Home Forums Bendras LiFePO4 vietoj Pd – reikia konsultacijos

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 97 total)
  • Author
    Posts
  • #4806
    Martynas
    Participant
    Quote:
    Neatmetu galimybės pasigaminti ir pats, pervėlai pamačiau, bet kažkaip nutilo jūsų tema:

     

    http://e-motion.lt/bbpress/topic/257/page/3#post-3156

    tema tai aktuali, bet kol kas nesusirenka didesnis bendras kiekis (maždaug apie 100+ celių reikia pirkt, tada kaina mažesnė celės, siuntimas pigiau išeina ir pardavėjas rimčiau žiuri) ir taip pat agentas, kuris pasiūlytų pakankamai kokybišką prekę už suprantamą kainą.

    #4807
    Linas
    Participant

    Nors apie sias celes neesu girdejas, bet jei yra triratyje vietos tai galbut ir vertas variantas, pigiau nelabai ka ir pavyktu rasti. as savo ruoztu galeciau pasiulyti bms panasiu i Emissions Free pardavinejamus bei pakroveju, pvz 48v 6a pakrovejo kaina 260lt

    #4808
    vvaldasv
    Participant

    Džiugu,kad sulaukiau pasiūlymų dėl BMS ir įkroviklio. Tik pasikartosiu, gal kas žinote, ar yra galimybė 2 akumuliatorius 48V 20Ah su atskirais BMS lygiagrečiai sujungti į vieną, taip gaunat 40Ah, ar kraunant juos kiekvieną kartą reiktų atjunginėti, ar galima būtų įkrauti sujungtus? Nes pirkti atskirai 40Ah triračiui ir 20Ah dviračiui, bent jau šiuo metu, man būtų per didelė prabanga.

    #4809
    Linas
    Participant

    na as neesu specialistas bms sistemose, bet kiek zinau bms veikia atjungimo principu, tad sujungus lygiagreciai neturetu buti bedos. iskrovimo metu jei tarkim pirmajame pake kuri cele pasiekia minimuma bms atjungia iskrovima tame pake, o is kito toliau vyksta iskrovimas, taip butu ir su pakrovimu. tiek as bandau ismastyti, bet tvirtai taip negaleciau teigti…

    #4810
    agniusm
    Participant

    gal Vaidas pabandys ir visi suzinosime? :)

    #4811
    vvaldasv
    Participant

    Dėkoju Linai už optimistines mintis. Dėl “tvirtumo” norėčiau išklausyti ir kitų nuomonę. Jei tikrai taip galima padaryti, jau bus laikas pradėti galvoti apie užpirkimą vienokio ar kitokio tipo 20Ah celių.

    #4812
    vvaldasv
    Participant

    Agniaum, ko labiausiai bijau – kad per žinių trukumą neiškepčiau BMS, celių, ar krūvos pinigų. :))

    #4813
    vvaldasv
    Participant

    Nes aš tik pakvaišęs mėgėjas pasinęšęs ant naujovių, bet iki man kieto elektroniko – kaip musei iki mėnulio :D :D :D

    #4814
    Tyro
    Participant

    Del dvieju prijungtu lygiagreciai akumu mano nuomone, jog tai turetu buti daroma (sujungiama) tik truputi “atvesusiems” po ikrovimo /iskrovimo, jog nebutu voltazo skirtumo, kitaip bus kibirkstys ir didesni voltaza turintis akumas bandys papildyti mazesniji. Is kitos puses ziurint, jog ju itampa panasi visame iskrovimo diapazone, tad nenaudojamiems akumams voltazas turetu buti panasus esant ikrovimui 45-100%. Tuomet sujunguimas vyktu normaliai. Tik tokius sujungus i kruva tas tustesnis greiciau atsijungs ir paliks veikti tik pilnesni. Pakraunant taip pat. As meginciau taip jungti jeigu tai tau nebloga iseitis :)

    #4815
    agniusm
    Participant
    #4816
    Šarūnas
    Keymaster

    kas ten do “bms”? Kažkokia keistenybė.

     

    O atsakant į klausimą, lygiagretūs pakai su atskirais BMS turėtų veikti normaliai. Aišku yra viena plona vieta, dėl ko geriau būtų ant kiekvieno atskirai pastatyti po saugiklį…

    #4817
    vvaldasv
    Participant

    http://www.electricmotorsport.com/store/ems_ev_parts_batteries_lpf_gbs_kit48.php

     

    Galima ir iš tokių variantų rinktis, tačiau kaina dvigubai didesnė, o pagaminta iš tokių pačių celių, kaip Ev-power. manau geriau imsiu šitas:

     

    http://www.ev-power.eu/LiFePO4-small-cells/LiFePO4-High-Power-Cell-3-2V-20Ah.html?cur=0

     

    Original Price (without VAT and Promos): 883.20 $

    Volume discount: -28.80 $

    Hint: Order for 1,116.80 $ more to get higher volume discount. *

    Total Products (without VAT): 854.40 $

    plus 21% VAT**: 179.42 $

    Shipping (without VAT): 61.64 $

    plus 21% VAT**: 12.94 $

    Weight of shipment: 29.29 kg

    Grand Total: 1,108.40 $

    Celės kaina gaunasi 35,37 USD

     

    O 2 vnt BMS ir įkrovėją manau ir pigiau ir patikimiau įsigyti bus pas vieną iš Jūsų :)

    Jei pasirodys man per sudėtinga prisijungti BMS’sus, galvoju tą darbą patikėti apie tai išmanančiam forumiečiui. :)

    #4818
    vvaldasv
    Participant

    bent jau kol kas gero ir pigesnio varianto neradau…

    #4819
    Šarūnas
    Keymaster

    Na, šitoms celėms mūsų BMS kaip tik pritaikytas, bet kaina… nepatiks. Reikalingas pagrindinis “control unitas”, kuris kainuoja gan nemažai. Didelėse aplikacijose paskęsta akumuliatoriaus kainoje, bet kai vos kelios celės, sudarys ženklią bendros kainos dalį.

