Viewing 19 posts - 41 through 59 (of 59 total)
  • Author
    Posts
  • #2350
    Tyro
    Participant

    Sveiki, norejau paklausti, kaip atskirti A123 prizmatines celes, kuriai klasei jos priklauso – A ar B. Siuo metu netgi maciau pardavime prizmatiniu celiu su jau nukirptais kontaktais, bet siauraakiai sugalvojo kaip jas vistiek panaudoti.

    Laimei greitai man paaiskino, jog tai prasciau net negu B grade celes, joms nukerpami kontaktai ir jos ismetamos kaip nepraeje kontroles. Bet va kinieciai vistiek pinigeli is to darosi. Isgrezia skylutes ir prisuka varzteliu laida su kilpa. Net “garantija” suteikia metams su pakeitimo galimybe.

    Ar galite padeti kaip jas atskirti? Kaina manau nera vienintelis argumentas, nes greitai atsirastu B klases celiu uz A celiu kaina. Dekui. Viskas skirta akiraciui plesti :)

    #2351
    Šarūnas
    Keymaster

    Apie tai kaip atskirti celes kažkada rašiau čia:

    http://e-motion.lt/2010/04/08/oficiali-a123-produkcijos-apzvalga/

    Deja tai buvo skirta 26650 korpusui, tai neaišku ar galioja ir šioms.

    #2352
    Tyro
    Participant

    Na taip, sita straipsni maciau, bet nezinia kiek jis tinkamas prizmatinems. Is forumu atrodo, kad jas “atskiria” tik nusipirkus, kuomet ismatuoja vidine varza bei talpa. Del tu nukirptu kontaktu tikrai nebuciau pagalvojes jog tai brokuota preke, jau net buvo kilus mintis kaip padaryti savus kontaktus jog sujungti celes :) Kaina siulo be siuntimo ~19 USD/celei, siuntimas apie 100 USD, dar mokesciai. Ikandama, tik gali buti jog nelaikytu. Didoka rizika, nors dar per mazai informacijos kad bijot :) Kolkas nepirksiu.

    #2353
    Šarūnas
    Keymaster

    Na kokią vieną pasibandyt gal ir įdomu būtų, grynai tik pažintiniais tikslais, testus prasukt… Pabandyk paprašyt free semplo :)

    O šiaip tai vargas su tokiom, kompaktiško ir patikimo tvirtinimo nepadarysi, normaliai srovės paimti irgi neišeis…

    #2354
    Darly
    Member

    Turiu klausimą dėl celių svorio. Gal kas žinote, koks yra 20Ah, 3,3V A123 celės tikslus svoris? Norėtųsi panaudoti skraidančiam aparatui (parasparniui), todėl prieš renkantis motorą, baterijos svorio reikia pradiniams skaičiavimams.

    #2355
    Linas
    Participant

    Prasom:

    http://i.imgur.com/Hcfyp.png

    pasidalinkite savo informacija koki gi zaisliuka konstruoti zadate :)

    #2356
    Darly
    Member

    Ačiū labai!

     

    Kol kas nesidalinsiu :) Kai jau matysiu, kad esu teisingame kelyje, tada būtinai… Nes pilni forumai gražiai pradėtų ir nepabaigtų projektų aprašymų :) 

     

    Bendrai informacijai nuorodos:

    http://www.yuneec.com/PowerMotor.html

    http://www.flycocoon.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=54

    http://www.marksparaglidingpages.com/index.php?action=news&newsid=188

    http://extremeppg.com/2011/11/08/flight-of-electric-paramotors/

    #2357
    Linas
    Participant

    nelabai isivaizduoju kokio dydzio bus daiktas, tai gal bus vertinga si info:

    http://www.enstroj.si/Electric-products/emrax-motors.html

    sio variklio kainos praeitais metais buvo apie 2k euru, kontroleris dar panasiai, gal net daugiau, bet cia puses metu senumo zinios

    #2358
    Darly
    Member

    Nors diskutuojam biškį ne į temą, bet gal moderatorius nesupyks :) Variklis geras, atrodo neblogai ir gal būtų tinkamas lengvam lėktuvėliui, bet parasparniui (Karlsono kelnėms :) ) netiks dėl didelės įtampos. kažkaip nejauku būtų už nugaros laikyti 200-300V baterijas. Nesaugu. Manau, 70-100 V būtų optimalu.

