• KIEK AMPERU GALIMA KRAUTI LEAF AKUMUS

  • priekiniam rate magic pie2 valdiklis 30a48v akumas 16s2p iš headway 38120s celių

    DSCN0031

    varilis galiniam rate valdiklis ir akumas tie patys
    DSCF0147

    greitis 40+km/h atstumas ~ 40km+ @~25km/h

  • OK, manau susisieksim. Gal kas žino gerą šaltinį kur būtų galima ‘per atostogas’ pasiskaityt glaustos bet teisingos informacijos apie šiuo atveju BLDC variklius? Apvijos, poliai, magnetai, visų elementų matmenys ir t.t.-kas nuo ko priklauso ir kaip viską apskaičiuot, kad rezultate gauti maždaug tai ko tikimasi (šiuo atveju lėtasūkio ‘high torque’…[Read more]

  • Karpis, paprastą brėžinuką-skerspjūvį galiu nupiešti, o skersmenį galima didinti tik jei kaip donorą naudojant kokį didesnio diametro AC variklį, bet darant iš generatoriaus bus gerokai pigiau, generatoriaus rotoriaus diametras būna ~90mm arba ~100mm.

  • Tadas, o ar kada ardei bafang ar bosh mid-drive ?
    ir tu čia rašai tik apie tai kad “skaitei”, parodyk ką esi sukonstravęs ?!
    ir ką pagal tave reiškia “normalus NK” ? kalbi “sausai” be konkrečių vykusių ar nevykusių testų ir pavyzdžių ir rodai tik gamyklinius !?
    Ir juokini tai tik tu, kas čia konkuruoja su kinais ? ir iš vis apie ką tu kalbi ? čia…[Read more]

  • Tadai, skirk norą padiskutuoti apie naują/nematytą anksčiau sprendimą (apie tai ir tema) nuo alternatyvių bet jau žinomų sprendimų. Taip pat atskirk kalbą apie sprendimus nuo kalbos kiek €. Kai kuri kažką, ne apie € galvoji pirmiausia. Bet taip, kažką konstruojant yra privalumas kažką panaudoti kaip ‘donorą, detales ir kt. ir taip sutaupyti.…[Read more]

  • Jau man tik juoktis norisi is tokiu kalbu :) Ta motoriuka as kaip masala uzmeciau ir matosi kad judu net nenutuokiat jog butent jis stovi daugumoj bafang mid drive sistemu iki 750w.Veikia tikrai gerai kiek teko skaityt dar ir sinusini kontroleri velesniuose modeliuose naudoja tai isvis praktiskai garso nera.As dar karta pasikartosiu padaryti…[Read more]

  • Karpis, teisingai, dantračiai ir diržai prie vidutinių ir didesnių apkrovimų turi 10-15% nuostolius, palyginimui – automobilio perdavimas tarp variklio ir ratų (greičių dėžė + reduktorius) “suvalgo” 20-30% galios, jei reikia galiu ir matavimus parodyti,
    todėl net jei šio varianto efektyvumas būtu iki 70% tai jis vistiek lenktų dantratinį hubą.

  • Man yra tekę magnetus tvirtinti prie tekstolito, kaip minėjau kai perdariau generatorių į variklį, išgręžiau skyles ir sudėjau apvalius magnetus, nors realiai tai nėra geras sprendimas nes statoriaus polius yra pailgas, jei darysiu kada vėl tai dėsiu atitinkamo dydžio pagal polių,
    Tadai, tekstolitas pagal stiprumą mažai nusileidžia ali…[Read more]

  • Galbūt, neblogas motoras :) Bet grįžtant prie pradinės temos – tuo ir žavi toks be reduktoriaus mid-drive, nes reduktorius, kad ir labai gerai padarytas, visgi duoda šiokius tokius nuostolius, yra dylančių ar potencialiai gendančių detalių, užima vietą, ir jei dviračio rėmas pvz.aliuminis/karboninis – reikia dar galvoti kaip padaryti patik…[Read more]

  • Jei as noreciau kazko lengvo ir pakankamai galingo kaip tokiam svoriui tai rinkciausi realu motora su realiom egzistuojanciom charakteristikom uz protinga…[Read more]

  • Čia ne aš rašiau, o Nemirtingąjį pacitavau, kad diskusija vyktų čia, o ne kitkam skirtoje ankstesnėje temoje :)
    Turbūt nesiklijuoja, nors žinau taisyklę ‘niekada nesakyk ne’, tekstolitas gali būti storas ir tvirtas kaip medžiaga. Nesu labai daug matęs tų motorų, bet viena kinietį pabirusį matyt teko, o pvz. mano savadarbiam dviraty šepetėlin…[Read more]

  • galima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):

    žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….

    n…[Read more]

  • galima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):

    žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….

    n…[Read more]

  • galima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):

    žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • Karpis visu pirma reiktu zinoti arba bent jau atkreipt demesi isardzius keleta besepeteliniu motoriuku kad magnetai NIEKADA nesiklijuoja prie plastiko medzio ar dar ko nors panasaus.Esme kad norint idealiai padaryt reik klijuot ant is tokiu pat kaip statoriaus ploksteliu padaryto ziedo bent is 0,5mm storio laksto.As nesakau kad negalima padaryti…[Read more]

  • Load More