Home Forums Bendras Techiniai reikalavimai TP perdarymui

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #6345
    agniusm
    Participant

    Gal kas turi informacijos savadarbiu TP legalizavimo klausimu ar kur jos rasti aiskios paprastam kolukieciui? Nekalbu apie automobilius, bet greiciau mopedus, motorolerius, motociklus ar keturracius. Kaip as suprantu proceduros turetu skirtis ir gan nemazai. Cia toki radau: Link, bet nelabai suprantamas man ir truksta info. Dekui

    • This topic was modified 10 years, 4 months ago by agniusm.
    • This topic was modified 10 years, 4 months ago by agniusm.
    • This topic was modified 10 years, 4 months ago by Šarūnas.
    #6348
    Šarūnas
    Keymaster

    (atskyriau temą į atskirą)
    Manau geriausią informaciją galėtų suteikti UAB Transporto studijos. Kai pats taką pas juos myniau, supratau kad procedūros nesiskiria, automobiliui ar motociklui. Skirtumas tik tas, kad motocikle mazgų yra kur kas mažiau, taigi ir mažiau vargo.
    Kiek pamenu tai turi būti nepakeisti variklio ir pakabos tvirtinimo taškai, neliesta stabdžių sistema. Bet kokias naujas stambesnes konstrukcijas reikia sertifikuoti: motoro tvirtinimai, sujungimas su dėže, akumuliatoriaus dėžė(s). Taipogi lietuvaičiai įsikibę reikalavo mechaninio kontaktoriaus ir net ne šiaip kontaktoriaus, o kad avarinis grybas (panic button) būtų fiziškai sujungtas su kontaktu (ko net tesla nedaro). Taip kad dalis tų reikalavimų yra pagrįsti ne tik pasvertais reikalavimais, bet dalinai ir nuomonėmis, paniatkėmis ir kt.

    #6352
    agniusm
    Participant

    Perdarymo atveju suptantu ir kaip isivaizduoju mynei kelius del to. Man idomu kaip su visiskai nuo 0 padaryta tp. Ar yra pvz skirtumas reikalavimuose kai tp sveria 50kg ar 100kg arba galia 2kw arba 10kw ir panasiai. UK kai gyvenau ir domejausi tai didziulis skirtumas teisinant automobili ar kazka kas sveria nedaug.

    #6353
    Linas
    Participant

    kiek teko kalbeti su ekspertais tai jei TP vaziuoja iki 45km/h ir galia iki 4kw (jei gerai pamenu) tada realu nesunkiai registruoti kaipo savadarbe TP, bet jei virsija siuos rodiklius geriau Lietuvoje apie registravima negalvoti.
    beje, jei kam reiks perdarymo i elektromobili sioks toks dokumentas, mano galva galioje ne tik auto, bet ir kitom TP:
    http://www.elektromobilis.org/naujienos/patvirtinti-perdirbam-elektrini-transporto-priemoni-reikalavimai/

    #6354
    agniusm
    Participant

    Visa laime, kad el. transporte ta greiti galima visai nesunkiai apriboti :D
    Tikiuosi tu linai teisus, but visai neblogai jei lengvesnem TP su nedidelia gale tu kosmaru nebutu, tai nors kiek galima butu pakruteti darant ne tik dvirati. Dekui

    #6356
    Tadas
    Participant

    Pastebejau skelbimuose veikejas pardavineja kiniskus motorolerius ir kai greitis ribojamas iki 25km/h toks daiktas isvis nereikalauja draudimo bei tech apziuros.Kaip pabreziama skelbime vairuotojas turi laikytis dviratininkui skirtu reikalavimu kelyje.Motorolerio galia 800w ir be apribojimo jis pasiektu 45 km/h.Aisku jau tokia maklia padarius su 4kw aparatu ir papuolus uz virsyta greiti butu labai nekas :)

    #6357
    agniusm
    Participant

    Kazkaip atrodo, kad it yra jis tik veikejas ir raso tokius dalykus, kad geriau prastumtu preke, o gal del to, kad nera CE sertifikavimo ir LT priregistruoti negalima?!

    #6358
    Šarūnas
    Keymaster

    Beje, su CE tai atsargiai, nes net šitą dalyką kinai sėkmingai klastoja:

    Pastūmė raideles arčiau ir gavosi visai kas kita.

    #8937
    aleksanderis
    Participant

    Geras klausimas pareigunu apie ebika

    #8941
    Šarūnas
    Keymaster

    Čio za zver? Naverna nebolše čem nol pet. :D Prajuokino.

    #8952
    Tadas
    Participant

    Da nol pet eta moj IQ bolse i nenado na mojei rabote ha ha..

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.