Home Forums Skelbimai ieškau valdiklio

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 56 total)
  • Author
    Posts
  • #16091
    sopkis
    Participant

    Čia jei ir nurodyta maksimali, tai pačio kristalo, o pas tave dar yra šiluminis perėjimas kristalas -> tranzo korpusas, ir dar tranzo korpusas -> izoliatorius -> radiatorius. Visos tos šiluminės varžos būna nurodytos datašyte, ir paskaičiuoti nesunku kokia bus kristalo temperatūra prie esamos radiatoriaus temperaturos esant kažkokiai oro temperatūrai. Nors esu radęs kai kuriuose šaltiniuose, kad saugi mosfeto kristalo temperatūra 90°, prie aukštesnės temparatūros jau prasideda apčiuopiamas (išmatuojamas) kristalo degradavimas. Bet nuorodos nerandu.

    #16092
    Tyro
    Participant

    Aš taip pat turiu info iš kažkur ankščiau, kad ties 100 laipsnių jau prasideda degradavimas…

    #16093
    sopkis
    Participant

    Yra ir online kalkuliatorių su pavyzdžiais ir paaiškinimais, reikia tik susirasti internete skirtingų korpusas -> radiatorius izoliatorių varžų reikšmes ir radiatorius oras varžų reikšmes.
    http://mustcalculate.com/electronics/heatsink.php

    #16094
    Aurimas
    Participant

    tai reikės truputi ramiau važinėti nes esamas kontroleris po šunto pakoregavimo taip užkaito kad net laidai pradėjo atsilituoti nuo platos, o sumontuotas termometras ant tranzistoriaus metalines dalies rodė ~120 laipsniu, bet užtai kaip gerai važiuoja :)
    kaip jūsų manymu ar pastorinus takelius su variniu laidu ir neleidus kaistis virš 100 laipsniu bet labai dažnai bus tokia temperatūra ar atlaikys 1-2 mėnesiu visiškai nesugedes?

    #16095
    sopkis
    Participant

    Mačiau tokį variantą, kad daromas 120*120mm tunelis iš plonos skardos, panašaus ilgio kaip kontroleris, dedamas 120mm kokybiškas ventiliatorius su dideliu CFM kiekiu, ir tame tunelyje pastoviai prapučiamas tavo patiuninguotas kontroleris. Kiek skaičiau tai atvažinėjo visą sezoną. Tik jei važiuoji belenkokiu oru, tai oro paėmimą nuo lietaus ir purvo nuo kelio reikia apsaugoti.
    Tiesa, o kiek mosfetų kontroleris? Nes kiek pamenu, tai su 6 gerais mosfetais (IRFB4110 120A 4.5mom) saugi ilgalaikė akumo srovė max 20A, didesnei srovei reikia lygiagretinti mosfetus. Pas mane trečias sezonas su paprastu 15 mosfet 35A, kontroleris nebent šiltas būna į didelį kalną užkilus.

    #16096
    Gedass
    Participant

    Tai kokios jis galios buvo originalas? Pas mane paprastas kinietiškas 15 mosfetu 30A valdiklis atsuktas iki 75A ir kaista tik mažais sūkiais važiuojant, bet nestipriai, visu greičiu kai nebėr PWM išvis vėsus.

    #16097
    Aurimas
    Participant

    pas mane kaip minėjau anksčiau valdiklis tikras kinietis mosfetu modelio nepamenu bet tikrai ne irf bet žinau ju parametrus kad 70v 75a 7mom mosfetu 15vnt tavo minėto būdo neis padaryti nes valdiklis dėžės viduj bet atremtas i aliumini dėžės korpusa tai dalis šilumos i ji persiduoda. galvoju gal nuimti galus ir pastatyti 9cm ventiliatoriu kad trauktu šiluma iš valdiklio vidaus?
    valdiklis buvo 35A viduj buvo 2 šuntai po 2,1mm tai prilitavau šalia kita 1,5mm nes buvo vieta paskaičiavus turėjo pakils iki +15a bet pakilo net +44A tai starte nukaliau viena tranza ji pakeitus ir lėčiau startuojant atsirado problemos su per dideliu kaitimu bet pikais išvystau 4,5kw po laido atsilitavimo paploninau šunta bet vis tiek kaista per daug nes ir vėl atsilitavo pikas 3,7kw pirmu kartu užkaito ir atsilitavo po ~6km antru kartu po ~8km.
    turbūt reiks gražinti kaip buvo nes jau atsibodo vis ardyt ir tvarkyt.
    kur būtu galima įsigyti laidu su kieta ir plona izoliacija jei neklystu teflono kurie būna originaliai iš hub’u išvesti? nes esami aiškiai per ploni.

