Home Forums Bendras Magnetai DYI generatoriui

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #13257
    rtl
    Participant

    Sveiki, reikia padaryt 1 ampero srove pie 2500 RPM generuojanti (target 12v 10w) generatoriu is 230v indukcinio motoriuko ,pasagos tipo.Rotorius 30 mmm diametro, jis ismetamas ir vietoje jo gaminamas naujas, aliuminis ?.Klausimas kiek , kokiu magnetu reiks ir kaip apskaiciuoti apvijas?Ar pavyks pritaikyti vincesteriu magnetukus?
    Donoras:
    https://woodgears.ca/motors/ac_02.jpg

    #13259
    Šarūnas
    Keymaster

    Nesvarstai varianto vietoje jo tiesiog pastatyti BLDC motoro? Sutaupytum daug laiko ir pastangų..

    #13269
    rtl
    Participant

    Vieta riboja,foto matosi, noriu ant alkuninio prisukti :
    http://www.namuinzinerija.lt/uploads/1/7/5/3/17533545/7711202_orig.jpg
    http://www.namuinzinerija.lt/uploads/1/7/5/3/17533545/1113480_orig.jpg

    • This reply was modified 8 years, 8 months ago by rtl.
    #13273
    serafanas
    Participant
    #13275
    Šarūnas
    Keymaster

    Taip, irgi norėjau siūlyti “gimbal motor”.
    Aišku įmanomas variantas ir projektuot, lipdyt kažką. Bet tikslaus patarimo greičiausiai negausi, ir gal net neįmanomas jis. Reikės daug eksperimentuoti, o magnetai brangūs…

    #13298
    Oldschooler
    Participant

    >>rtl
    Sukrečianti lempa! Kas ten viduj? Trys 100 W LED’ai?

    #13299
    agniusm
    Participant

    Ledas kaip pas mane, 3x3w

    #13300
    Oldschooler
    Participant

    >>agniusm
    Ar dėl 9 W vertėjo konstruot tokį virdulį? :)
    Atrodo super- avangardinė skulptūra, kaip ir visas motociklas- dizainas liuks,ir pagaminta “prikolnai”,
    bet techninė prasmė… (?)

    #13301
    agniusm
    Participant

    Va tokia :

    #13652
    rtl
    Participant

    Radau keista nematyta motoriuka nuo Lexus fan’o.Prie 3500 rpm pilnai pamaitina mano Led’a.
    Taciau, kas per keista konstrkcija?Kokio cia tipo skaitos tas variklis?
    Foto isardyto:
    http://www.namuinzinerija.lt/uploads/1/7/5/3/17533545/971599_orig.jpg
    http://www.namuinzinerija.lt/uploads/1/7/5/3/17533545/139339_orig.jpg
    http://www.namuinzinerija.lt/uploads/1/7/5/3/17533545/6346657_orig.jpg

    #13653
    Šarūnas
    Keymaster

    Tai coreless tipo motoras. Šiuo atveju privalumas turbūt tas, kad nerūdija ir svorio mažiau. Bet mašinoje dar neteko tokio matyti…
    Bet jų induktyvumas labai mažas, todėl dažniausiai netinkami naudoti su greičio valdikliais.

    #13719
    rtl
    Participant

    “>>agniusm
    Ar dėl 9 W vertėjo konstruot tokį virdulį? :)
    Atrodo super- avangardinė skulptūra, kaip ir visas motociklas- dizainas liuks,ir pagaminta “prikolnai”,
    bet techninė prasmė… (?)”

    Virdulys reikalingas nes sergu Mad MAx,Rat stilium. Po biski liga progresuoja i Steam punk.Bet i Stym stiliu neisiu,nes ten daug butaforijos,o mano konstrukcijos remiasi funkcionalumu ir grynumu. Nakti nemiegu galvodamas kaip padaryt sistema su vienu varztu ,kur nesukant galvos galimis susukt penkis.



    Sitas daiktas i pabaiga, liko ardymas ir dazymas. Sekantis bus el. dvyrka panasaus dizaino motyvais.

    P.S.Generatorius dirba super.Tikiuosi ilgam.

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
    #13744
    karpis
    Participant

    Patiko šito “daikto” stiliukas. Sakai liko dažymas, gal atskleisi apie surūdijusio plieno “Rat style” padarymo technologijas, pvz. rėmui. Svarstau ar nepaversti į “Rat style” savojo “aparato”, nes nelabai daug trūksta (http://e-motion.lt/forums/topic/15-voltu-aparatas/) Irgi reiktų perdažyt, ir nežinau ar taip pat mėlynai ar ne.

