Home Forums Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai ka manote apie toki varikli

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #1796
    Anonymous
    Inactive

    stai jo max yra 700w nezinau sitoje sriti esu zales tai ar tiktu toks variklis i e-dvirati http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=15169

    #3093
    Tadas
    Participant

    Niekaip ne Karoli.Jei dairaisi i RC varikliukus tai ziurek kad KV butu bent 300 tada dar sumazinsi sukius iki pageidaujamu o su tokiu nieko nebus.Nesvarbu tie vatai siuo atveju sukiai per dideli apie 8 kart nei pageidaujami.

    #3094
    Paulius
    Participant

    Bet tai koks MAŽIUKAS!!! Tadas teisingai sako, nieko nebus su tokiu. Mano siūlymas būtų TOKS . Paprastas valdymas, tikrai pakantūs motoriukai. Iš esmės, jeigu nežiūri į hub’inius motorus, o nori kažko atskiro, tada rinkis iš paprastų PMDC, tokio stiliaus kokį nurodžiau. Pataisykit mane kolegos, jei klystu.

    #3095
    Anonymous
    Inactive

    tai jai as pvz dabar uzsisakiciau toki varikli kaip cia Paulius nurode tai man jis tiktu i e-dvirati ir dar klausimas koki greiti su tokiu varikliu galima isgauti ir kokio akumo talpos reiketu ir koks gazas kokie stabdziai ir koks kontroleris tai tie

    #3096
    Paulius
    Participant

    Na, niuansų yra, tikrai ne vienas. Mano motoras panašus. Pradžiai – pats tas. O tau norisi kasdien važinėti su tuo būsimu e-dviratuku?

    #3097
    Paulius
    Participant

    Na, prieš tai neišsakiau normaliai, kaip priklauso minties. Toks motoras, kokį čia siūlau, pradžiai yra labai netgi liuks dalykas. Pakankamai galingas, pakankamai patvarus. Tiesa, sveria ~5kg. Tokį imant, reikia pagalvoti apie žvaigždučių/grandinių standartą kurį naudosi. Aš pasilikau su pačiu mažiausiu, 25 numeriu (žingsnis 6,35mm), už tai dabar kai ko nors reikia, sunku gauti. Kitas dalykas, ką naudosi akumuliatoriams? Dar vienas dalykėlis: kiek tu nori iš sistemos bendro pajėgumo: km/h, km/kwh, svoris? Prieš ką nors pirkdamas, gerai apmąstyk, kokių tikslų sieksi, nes kitu atveju, išmesi krūvą pinigų, kol atrasi tą viduriuką, kuris tave labiausiai tenkins.

    #3098
    Anonymous
    Inactive

    na jo kekviena diena vazinesiu i diena mazdauk 45km nuvaziuoti reiketu greitis gal tegul jai galima buna nuo 35km/h iki 50km/h jai galima 50 km/h svoris tebu buna kokie 120kg oakuma planuoju libditi gal is LiFePO4 tik nezinau is kur gauti kokibisku ir pigiu akumu o gal ir is kitokiu na nezinau is kokiu geriau o su zvaigztute tai net nezinau kokia cia imti

    #3099
    Paulius
    Participant

    Oho :) 45 km per diena tai jau daug (čia kaip man) :) Dabartinėje komplektacijoje turiu ~750Wh. Nuvažiuojamas atstumas (kai lieka ~10% įkrovos) ~23 km. Maksimalus greitis 45km/h. Svoris mano dar kolkas neviršija 50kg (bet tas svoris tikrai jaučiasi (per sunku!!!)). Turėtų per porą savaičių atvažiuoti detalės naujos. Mažinsiu greitį iki 36 km/h (didinsiu perdavimo skaičių). To pasekoje, turėčiau bent jau 30km su nuvažiuoti su 80% įkrovos. Bet, pas mane švinas. O kad tokius atstumus su ličio geležimi gali padaryti, tai manau laisvai, tik brangiai ;) Skaičiuoti gerai nemoku šitų dalykų, bet iš to ką primečiau, tai tau reikėtų bent jau 1,5kWh talpos. Bet vėlgi, atstumas nuvažiuojamas, kaip ir su visom priemonėm, priklauso nuo to, kiek stipriai plėšai padangas. Linas ir Šarūnas, kiek žinau, su ličiu patirties turi nemažai, tai pabandyk jiems parašyti, gal ką doro patars. Svarbiausia, neskubėk pirkti. Gerai viską apmąstyk!

