bei tikiuosi jusu supratimo
taigi:
1. turiu projekteli E-Motoroleris,
reiketu pasiskaiciuot reduktoriaus perdavima, kadangi taip nutiko kad jame stoves CA-120 RC varikliukas.
Originaliai stovi 3 dantraciai, vidurinis dvigubas,
pirmas 14 dantu
vidurinis 53-15 dantu
trecias 53 dantu
vaziuojant benzu 10000rpm greitis 80km/h
mano paskaiciavimais gaunas 13.3:1 reduktoriaus perdavimas
prie 10000rpm galinis ratas sukas 747 rpm
kaip suprantu CA-120 su 16S paku isvinios 7200rpm
o klausimas bus —-> ar skaiciuodamas nepriveliau, ir per kiek dantraciu patarsit daryt reduktoriu?
2013/06/23 at 22:27 #5836BuckisParticipanttikslas padaryt 100-110 km/h max greiti, daugiau nera kur isibeget, darbinis greitis bus 50-80km/h
2013/06/25 at 10:05 #5837ŠarūnasKeymasterSkaičiavimai lyg ir teisingi.
80km/h greitis tai čia su 10 krpm prieš variatorių? O kokios apsukos už variatoriaus? Ar nebus koks 16k?…
Įtariu paprasčiau bus pasiskaičiuoti pagal rato aikštį ir reduktoriaus perdavimą (13.36:1). Akivaizdu kad reikės daugiau RPM iš motoro… Gali tekt įtampą kelt iki kokių 90-100V.
2013/06/25 at 15:51 #5838BuckisParticipantas cia skaiciavau reduktoriaus pagrindines asies ir rato asies apsukas, nes esu realiai isbandes su benzu. dantis skaiciavau gyvai, bei dar forume radau patvirtinancios info, keisti itampos nera noro, kaip ir naudoti originalaus reduktoriaus, mintis yra gamintis dirzine pavara ir ja daryt pagal paskaiciavimus aukstint iki 8:1 grubei
2013/06/25 at 16:16 #5839ŠarūnasKeymasterNa daugiau kaip 3:1 padaryt su diržine pavara tai jau yra kas veikt… Dviejų pakopų reiks.. Gamyklinis reduktorius nėra toks jau blogas. Gali nebent statyti CA120 vietoje variatoriaus varančiojo veleno (prafrezavus galvą) arba vietoje generatoriaus (kaip aš dariau pirmame variante) ir tada vietoje variatoriaus diržo statyti du skriemulius ir dantytą diržą su ~1:2 (aukštinančia) redukcija. Taip gal išsispręstų daug problemų, taipogi motoras būtų mažiau daužomas per duobes.
2013/06/25 at 17:44 #5840BuckisParticipantVat idomu ar tiktu dirziniai dantyti dantraciai (20mm) plocio is aliuminio skirti visokiom CNC staklem ir t.t, tiksliau ar ju neprasuktu per ispjovas ant asies?
gal kas esat ka nors panasaus dare?
2013/06/26 at 04:49 #5841ŠarūnasKeymasterKad prasuktų tai labai abejoju. Vis tik čia sukimo momentas yra gan nedidelis, prieš reduktorių juk. Manau labiau aktuali susidėvėjimo problema..
2013/06/26 at 17:10 #5842TadasParticipantManau nelogiska pradziai nusistatyt toki greiti tokiam daiktui :) Reik ziuret dinamika aparato nes gal tu ta 110km/h pasieksi bet taip letai kad geriau pasigamint pavara tokia kad max greitis butu 80km/h bet pasiekiamas tarkim per 5-6 sekundes.Tie dantraciai laiko jei teisingai viska padarai.Sarunas teisingai sako nieko tu neprasuksi nes sukimo momentas toj vietoj nebuna didelis.
2013/06/26 at 20:05 #5843BuckisParticipantNa Saruno motopirda lakste kiek zinau max 80km/h ir buvo liuks? as kur vazineju ir aplamai kur galima vazinet max 80km/h, i greitkeli neturiu teises vaziuot. 110km/h tik kad aplenkt koki briedi. tiesiog noriu variklio apsukas pasiskaiciuot ir suderint su reduktorium, 5-6 sekundes cia jau butu man zaibas:),
reiks uzsisakyt pora dantraciu pasizaidimui, jei viskas bus liuks ir tarkim susideves uzsakysiu kietesnio arba atsparesnio metalo ar lydinio, taip ar taip visvien reikes ieskot 4 galvu CNC. pasirinkimas mano regione nemazas bus ir kainos skirtingos
Klausimelis susidurusiems su Kelly valdikliais, brezinyje nurodyta kad reikia deti varzas-diodus statant kontaktoriu, o jei nedet kontaktoriaus tai ir varzu bei diodu nebereik?
bei salia gazo rankeneles mygtukas kaip ir nereikalingas?
2013/06/26 at 21:45 #5844agniusmParticipantAs taip suprantu ta varza, kad skierku nemetytu. As kai pajungineju sujungiu minusa, po to pasiimu rezistoriu, viena jo koja lieciu akumo pliusa, kita kontrolerio pliusa tik labai trumpai ir sumaunu, tuomet nebuna kibirksciu :) o kaip elekreoniskai tai atrodo nenutuokiu, tikriausiai kazkas su kondikais susije :D
2013/06/27 at 06:33 #5845ŠarūnasKeymasterNa jei kontaktoriaus nededi tai ir diodo bei varžos nebereikia.