    #16098
    Aurimas
    Participant

    Tai kokios jis galios buvo originalas? Pas mane paprastas kinietiškas 15 mosfetu 30A valdiklis atsuktas iki 75A ir kaista tik mažais sūkiais važiuojant, bet nestipriai, visu greičiu kai nebėr PWM išvis vėsus.

    dali atsakiau praeitoj žinutėj, kaista nes kol pasiekiu ~20kmh duodu max pusė galios ~30A rodo o toliau spaudžiu maksimuma 76-79a ir kai pasiekia max apsukas krenta iki 40-50a.

    bet manau kad prie kaitimo nemažai prisideda per silpni takeliai ir laidai, nes abu kartus atsilitavo fazinis laidas esantis arčiausiai maitinimo laido.

    #16099
    sopkis
    Participant

    O tai takeliai sustiprinti vario juostelėmis? Nors jeigu jau laidai atsilituoja, tai man atrodo bet kuriuo atveju kažkokį geresnį aušinimą teks gamintis.

    #16100
    Aurimas
    Participant

    sustiprinta bet ne visur ir menkai, dėsiu ventiliatoriu gal kažkiek padės.

    #16101
    Tyro
    Participant

    Pas mus vietoje nusipirkti silikoninių laidų geriausia kaina ne taip seniai būdavo čia http://www.rcdalys.lt/index.php?route=product/category&path=42
    Dar turėjau wolframo laido kuris skirtas šuntams, bet dabar nebepamenu kokia jo varža. Bet gana tiksliai didėdavo, nesunkiai matuodavosi.

    #16102
    Aurimas
    Participant

    šituos su silikono izoliacija žinau bet ju labai storas apvalkalas ir lengvai pažeidžiami tai niekaip jų neprakišiu i variklio vidu nes esami turb8t 2,5mm^2 ir jie beveik be laisvumo telpa tai nuėmus išorini bendra apvalkala turetu tilpti 4mm^2.
    užtrumpinus fazinius laidus arti variklio kokios būtu pasėkmes varikliui ir valdikliui sakykim važiuojant ~60kmh? užsikirstu ar sviltu variklio apvijos?

    #16103
    sopkis
    Participant

    Na man atrodo tau reikia kompleksiškai šitas problemas spręsti, tiek dėl kontrolerio kaitimo, tiek dėl variklio laidų. Kontroleryje storinti jėgos takelius bent kokių 2.5mm^2 variniu laidu ar juostele, bent kažkokį ventiliatorių šilumos nuvedimui įdėti. O dėl variklio laidų tai arba tuos lyg ir tefloninius nelanksčius, bet atsparius temperatūrai, arba kaip pas mane ir lygtais dar kai kuriuos vilniečius padaryta – perki reikiamos kvadratūros iš labai plonų siūlelių susuktą laidą, nužievini, aptrauki spalvotais termokebrikais, prakiši pro ašį su visais kitais reikiamais laidais, ir užmovęs dar vieną termokembriką prie ašies galo padarai gražų kampą. Pas mane taip važiuoja be problemų. O per ploni faziniai paturbinus irgi geras šilumos šaltinis.

