Home Forums Bendras Sezono uždarymas 2015

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 61 total)
  • Author
    Posts
  • #11589
    spicasss
    Participant

    jo viskas buvo gerai, man patiko. sezono atidarymui gal daugiau dalyviu pasirodys gal Linas ir Agnius prisijungtu? gal dar is mano puses pora e-dviratininku. artejant pavasariui galima bus susiplanuoti rimtesni meeta Vilniuje. Mes neisdidus :) atvaziuosim ir dar kada, na o dabar Kauno eile pas mus pasisveciuoti :) paruosim is anksto kokia ydomesne trasa, kad butu ka paziureti, kur prasivaziuti takais ir kur desreliu pasikepti :)

    #11590
    Rytis
    Participant

    Susitikimas buvo idomus. Smagiai pabendravom, pavazinejom, pakepem desreliu ir pamatem dar nematytos technikos. Idedu pasivazinejimu marsruta ir kelias foto:

     photo Kaunas route.png

     photo DSC_0923.jpg

     photo DSC_0960.jpg

     photo DSC_0963.jpg

     photo DSC_0966.jpg

     photo DSC_0988.jpg

     photo DSC_0990.jpg

     photo DSC_0939.jpg

     photo DSC_0944.jpg

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by Rytis.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by Rytis.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by Rytis.
    #11594
    Linas
    Participant

    smagus susitikimas, tikiuosi sezono atidarymui ir as jau turesiu kazkoki transporta, kuris ne tik 5km nuvaziuos, nes matau su jumis reik daug wh tureti :)

    #11595
    sopkis
    Participant

    O nominacijos buvo kokios? Greičiausias, galingiausias, daugiausiai energijos talpinantis ir tt?

    #11596
    agniusm
    Participant

    Labai smagu, malaciai, kad susiorganizuojat ir taip gausiai. Gaila, kad gyvenu atokiau ir prisiderint gaunasi dar sunkiau, bet reikes pasispausti ir butinai sudalyvauti. Malaciai

    #11597
    spicasss
    Participant

    Manau idomiausi techniniai ir elektroniniai sprendimai buvo pas karpi. Dar vienas dalyvis kaip mes pavadinom “frankenshteinas” irgi trauke aki, o pagrinde visi mazdaug vienodi greiciai ir galingumai tik talpos skirtingos nuo 300w\ah iki 3500w\ah

    #11602
    Šarūnas
    Keymaster

    Dar kelios nuotraukos:

    Man labiausiai patikęs dviratis (gal reiks ir saviškei kažką panašaus suręst):

    Labiausiai patikusi gatvė:

    Pervadinau temą, kad vėliau būtų lengviau surasti.

    #11604
    sopkis
    Participant

    Karpis tai su Levo aprašytu dviratuku buvo kaip suprantu http://www.vabolis.lt/2015/09/01/elektrinis-dviratis , kaip forume, taip ir realybėje jis hubinių motorų nemėgsta nuo senų laikų. O kas per frankenšteinas? Mano sakurų drakonas irgi turbūt šalia normalių dviratukų nekaip atrodytų.

    @agniusm
    – jei e-dviračių daugės, tai po kelių metų galima organizuotis “300 lakes e-bike rally”

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by sopkis.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by sopkis.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by sopkis.
    #11609
    karpis
    Participant

    Taip, ir buvo smagu neatsilikti beveik visą maršrutą :-) tiesa, i pabaigą jau baigėsi man akumas. Technika atlaikė, ir dar sekančią dieną Kaune smagiai pasivažinėjau. Bene paskutinė šilta ir saulėta diena šiais metais, gal kam bus įdomu ir pasidairyt po rudenėjantį Kauno centrą, nes ten nevažinėjome. O ir kibirų gatvėse buvo nedaug (cituoju kažką iš dalyvių :-) Mano dviratis bene vienintelis tikrai dar dviratis, turi jis ir trūkumų, bet turi ir privalumų. Įkėliau čia keletą video, pirmi trys trumpi-iš susitikimo, sekantys-jau kitos dienos (Kaunas): http://www.nprojektai.com/ebikersmeeting/
    sekantys (perkelta į http://www.nprojektai.com/ebikefotovideo/)

    ps. veža tik 1 NissanLeaf modulis (~15 voltų),ir dviračio svoris tik 28,3kg
    ps2. kamera biski hiperbolizuoja kratyma ir garsa, realiai kur kas mažiau juntami
    ps3. pažeidžiau eismo taisykles keletą kartų. nu, taip išėjo.. :-)

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by karpis.
    #11610
    karpis
    Participant

    Ne, aš nesu prieš hubinius motorus, tikėtina kažkada galiu ir turėti tokį.
    Klausimas tik kokį ir kokio tipo dviratyje. Gal kažkokią įtaką turės ir akumo naujo galimybės (kaip tik susirinkau nemažai ‘mažų’ ličio celių, 18650 ir kitokių, bei atsirado korpuso donoras tokiam akumui, gal pavyks pasidaryti kokį
    36-48-60V variantą, tada žiūrėsim).
    Tiesiog mid-drive projektą pradėjau nuo to kad turėjau tokį 12V motorą,
    laikau kad nemažai pasiekiau su juo (ne manęs vieno tai darbas). Nuvažiuota jau apie 250km (per susitikimą apie 35km su elektra), kol kas niekas nesugedo.

