- This topic has 230 replies, 31 voices, and was last updated 6 years, 6 months ago by Spruklys.
-
AuthorPosts
-
2012/11/07 at 21:09 #3376MartynasParticipant
Na čia dar tik koncepsija labiau, jei rašo, kad pirmuosius modelius tikimasi išleisti tik 2013 Q4 pabaigoje. Ir dar keistai atrodo displėjuje 10000V, linkas ką jie tuo nori pasakyti?
o su 100000 eurų kaina tai tik eksponatinis turčių žaisliukas
2012/11/07 at 22:22 #3377agniusmParticipantO tai cia ne PG Blacktrail patobulintas amotrizatoriais uz 40k euru? Is tikro kaina yra esminis dalykas. Kadangi jo niekas neipirks, jis bus isskirtinis. Kas neskaiciuoja slamanciu, tiem kapeikos cia, o vat isskirtinumo tokie zmones iesko, tureti kazka ko pas visus nera. Jiem nereikia pardavimu dideliu daryti, uztenka vos kelis parduoti per metus ir galvos nesukt apie kiekius. Is patirties zinau kas parduoda highend aparatura kur kabelis 1.5m kainuoja 20k lituku, uztenka 2 komplektus aparaturos parduot, kad gyventi Lietuvos salygomis pasiturinciai. Nei stebetis nei smerkt.
2012/11/11 at 18:14 #3378AnonymousInactiveUAB BIOTECHNOLOGINĖS FARMACIJOS CENTRAS BIOTECHPHARMA – šiuo metu intensyviai kviečia į komandą jauną specialistą, kuris nori tobulėti, įgyti žinių, praktikos,
Įmonė siūlo:
– Galimybę augti ir tobulėti profesinėje veikloje tarptautinėje kompanijoje ir įmonių grupėje;
– Modernią aukštųjų technologijų aplinką.
Darbo pobūdis:
– Prižiūrėti ir remontuoti mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros, kokybės kontrolės sektorių bei gamyboje naudojamos įrangos, pagalbinių sistemų, kompiuterinių sistemų, valdančių bei kontroliuojančių gamybos procesą, prietaisus, sistemas;
Reikalavimai:
– Aukštasis arba aukštesnysis techninis išsilavinimas (inžinerijos, mechanikos, elektronikos, automatikos, radiotechnikos sritys);
– Kompiuterinių technologijų išmanymas;
– Anglų kalba (ypatingai raštu);
– Darbo patirtis nebūtina.
CV siųskite adresu iki 2012-11-18 [email protected], tel. pasiteirauti 2660578, http://www.biotechpharma.lt
2012/11/13 at 09:00 #3379ŠarūnasKeymaster2012/11/13 at 14:07 #3380aleksanderisParticipant2012/11/19 at 23:54 #3381agniusmParticipantPer telika išgirdau, teko patikrinti: http://www.electron.lt/
Ar čia man vienam atrodo kaip iš mėnulio ar čia rimtai jie?
2012/11/20 at 05:29 #3382ŠarūnasKeymasterDaug kam kyla šis klausimas. Bet, regis, rimtai. Švino akumuliatoriai… Manau savo žemos kaijos pranašystėm ne tik kad save nubankrotins, bet ir rinką baisiai iškreips – žmonės klausinės kitų gamintojų kodėl taip brangu, nes juk matė lad yra taip pigiai…
2012/11/20 at 07:48 #3383MartynasParticipantna kad kažkas daroma, eksperimentuojama yra gerai, bet šiam dar toloka iki rimtos el transporto priemonės, bet gal dar ištobulins.
Silpniausia vieta tai aišku švinas, be to keistai jie pateikia galimą nuvažiuot atstumą ir akumuliatoriaus tarnavimų ciklų skaičių
jie teigia, kad akumuliatorius laikys 1200 ciklų, kas pagal jų pateiktą lentelę jis galės būt iškraunamas ne daugiau 70 proc talpos, kas iš tų kilometrų teliks gal 40km per daug negadinant akumuliatoriaus, o žiemą dar labiau susitrauks tas skaičius
2012/11/20 at 09:42 #3384ŠarūnasKeymasterKad čia šitas grafikas yra net ličio polimerams dvigubai per optimistiškas. O švinui reikėtų dalinti iš 20.
2012/11/20 at 09:45 #3385agniusmParticipantKad ten daug faktu nesigauna pagal skaicius. Pvz keliu valandu krovimas svinui? Gal kelios = 12? Toliau kalba apie nutiestus po keliais laidus, kaip supratau indukcini krovima, irgi kosmosas. Suprasciau jei sakytu biudzetine savo automobilio DIY konversija uz 30k, bet cia juk reikia ir auto pirkti ir zmonem uz darba moketi, kad ir skarbonke twingo.