Mes naudojam Kelly didelius (400A 144V) automobilyje, bet padaryta su kontaktorium ir precharge. Nematavom kiek srovės jis valgo išjungtas…
2013/06/28 at 01:28 #5846BuckisParticipantsituacija tokia:
naudoju 48V pakroveja 20A matavau isejime 54V
Kelly KEB serijos valdikli
CA120 varikli
buvo bedu paleidziant is karto – pradedavo suktis variklis, nustatymuose pareguliavau ( aciu Linui ) daba kaip sakant ir liuks 18% nustaciau tai nepradeda savaime suktis. bet variklis purtos, cypia buna “stajakas” jei kelis kartus pasileidzia su esama holo kombinacija poto nenori suktis, laidus 100 kartu tikrinau holo davikliu – viskas vietoi.
ar nebus visdelto kad holo davikliai ne ten stovi kur reikia?
na as ju kaip ir neklijavau bet kompetingas zmogus sita varikli tvarkingai buvo paleides su esama padetimi.
bandziau nustatymuose nurodyt 60 ir 120 laipsniu nieko nepadeda, su 120 nustatymu veikia stabiliau bet …. jei pradeda sukti tai susipurto karts nuo karto, garsas negeras…
neisivaizduoju kad galeciau ka sumaisyt, + ,-,ABC
restartas isimetus klaidai nepadeda, reikia atjungt holo + ir spustelt rankenele tada klaida dingsta, pakeiti kombinacija ir vel bandai.
O kazkas sake kad metadam tyka ir tai iki 16 metu…..
primenu iki 16m reikia mastyt o nuo 16m gaunas ale bilekaip.
2013/06/28 at 06:23 #5847ŠarūnasKeymasterSiūlyčiau patikrinti holus. Tegul būna prijungta kaip yra, įjunk kelly.. Ir tada lėtai ranka sukdamas matuok įtampas ant holo išėjimų. Ant visų turi keistis ~0.2-5V.
2013/06/28 at 11:37 #5848BuckisParticipantjei testeri jungti ant isejimo ir minuso tai vakar bandziau ir 0. bet sendien patikrinsiu is naujo nes ten ant bajerio dariau, buvau jau baisei piktas…..
2013/06/28 at 15:55 #5849BuckisParticipantZodziu beda radau, buvo beda kitaiskame laide, delto nemate vieno holo daviklio
53V 5400RPM isvinioja ant tusciu maitblokis rodo 84V
kaista manyciau neblogai variklis sunku islaikyt ranka po 5min, darbo.
valdiklis nekaista
i rankeneles pasukima reguoja kazkur iki 50% poto max apsukos ir viskas.
sukiojant staigiau rankenele esant didelem apsukom pameta holu padeti, pasipurto, bet garsai malonus nebecypia, neuzsikerta.
Ar tai normalu? ir ar reikia ieskot kitos holu padeties kombnacijos?
ar tiesiog parametrus keisti valdiklyje.?
siuo metu rankenele uzstatyta su 0,5 sek. velavimu
2013/06/28 at 18:35 #5850TadasParticipantAtsiprasau patersiu tema.Kazkaip ar cia hobbyking meluoja ar kaip bet mano akim gaunasi kad Buckis naudoja brangesni bet ne tokio efektyvumo motora??… nes nuorodoj kaip matot raso be apkrovos prie 52 v tik 5,2 amperus suvalgo kazkas apie 260w vietoj 500W+nuostoliai???
2013/06/28 at 18:51 #5851ŠarūnasKeymasterTadai, čia naujesnis RotoMax 150cc. Pas Buckį yra senesnis CA120 modelis. Ca120 turėtų būti bent 70% galingesnis, vien tik pagal apvijų varžą žiūrint.. Tik kiek labiau kaprizingas, sunkiau su juo kontroleriai susitvarko (dėl mažo induktyvumo).
Bucki, pabandyk dar paieškot kitos kombinacijos. Jei nieko geriau nerasi, bandyk rasti priešingos krypties kombinaciją ir pažiūrėk ar su ja sukasi identiškai taip pat. Jei ne, gal būt reiktų pakeisti kontroleryje 60/120° komutaciją ir bandyti dar kartą..
2013/06/28 at 19:20 #5852BuckisParticipantok ryt pabandysiu sen reikia desreliu kimsimo ir rukimo projekteli testi :)
2013/06/29 at 12:17 #5853BuckisParticipantNieko nekeiciau sen tik matavimus atlikau:
6800RPM 50V 17-18A
Kada papuls geresni akumai reiks pabandyt su jais
Beja koki saugikli isigyt ?
radau pirkt iki 32V ir A pasirinktinai
arba nuo pagrusciko (folklift) 48V A pasirinktinai
seip turiu automobiliniu mega fuse
2013/06/29 at 19:34 #5854BuckisParticipantcia video kai pavyko pirma karta paleist. siuo metu sukas sektiek tyliau, po apatines karunos pastatymoi vieta ir varztu perverzimo.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.