Home Forums Bendras Buckio nesamoniu skyrelis

Viewing 10 posts - 261 through 270 (of 270 total)
  • Author
    Posts
  • #11077
    Buckis
    Participant

    • This reply was modified 8 years, 8 months ago by Buckis.
    #11079
    agniusm
    Participant

    Nu labai grazu ir tvarkinga. Man patinka toks montavimas, kai akumuliatorius kartu su valdikliu, kontaktoriu. Nebereikia galvoti ir prisukineti atskiru komponentu.

    #11085
    Buckis
    Participant

    Ačiū, na gavosi beveik kaip ant brėžinio, kaikur tarpai tarp remo 1 mm, bėda ta kad nors aliumas visas šis grožis arti 40kg (deze, akumuliatoriai, valdiklis, kontaktorius,radijatorius)

    faktas kaip blynas virsiju gamyklini svori,reiks gauti mazus lengvus akumus registracijai

    • This reply was modified 8 years, 8 months ago by Buckis.
    #11086
    Buckis
    Participant

    • This reply was modified 8 years, 8 months ago by Buckis.
    #11140
    Buckis
    Participant

    Berods susitvarke reikalai su BMS.

    Dabar turim beda nauja, del neaiskiu priezasciu valdiklis po valdiklio mirsta, netgi tas kuris priestai veike, butu salia kataliku baznycia nueiciau uzdegti zvakute :)

    valdymas lieka gyvas- mirsta mosfetai
    saugiklis valdymo lieka gyvas, 300A taipat
    itarimas kad gali buti kaltas valdiklio modifikavimas (nuimtas originalus aliuminio blokas- uzdetas aftermarket radijatorius- praskambinta po modifikavimo ar nera trumpo tarp ausintuvo ir valdiklio/jegos kabeliu

    kitas dalykas kurio as nesuprantu , bet tai tik kad mazai smegenu- pajungus valdyma tai yra valdiklio logikos +- ir pajungus variklio minusa nuo valdiklio i varikli gaunu ant remo jegos akumuliatoriaus minusa. bandau praskambinti trumpa tarp variklio kontaktu su remu-nieko bet kai tik pajungi valikliui minusa tada atsiranda -60 (tas visiskai neturi itakos sistemos veikimui( tai buvo pries gedima ir po))) tiesiog ieskau atsakymo kad suprasciau to ko nesuprantu, su valdiklio pajungimu(sudegimu) susitvarkysiu anksciau ar veliau.

    dar klausimas: jei valdiklis turi precharge funkcija ir ji yra programuojama tipo gali nustatyt itampa , kaip ji vyksta? ar kondensatoriai pasikrauna per logikos dali ar visdelto reikia deti varza ant kontaktoriaus ir precharge bus vygdomas nustatyta programuota itampa?

    valdiklio bedu nebuvo iki modifikavimo ir kol pats valdiklis neturejo salycio su remu. zinau kad darau klaida bet 100 kartu viska pertikrinau bet nezinau kur esu ryzas

    • This reply was modified 8 years, 8 months ago by Buckis.
    #11142
    agniusm
    Participant

    Ne tu vienas ryzas. Valdiklis bus izoliuotas ir tikriausiai viskas eis nuo Agni. Pas mane taip pat ant remo pako minusas. Uzsiknisau ieskoti, tai palikau ji buti. Kadangi varikliai labai panasus gali buti ta pati beda. Paziurek prie mano Blade, buvo apie tai pokalbis. ES forume man patare isvalyt nuo anglies dulkiu, bet man nepadejo. Visvien likau prie to, kad kaltas variklis.
    Del precharge, as manau, kad nieko papildomai det nereikia, valdiklis prechargina pats, del to ir norejau ji nusipirkt, da ir regeneracija yra. Ten yra schema pajungimo kur man siuntei, tai ten varzos nera kiek pamenu.

    • This reply was modified 8 years, 8 months ago by agniusm.
    • This reply was modified 8 years, 8 months ago by agniusm.
    • This reply was modified 8 years, 8 months ago by agniusm.
    #11146
    Buckis
    Participant

    Jo bet kontaktorius ir nukepe – tiksliau uzstrigo

    #11178
    Buckis
    Participant

    Zodziu vel vaziuojam, bandymas po bandymo, situacija tokia greiciausiai teks kietinti pakaba, kitas dalykas – be svorio lenciugas itemptas su svoriu per laisvas ir baladojas. gal kas turi patirties ar uztektu kokio sliauztuko ant sakes ar reikia itempejo. kokio aliejaus uzpilti kad priekinis amortikas pakietetu?

    kitas klausimas, gal kas yra susidures su variklio kriuksejimu uzsukus gaza pradedant judet is vietos, toks vaizdas kad gal amperu truksta, dabar 200A ir 400A peak ant 30sek.kolkas nebuvo kad ribotu peak, tas garsas toks specifinis kad sunku apsakyt bet labai panasu kaip kiaule kriuksi

    galinio rato su esama 2.7 perdavimu neprasuka is vietos, bet man bent jau gana smagiai begejasi- galetu but geriau. kai susiubuoja ant smeleto asfalto vaziuojant greiciu apie 25-30 mph ratas praslysta, bet cia kad gal amortikas sxxdinas labai jau jis minkstas.

    #11179
    Tadas
    Participant

    Gal ir nukreipejo uztektu ar apsaugos kaip pavadint tiksliau.Mano pusbritvej ant galines sakes sono prisisuka toks plastiko gabalas apgaubiantis sakes dali kur grandine praeina ir kadangi daiktas nenaujas matosi kad jo reik nes grandines takas aiskiai padarytas.Jei jau labai lasva tai per gera duobe gali ir pamest tai tada jau teks burt itempeja.

    #11180
    Buckis
    Participant

    Pas mane ir yra sliauztukai, bėda ta kad lenciugas vaikštant gal švirciai laisveja ir baladojas į svirtį, itempejo nematau kur tvir tint nes toks šlykštus pasirinkimas rinkoi nieko padoraus nerandu, o sliauztuku pasirinkimas yra

Viewing 10 posts - 261 through 270 (of 270 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.