    #3100
    Tadas
    Participant

    Manau tiksliausias klausimas kiek galvoji tam reikalui skirti litu?Nes norai yra viena o galimybes kita.Is savo patirties pasakysiu kad jei nori naudot daikta ir visai neidomu kazka paciam konstruoti tai neverta pirkt kokiu nors RC ar DC varikliuku be pavaru.Perki tada komplekta su hub tipo varikliu susidedi viska per gera pusdieni ir vaziuoji sau.Kaina atrodys didele is pradziu bet patikek tai pats pigiausias variantas garantuotam daiktui nes atrodo va cia nupirkau sita uz 200 lt dar kai ka uz 100 litu cia pora smulkmeneliu uz 30-50 litu kazkas sudege ar nusisuko vel 70 litu ir finale susideda 800+ litu o daiktas gaunasi toks arba prastesnis kaip uz 750litu plius dar sugaistas laikas ir panasiai.

    #3101
    Anonymous
    Inactive

    tai tada aisku taim man tiks tokiam atstumui nuvaziuoti i diena sitas varikliukas kuri pasiule ir maciau kontroleri sitas variklis ima 35A o kontroleris 40A maw bet apacioje parasyta 700w varikliui bet tas variklis yra 1000w 35-36A tai cia kaip ir su sitomis gazo rankenelemis jos visoso venotos ant dviracio rankenos deti ar skiresi ir ar tai pat su sstabziu rankenelemis ir paskutinis klausimas ar prie betkokio kontrolerio tinka bet kokia stabdziu rankenele ir gazo rankenele ir kam duti 2 el stabdziai i kontrooleri ga prie tu rankeneliu jungiamasi troselei stabdziu ar kaip ten yra tai tiek

    #3102
    Anonymous
    Inactive

    ir dar pamirsau parasyti jai as ta varikli kuris yra 36v junciau prie 48v kontrolerio tai kaip ir akuma padaryciau 48v ir turi buti viskas 36v ir kokia is tu nauda butu jai galima junti nuo 48v varikli kuris yra 36v o prie to variklio 48v kontroleri

    #3103
    Paulius
    Participant

    Jeigu motoras 36V (mano atveju) 2800 RPM, tai 48V bus (mano atveju) ~4000 RPM. Motorui “sumaitinami” voltai, lemia jo sūkius per minutę. Toliau galiu ir klysti, reikėtų, kad kas pataisytų jei ką: Kai “pamaitinsi” daugiau voltų, padidinsi efektyvumą vatais, nes amperų nominalas liks maždaug toks pat. Iš esmės, kuo daugiau sūkių, tuo daugiau turi galvoti apie perdavimą. Man sūkiai 2800. Rato d=50cm. Nueinamas kelias 157cm. Man reikia 1 (rato) : ~7.25 (motoro), kad gaučiau 36km/h. Jeigu didinčiau sūkių skaičių, gaučiau didesnį greitį, bet motoras labiau kaistų, nes pastoviai imtų daugiau amperų, o tai, kad savo akūmų energiją versi šiluma, tau daugiau atstumo nuvažiuoto nepriduos. Toliau, skaičiai. Ten kas parašyta, tai motoro nominali galia. Mano motoriukas yra 36V 750W nominalo. Jam maitinu daugiau amperų, to pasekoje gaunu 1kW. Kolkas mąstyk apie pinigus. Tie kontrolieriai yra lėti, neprogramuojami, netobulinami (nebent nebijai ardyt, lituot ir eksperimentuot). Jų laidai ne variniai (kažkoks plieno laidas 4 mm2). Pats tokį turiu 36V 30A +-2A, nieko doro. Atsidariau, viskas silikonu aklinai užlieta. Mąstyk apie ateitį šiek tiek. Gal tau labiau apsimokės kokį geresnį paieškoti įsigyti. Tos “gazo” rankenėlės mažiausiai turi 3 kontaktus. Daugiausiai mačiau 7. Dažniausiai naudojami su tais kontrolieriais yra 5 ir 6 kontaktų. Geriausias variantas būtų įsigyti populiarųjį Magura. Kaina apie 50USD. Stabdžiai jau klausimas į kurį nelabai ką ir galiu atsakyti. Stabdžių nenaudoju :) Ir vėlgi, pataisykite mane, jeigu nušnekėjau ką nors ne į tą pusę.