    #2359
    agniusm
    Participant

    http://www.electraflyer.com/trike.php

     

    As manau, kad su parasparniu bus sudetingiau kadangi viska reikia laikyti ant savo koju. 100v tai jau 15kg jei a123 celes + variklis ~9kg + propeleris ir tai jau apie 30kg

    #2360
    Darly
    Member

    Sutinku, kad sudėtingiau. Kiek teko skaityti, tai sistema su baterijomis sveria apie 12-15kg. Bet ten naudoti varikliai su reduktoriais. Vadinasi, parinkus tinkamai variklį, šį svorį galima sumažinti, o sutaupytą svorį panaudoti papildomoms baterijoms. Paratraikas – kitas reikalas. Ten variklis stovi ant vežimėlio ir svoris nėra toks kritiškas, kaip ant nugaros.

    #2361
    Linas
    Participant

    Kas del aukstasukiu varikliu, jei tai bus besepetelinis BLDC tai jo valdymo efektyvumas virsujus ~5000rpm (gal ir maziau) gan stipriai kris, problema su tinkamais valdikliais.

    Jei tai DC sepetelinis variklis, tada problemos nera.

    #2362
    Darly
    Member

    Na, čia reikalingas kaip tik žemasūkis variklis. Dėl jo tipo kol kas neaišku. Norėtųsi bešepetėlinio, tačiau tuo pačiu reikia ir aukštesnio patikimumo bei naudingumo koeficiento. Trifazis AC motoras atrodo patrauklus variantas, bet sudėtingėja kontroleris.

    #2363
    Linas
    Participant

    siaip, o kokia reikalinga pastovi galia? ir koks skridimo laikas ta galia gali buti?

    #2364
    Darly
    Member

    Dėl pastovios galios dar tiksliai nežinau. Konsultuojuosi su skraidūnais :) Manau apie 10-12 kW reikia pakilimui, o horizontaliam skrydžiui reikia kokių 6-8 kW. Bet galiu ir klysti. Skirtumas nuo automobilių ir motorolerių čia tas, kad pastarieji maksimalią galią naudoja trumpiau, nei skraidantys aparatai. Automobilio greitėjimas trunka kelias- keliasdešimt sekundžių, o skraidantis aparatas naudoja maksimalią galią, kol nepasiekia reikiamo aukščio, kas tęsiasi keletą minučių ar ilgiau.

    #2365
    Šarūnas
    Keymaster

    O kokia šio skraidančio aparato aerodinaminė kokybė? Sako, ultra-light sklandytuvams pakanka vos keleto kW aukščiui laikyti.

    #2366
    Darly
    Member

    Parasparnio kokybė apie 6-8. Sklandytuvo 40-50. Ką pavyko išsiaiškinti, tai kad paramotoras ant nugaros gali turėti iki 25 AG, maksimaliam aukščiui pasiekti reikia apie 5 minučių. Sveria motoras su kuru ir sistema, kurioje sėdima iki 40 kg. Taip kad sumažinus motoro ir baterijų svorio sąskaita bendrąją masę, išlošimas būtų neblogas.

    #2367
    Tyro
    Participant

    Ant parasparnio virsaus eitu primontuoti saules baterijas (bures) kurias isskleidzia palydovai iskile i kosmosa? Nelabai susipazines su technologija, bet tai lyg atrodo ne kieta medziaga, ir prailgintu skrydzio laika grazia diena. Negraziai dienai reiketu kito sparno. Cia tik pamastymai, nes tai labai padidintu kaina.

    #2368
    agniusm
    Participant

    Nemanau, kad bures=saules fotovoltines paneles. Kiek zinau toks terminas naudojamas teoretineje fizikoje planuojant kosminius laivus nusigavimui iki artimiausiu saules sistemu kuriose galetu buti palankios salygos gyvybei. Firmoje Arginta, maciau naujo tipo lankscias fotovoltines baterijas ant kuriu galima vaikscioti ir galingumas ju yra didesnis nei monokristalino celiu, bet aisku ir kaina 1600euru vietoj 950.

    Tikriausiai , kad PV naudojimas optimaliausias butu sklandytuve prailginant skraidymo laika.

Viewing 19 posts - 41 through 59 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.