    #11611
    sopkis
    Participant

    Čia jau aišku oftopikas gaunasi dėl tavo variklio pasirinkimo. Visumoj išeina taip kad užsispyrei ir padarei važiuojantį variantą su tuo turimu varikliuku. Man tai mid drive variantas pasidomėjus giliau atkrito, dėl transmisijos nepatikimumo ir bereikalingo dėvėjimosi faktoriaus.

    #11612
    Canis
    Participant

    Ne idealus daiktas mida’s, bet komponuotė, svoris, jo išsidėstymas arčiau klasikinio motociklo nei hubas. Svarbu kam ir koks kelias tinka. Pagrindinę trasą į darba užima daugiau kaip pusę parkas, dalis “užminuota” šunų vedžiojimo plotelio mid’o manevringumas atperka greičio trūkumą. Galima kelionę planuoti ir asfalto šalikele, tik per piką, kai tenka vykti į darbą ir iš jo grynas nuodijimasis išmetamom dujom, o kur dar mūsų vairuotojų alergija “stabdžiams”. Su hub’u lengviau įsipaišyti į eismo intensyvumą, greičiau įveikiamas maršrutas ir dūmo mažiau prisiuostoma.

    #11613
    bondas83
    Participant

    Dar kelios foto




    #11614
    karpis
    Participant

    ė, o kas yra Bondas? tikiuos ne James’as :-) ta prasme noriu paklaust, ar be jusu penkiu su priekaba, dar kasnors kitaip atvažiavo iš Vilniaus?

    #11615
    karpis
    Participant

    Jo, nebetęsiam čia apie hub VS mid. gal kada įkursiu atskirai temą, delsiu
    todėl kad noriu pats pradžioj paeksploatuoti ir viską realiai įvertinti.
    Tik noriu pasakyt kad mechanikos patikimumas ir dėvėjimasis priklauso nuo
    jos padarymo, jei padaryta normaliai/su atsarga – dėvėjimasis yra labai normalus. Na, pvz. pas mane kol kas pasitempė truputį grandinė (kur nuo motoro), toliau atrodo nebetįsta. Reikia nepamiršti kas veža absoliučią daugumą auto-moto transporto ligi šiol – mechanika. Netgi elektrinių yra, ir nemažai, gamyklinių ir ne-hub variantų.

    #11616
    Rytis
    Participant

    Bondas(Julius) ir Karolis atvyko ne su priekaba.

    #11617
    aleksanderis
    Participant

    Kiek suprantu tai bondas atvaziavo sava eiga is VLN :) Maladec.

    #11618
    sopkis
    Participant

    Bet pasižiūrėjus į aparatus matosi kad iš gamintojų pusės progresas dviračių elektrifikavime tai tikrai didžiulis. Prisimenu prieš ~7 metus buvo audi aušinimo varikliukai, skalbimo mašinos skriemulys trapeciniam diržui prisuktas prie stipinų, du automobiliniai švino akumuliatoriai ir kiti DIY bandymai kažką važiuojančio pasigaminti.

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by sopkis.
    #11620
    Šarūnas
    Keymaster

    Man dar didelį įspūdį paliko Karolio baterijos dėžė iš stiklo pluošto, kaip pirštinė priglundanti prie dviračio rėmo (dviem foto aukščiau). Kas daug dirba su tokiom medžiagom gal nemato nieko ypatingo, bet man atrodo tikrai puikiai atliktas darbas, tai, ką kažkada seniai pats svajojau pasidaryt, bet kompetencijos trūko (ir vis dar trūktų).
    Šiaip praktiškai kiekvienas dviratis kuo nors stipriai išsiskyrė: Karolio baterijos korpusas, Bondo kelionė į Kauną ir atgal, Ryčio BMS ir androidinis appsas, Karpio mid-drive su savadarbiu valdikliu (vienintelis savadarbis valdiklis), Kęsto savadarbis rėmas (oranžinis), moteriškas ryškiaspalvis dviratis ir t.t. Tikrai malonu buvo susipažint ir apžiūrėt visų techniką, išdiskutuot skirtingus technologinius sprendimus.

    #11655
    Šarūnas
    Keymaster

    Vis neprisiruošiau ramiai atsisėst ir sukelt Nido siųstų susitikimo nuotraukų. Truputį pavėluotai, bet štai.









Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 61 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.