1200 ciklu iskraunant, bet juk LiCo, LiMg tikriausiai prie 80 DOD siekia tik 800 ciklu o kalba apie svina, nekalbant apie atiduodamos stoves kieki ir primetus 72V 75AH Optima Yellow top kainuotu apie 4200lt ir tai butu apie 5.4kW 30km gal?
2012/11/20 at 10:17 #3386LinasParticipantteko man su jais kauno auto dienu metu pabndrauti, na jie naudoja lenku gamybos svino akumus, vienas vilnietis tokius buvo i savo lada isidejas, jie nera labai ypatingi, bet kaina palyginus labai gera del to ir naudoja, turiu kazkur charakteristikas, jei domins galesiu ideti nuoroda. siaip manau gerai kad jie pilni optimismo ir bando kazka daryti, tik, kaip jau Sarunas minejo, gali iskraipyti rinka.
Idomu butu su ju twingo pravaziuoti, nes stovi golden motor varikliukas, ir paklausus per kiek laiko isibegi sake, kad nematavo, o max greitis atrodo tik 80km/h.
2012/11/20 at 21:49 #3387agniusmParticipantAs manau, kad rinkai jie nieko nepadarys, kol kas per maza, o jie per mazi kazka zenklaus padaryti. Bijau, kad jie prisides prie nuomones formavimo, kad elektra varomas transportas – nieko gero.
2012/11/21 at 06:32 #3388ŠarūnasKeymasterTai jie rinką ir formuoja ne darbais, o savo šukaliojimais ir realybės neatitinkančiais teiginiais. Suformuoja nuomonę kad “mačiau elektromobilį labai gerą už 30k, tai kodėl šitas kainuoja 80k?!?!”. Na o savo darbais, manau, irgi gali padaryti neigiamą įtaką bendram vaizdui, bet tik tuo atveju, jei padarys daugiau vienetų.
2012/11/27 at 07:28 #3389ŠarūnasKeymasterDar tokį atradau:
http://www.youtube.com/watch?v=TOxJbyicwx4
Nepamenu ar dar nebuvo aptarta… Tačiau man patinka pati kardaninio veleno idėja. Pernai Prancūzijoj mačiau nuomojamus dviračius su kardanine pavara (ne elektrinius). Didelis privalumas kad nėra grandinės, taigi:
- Visiškai nereikalauja priežiūros
- Neišsitepliosi kelnių
- Važiuoja bet kokiu oru
- mažiau triukšmo
Iš tikro tai jau ilgai pats galvoju apie tokią sistemą (lyg buvau minėjęs kažkur): rėme sumontuotas greitaeigis BLDC, tada iš jo per kardaną paduodama į ratą… Rate perdavimas arba tiesioginis, arba galima įdėti vidines pavaras arba variatorių, pvz. NuVinci (kaip tik turiu naują komplektą).
Gal kada nors, kai laiko bus … Pensijoj pvz…
2012/11/27 at 23:33 #3390agniusmParticipantKazkada ziurinejau tokia sistema, nieko nebuvau iki tol girdejes apie kardaninius dviracius. Galima panasia sistema nusipirkti tik nezinau ar i taikini: http://www.sussex.com.tw/products.html
Tiesa, gal but sudetingiau butu jei yra galine pakaba
2012/11/28 at 11:15 #3391ŠarūnasKeymasterVa, kaip tik atradau nuotrauką:
Atrodo labai panašiai kaip Agniaus nuorodoje. Irgi su vidinėm pavarom.
Tiesa, elektriniam motociklui konkrečiai šitas modelis matyt bus per silpnas, bet principas atrodo geras.
2012/11/28 at 14:16 #3392TomasParticipantNa įdomi sistema, vilioja. Tik kažin kaip galingumai? Tačiau akumuliatorių, kontrolerį ir likusią elektroniką visvien tektų dėti ant bagažinės?
2012/11/28 at 17:32 #3393ŠarūnasKeymasterKaip ir bet kuriuo kitu atveju – į rėmą…
2012/12/12 at 20:49 #3394TyroParticipant2012/12/13 at 17:05 #3395MartynasParticipantNa jei jau prakalbom apie istoriją verta paminėt, kad jau ir prieš 115 metų buvo elektromobilių, vienas iš jų link1 link2 ir įdomu tai, kad tais laikais jie buvo daug populiaresni už vidaus degimo, kol neatsirado elektrinis starteris, nes tais laikais užvesti variklį su rankena buvo nemenkas “purvinas” darbas. O labiausiai nuvilintis dalykas kad per šimtą metų elektromobilio įveikiamas atstumas nelabai ir padidėjo.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.