    #3104
    Anonymous
    Inactive

    tai taip supratau kad ji galima jungti nuo 48v tai aciu bet problema iskilo koki kontroleri galinga pirkti kad nestabdytu ar tokiu nera reikes kazka galvoti ar dar ka daryti ir jai rasvciau normal kontroleri tai nera skitumo tie gazo laidai jai pvz kontrolerio gazo laidai yra 7 o gazo 3 tai ar man pavyktu sujungti

    #3105
    Paulius
    Participant

    Sujungti pavyktų, bet ta rankena, tokiu atveju, neturėtų savo visų funkcijų, kurių būna įvairių, pvz.: SOC. Kontroleris geras, kainuoja tikrai brangiai, kainų tau nepasakysiu, nes nesu išbandęs ir negaliu tiesiog link’ų numesti. Bet, tokios “pigienos” kaip maniškė, jau 100 LTL, o tai jau kažką sako. Pats asmeniškai mąstau apie savo turimo perdarymą. Dėl galingumo, neapsišauk. Jeigu jis galingas, bet nereguliuojamas (programuojamas), tau kils problemų dėl motoro kaitimo. Šitie motorai, pakankamai pakantūs, bet turi savo ribas. Vėlgi, link’o nenumesiu, bet: vienas toks kaip mes, tokį kaip aš tau siūliau, buvo pamaitinęs 300A prie 36V, jam išsilydė angliukų kontaktai, jis juos persilitavo prabangiu lydmetaliu ir toliau sėkmingai maitina tą motorą tokiom pat srovėm, nors jam jis ir NESVEIKAI kaista. Tikrai labai daug informacijos apie motorus, kontrolerius ir įvairias konfigūracijas gali rasti ČIA. Paskaitinėk, paieškok, apsiuostyk. Gal pamatysi kažką, kas tave labai tenkintų ir tiesiog nukopijuosi.

    #3106
    Anonymous
    Inactive

    aciu uz linka o dabar klausimas kaip pakarauti tuos LiFePO4 akumus jaiem ka spicialaus kontrolerio reikia kaip li-ion ir ka ir is kur ju galima gauti kad vienatas 10Ah butu 18lt

    #3107
    Tadas
    Participant

    Reik daugiau specialaus BMS nei pakrovejo.Jis riboja srove ir itampa priziuri kiekvienos celes tiek ikraunant tiek iskraunant jei taip ukiskai snekant.Uz 18 litu nupirksi gal tik 1 Ah cele ne 10Ah ir tai bus kinietiskas variantas ant kurio rasys 2,5Ah ir isvis neaisku kiek ji tarnaus.Pigiausia pakankamai patikima cele Headway iki ranku tau kainuos 85-90 litu ji yra 10Ah ir berods turi 10C ilgalaike iskrova kas reikstu kad galima paprasyt is jos 100A nesugadinant.Prie stapdziu rankenu jungiasi troseliai kaip ir priklauso ir dar yra pora laidu kurie eina i valdikli stop funkcijai vykdyti arba regeneracijai jei turi tokia funkcija valdiklis ir ja naudoji.Pauliau nesinervink tu jau turi pagrindus sitoj srityje kad ir minimalius bet turi o zmogus matau blaskosi ir tikisi susirinkt viska uz 3-4 simtukus.Zinau ta skaiciavimo metodika praeitas etapas :) Deja ne visi mes sugebam mokytis is kitu klaidu o butent cia jos kainuoja simtus litu.

    #3108
    Paulius
    Participant

    Vat vat :)

    #3109
    Anonymous
    Inactive

    o kaip supasti BMS kur jis yra pacioje celeje ar kur ar cia atskira schema kaip li-ion akumamas ir dar jai as deciau li-ion akumus

    #3110
    Anonymous
    Inactive
    #3111
    Anonymous
    Inactive
Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.