    #16105
    Tyro
    Participant

    Jeigu nori prakišti laidus per ašį ir tuo pačiu nori kuo didesnės galios tuomet siūlau kombinuotą sprendimą: perki silikoninį laidą kur rodžiau nuorodą. Jis geras tuo, kad pas jį yra labai daug gijų – tai duoda labai gerą lankstumą, ir kadangi gijų skaičius proporcingas perduodamai galiai (nes lyg gijos paviršiumi eina srovė o ne šerdimi, jei maišau nepykit) tai užlituoji nužievinęs galus į krūvą (kad nesipašytų), nurengi izoliaciją, ir tuomet sumauni juos į tokį daiktą – http://www.ebay.com/bhp/high-temperature-insulation . Taip tikrai neprasitrins lengvai, labai gera bus apsauga. Turėjau Lino modintą variklį su tokiais laidais. Ten buvo 2.5mm2 ar 4mm2 laidai su tokia izoliacija be papildomų kokių apsaugų ir puikiai laikė. Jeigu silikoniniams gaila pinigų ar manai, kad to jau per daug, tuomet bandyk ir paprastus “Lietkabelis” laidus, tik šie būna kietesni.

    #16107
    Aurimas
    Participant

    dėkui taip reikės ir padaryti čia apie šita https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=203634 kembrika rašai?

    #16108
    Tyro
    Participant

    Nežinau ar šitas, nuotrauka man šito panašesnė į tą koks ten buvo:
    http://www.ebay.com/itm/Glass-Fiber-High-Temperature-Electrical-Insulation-Tube-Sleeving-600-C-VD6/281746528484 Nepamatęs nepasakysiu. Iš pavadinimo atrodo kad tas pats.

    Pažiūrėjau kitas pozicijas lemona.lt kur kitas diametras ir tas pats pavadinimas ir manau kad tai tas pats daiktas.

    • This reply was modified 6 years, 11 months ago by Tyro. Reason: Papildymas
    #16121
    Aurimas
    Participant

    už kiek įmanoma gauti sinusini valdikli? tinka ir kinietiški. ar neverta ir geriau prisidėjus nusipirkti rimtesni?
    nes esamo kaitimas šiek tiek sumažėjo pastorinus takelius ir išvedus storesnius fazinius laidus iki virš 100 laipsniu užkaisdavo pasiekus 8km beveik max greičiu o dabar pravažiavau ~18km ir įkaito tik iki 95 laipsniu važiuojant panašiai bet su nedidelėm pertraukėlėm.

    #16123
    Nemirtingasis
    Participant

    Ieškok mažesnės varžos mosfetu ir išspręsi problemą, dar galima pamatuoti varžas kur eina į mosfet gate kojas, kad būtų mažiau nuostolių dėl dažnio(PWM) tai tas varžas galima dėti mažesnes, bet ne per daug nes gali neatlaikyti juos valdantys tranzistoriai, aš pas save dedu ~20omu, kokius deda kiniečiai nematavau, bet nemanau, kad kas nutiks jei bent 10% sumažinsi varžas, taip pat kad nedaryti skylių aušinimui ir negadinti sandarumo tai galima ties ta sienele kur stovi tranzistoriai prisukti aušintuvą, ir būtinai pastorink takelius, aš dedu monolitinius varinius ir iki pat prilituoto laido, greičiausiai dėl to tau atsilituoja, nes lydmetalio varža daug didesnė nei vario ir ten kur prilituota ir jei dar mažai tai kaista lydmetalis ir atsilituoja, jei bent kelis šiuos veiksmus atliksi tai neliks problemos ;)

    #16124
    Šarūnas
    Keymaster

    Gal VESC būtų įdomus variantas?
    Tokį naują turiu:
    http://www.hellray.de/shop/#!/Original-VESC-4-12-made-in-Germany/p/56097898/category=15255004
    Tik truputį kitokio dizaino, trumpesnis ir su dviejų aukštų PCB, su iškeltais mosfetais geresniam aušinimui.
    Veikia su holais ir su sensorless, palaiko FOC, regeneraciją.

    #16125
    Aurimas
    Participant

    per maža įtampa, šiuo metu pakrauto 67,2v

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.