    Su kainomis galima susipažinti čia: http://elektromotus.lt/en/products/battery-management-system-bms

    #4820
    Martynas
    Participant

    na nemačiau jūsų dviratės transporto priemonės, bet tos didelės celės mano nuomone nelabai geras pasirinkimas standartiniam dviračio rėmui, užims gan didelį tūrį, o ir svoris gan nemažas, kas dviračiui gan aktualu.

     

    tikriausiai geriausias tūrio svorio atžvilgiu visgi atrodo A123 20Ah vien 16 celių apie 7,7kg ir tūris 4220 dm3, bet taip pat ir sunkiausiai gaunamos, ir didelė tikimybė gauti nekokybiškas.

    kai jūsų Ev-power 20Ah 16 celių (12kg+/-2)kg, tūris 7252 dm3 geras pasirinkimas triračiui, bet dviračiui jau reiktų savo rėmą gamintis tikriausiai.

     

    Dar dviračiams labai populiarios Headway, A123 įvairios cilindrinės celės.

    #4821
    vvaldasv
    Participant

    Šarūnai,

    jei išnaudoti pilnai tavo BMS prijungimus, tai užtektų ir e-autobusui, ka jau ten dviratukas ar triratukas :))

    Ar du tokie netiktų (nes man reiktų 2vnt) :

     

    http://em3ev.com/store/index.php?route=product/product&path=42&product_id=66

     

    Martynai,

    Kažkokiam tinklapyje mačiau, kad A123 20Ah (maišelio) celės svoris 0,7 kg*16=11.2kg

    Sutinku, kad gabaritai būtų per pus mažesni. Šių EV-power svoris 0,75 kg*16=12 kg. Sausas skirtumas tik 800gr. (abiems atvejams +BMS, dėžė, įkroviklis)

    Bet dėl gabaritų, tai aš nepergyvenu, ne mieste nardyti darau, bet iki miesto ,į darbą užmiesčio keliais. O dviratukas pas mane standartinis KTM Life time, priekyje įmontuotas MXUS 36V 700W variklis, bet eina ir nuo 48V, tik greitis ir galia didesnė.(manau nesudegs, Kontroleris ten 24A). Ir su minėtų celių pajungimu daug maž man aišku.

    Kaip surinkti 2 akumuliatorius po 20ah , iš3,2V 4,4ah, 1,8Ah, ar iš 3,7v 2,3ah aš dar nutuokiu, tačiau prie kurių galu ten tektų prijungti BMS, jei celių(priklausomai nuo talpos) gali būti nuo 145 iki 500 šimtų, jau man tamsus miškas, nes forumuose visur minima, kad turi būti kraunama kiekviena celė atskirai. O jei BMS jungti tik prie celių blokų (pvz; 3,2v 20ah, kur ah sudaro po 1,8a – 12 celių), tai gautusi kad mirus vienai mažytei , numirtų visos 12 vnt. o jei išvedžioti “mišką laidų” nuo kiekvienos, kaip rusai sako- Škurka nie stoit vydielki. :)

    Štai čia ir pasireiškė mano žinių trukumas, nes kaip iš tiesų gaminami akumai iš “pirštelių” aš nenutuokiu, gal todėl ir bijau prasidėti. :) Be to kaina, man atrodo, dar šokteltų aukštyn.

    #4822
    vvaldasv
    Participant

    O headwai didžiausias teko matyti 3,2V 10- 16ah. Tad kaip ten su BMS pajungimu darant 2* 48v20AH, man tamsus miškas. :)

    #4823
    Šarūnas
    Keymaster
    Quote:
    Šarūnai,

    jei išnaudoti pilnai tavo BMS prijungimus, tai užtektų ir e-autobusui, ka jau ten dviratukas ar triratukas :))

    Tai kaip ir sakiau, skirtas didesnėms aplikacijoms…

    #4824
    Martynas
    Participant

    BMS paprastai jungiamas tik prie blokų iš celių sujungtų lygiagrečiai link aba link nes tos, kurios tarpusavy sujungtos lygiagrečiai pačios “balansuosis” tarpusavy .Truputis elektrotecnikos teorijos ir formulių čia

    kas liečia dviejų pakų jungimą lygiagrečiai, tai būtina užtikrinti, kad pakų įtampų skirtumai būtų kuo mažesni, nes kitaip sujungus juos, laidais tekės labai didelė srovė pagal formulę I=U/R , o baterijos varža tai labai maža. To išvengti galima panaudojus diodus, nors tokie bus gan brangūs. plačiau čia 

    kas dėl A123 20Ah svorio tai rašo lyg nuo 480 iki 500g kad ir čia ar čia

    #4825
    agniusm
    Participant

    Asmeniskai man tas akumuliatoriu metymas is vienos TP I kita visai nepatinka ypatingai kai reikia baterija skelt. Viena tures daugiau ciklu nei kita, charakteristikos keisis. Manau Valdai toks zaidimas per daug neismananciam gali galu gale brangiai kainuoti. As sau net negalvociau tokio setup’o daryt. Geriau pataupyt ir I dviratuka idet 20ah atskira baterija. Kadangi triraciui visvien pirksi ir siusies, papildomos brangiai labai nesigaus.

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 97 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.