    Kokie el.dvyrkos panašaus dizaino planai? lauksim eskizų arba foto :-)

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by karpis.
    #13745
    karpis
    Participant

    Kad ir ne elektrinis tavasis daiktas, gali dar daugiau apie jį papasakot :)
    Tokią schemą, kai varomas galinis ratas iš kairės pusės primontuojant didelę žvaigždę-mano išbandyta. Nepatiko kad visą laiką riedant sukama ta grandinė (greitinanti iki motoro vedančios žvaigždės ar “freewheel’o”). Ar pas tave yra taip vadinamas “freewheel’as” ant galinės žvaigždės/abiejų žvaigždžių? Jei taip-tai tikrai įdomu kaip pavyko įgyvendinti.

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by karpis.
    #13749
    rtl
    Participant

    Pasakoti ner labai kazka -100cc nuo vandens pompos 4T variklis 2.5AG, V-max 60km/h, sukimo momentas 3Nm. Pedalai tik kojoms pasidet, ir del stiliaus.Remas nuo XXL ugio 28 coliu dvyrkos, ratai- 24′ priekis , galas 19 mopedo.Baka ir zibinta sulitavau is 98mm varinio vamzdzio,o sia savaite zibintas gavo generatoriu, kuri aprasiau auksciau,ir butent del generatorius ta priezastis kodel apie sita daikta ir rasau cia,pas elektrikus .

    E dvyrka svajoju kad bus hibridas. Stilistika panasi kaip pirmojo(kaip istraukta is seno rusio), bet zadu daugiau demesio skirti detalems, bus daugiau amziaus pradzia imituojanciu elementu suderintu su brutualiais potepiais.Naudosiu stiliaus elementus is ankstyvuju savo darbu :
    http://www.namuinzinerija.lt/uploads/1/7/5/3/17533545/9924795_orig.jpg
    http://www.namuinzinerija.lt/uploads/1/7/5/3/17533545/2065132_orig.jpg

    Esu padares lengvai “vintazinio” dizaino friction draiva, bet dabar leisiu fantazijai pasireiksti labiau.

    Koncepcija- centre remo planuoju 4t, 1KW el. generatoriu, o ratuose reduktoriniai(?) hubai.Pikams bus neitin didelis akumas . Kolkas nepradejau visko risti net galvoje, bet vaizdas deliojais butent toks.Visikai nezinau kaip teisingai suristi 230v generatoriu su hubinais motorais. Ar modifikuot generatoriu,ar hubus,ar 230 versti i DC ir krauti akumus? Gal paprotinsite?

    Del esamo parpalo – galine motoro zvaigzde prisukta kietai, pedaline per freewhela.
    Del pastovai besisukancios grandines benziniuose nieks nepergyvena- 99% vaziuojamo laiko motoras suka rata ,o ne atvirksciai.Kita vertus yra iscentrine sankaba ir esant apsukoms maziau 2000rpm variklis atsikabina.

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
    #13783
    karpis
    Participant

    Na, visokia kūryba-įdomu. dėl vertimo AC/DC aš nelabai patarsiu, gal kas kitas?
    Hubai ratuose+ benzininis generatorius?+dar akumas.. man tik nepatinka numanomas bendras svoris, ir tai kad visgi vidaus degimo motoras-birbynė. O kodėl 2 hubai, gal vieno užtektų? Nes papildomi reikalai su valdymu dviejų. O dar jei hubai dideli “direct drive”, tai išviso “tankas” gautusi, nors gal į Mad Max ir tiktų :)

    #13784
    karpis
    Participant

    Neįžiūriu kur pas friction draivą pats perdavimas į ratą? Visai įdomu, kokie
    buvo važiavimo rezultatai?
    Dėl parpalo ir grandinės – matai, man kaip šalininkui pedalų mynimo kartu su motoru – tai buvo ir yra svarbu kad dviratis ir be motorų būtų patogus važiuoti kaip paprastu dviračiu. Grandinė, kuri greitina santykiu 3:1 išbandyta ir sudarė tam tikrą stabdymą +suko freewheela didelėm apsukom, kas negerai irgi, aišku pas benzininį taviškį yra sankaba, tai geriau. Bet, tiek
    to ši tema. Jei važiuoji tik motoru-sutinku, nelabai svarbu. Dauguma čia važiuoti nori tik motoru, o kojas tik laikyti ant pedalų. Tik nepasakoma kas
    būna kai įvykus kokiam gedimui, ar patogiai parminama namo :) Arba pasibaigus kurui t.y. benzui arba elektrai “bake”, kurios užtenka ribotam atstumui. Man ne
    kartą buvo kad važiavau į kelionę dviračiu pvz. 60km o “bako” užtenka tik 30km.

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.