Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Ultralight Parkflyer

Viewing 20 posts - 81 through 100 (of 114 total)
  • Author
    Posts
  • #10137
    Martynas
    Participant

    “Didelė ilgalaikio iškrovimo srovė- joks LiPo tokios neduoda.”
    na jau 3C ilgalaikė nėra labai jau daug, RC LiPo pakai būna ir po 20-30C aišku jie nelabai laiko daugiau nei 200-300 ciklų.

    #10138
    Oldschooler
    Participant

    Taip, Martynai, 3C ilgalaikė,tuo tarpu LiPo pakai būna ir po 20-30C- faktas! Tik kad tie 30c pabūna gal 15-20sek. :( o jei ilgiau- akumas pradeda pūstis. Išbandyta RC helikopteriuose ir pan. Be to, patarčiau į akumų bateriją įmontuot termometro jutiklį- termoporą. Būsi gerokai nustebintas parodymų po valandos greito važiavimo, net neviršijant 2-3 C srovės.

    #10501
    Oldschooler
    Participant

    Na, pasimečiau… Kraunu 20 celių LiFePo akumą, jau 6 val. krovimas vyksta, BMS led’ai žybsi, kaip per Kalėdas, cell-logai rodo 0,2 V disbalansą, wattmetras- kad įsikrovė 8 Ah. Maksimumą pasiekė tik viena celė, likusios – įvairiai. Ar palikt nakčiai, kad balansuotųsi toliau, ar ką? Patarkit, gal kam sezono pradžioj taip yra buvę?

    #10502
    Karolis
    Participant

    Aš kraučiau po vieną per balansavimo jungtis. Kai daug ilgiau pastovi, tai būna.

    #10503
    agniusm
    Participant

    Sunkoka suprast kaip krovimas vyksta, bet jei pakrovejas normalus CC/CV as manau galima palikti nakciai, kitaip reikia ziuret

    #10504
    Oldschooler
    Participant

    >> AGNIUSM Kroviklis teisingas, custom made, gal surizikuosiu. Dabar wattmetras rodo, kad krovimo srovė <0> A , ir dega 12 ledų BMS’e. Atseit, sodina per šuntus iki silpniausios celės lygio?
    >>Karolis
    Krausiu po vieną per balansavimo jungtis, i-max’u B6 bet gal rytoj- čia visos dienos darbas , o į tarnybą kas eis? Nors, teks prijungt tą i-max’ą, nepaliksiu gi akumo išsibalansavusiom celėm. O gal nieko? Važinėt sau, ir kada nors susilygintų?

    #10505
    Tyro
    Participant

    Didžioji dauguma susibalansavo dabar, o tie netolygumai per kažkiek ateinančių normalių krovimų susibalansuos. Man taip buvo aną pavasarį. Per 1-2sav maždaug tada vėl pasiekiau pilną talpą.

    #10506
    Oldschooler
    Participant

    >>Tyro
    Per kelis krovimo ciklus susitvarkė akumas?

    #10507
    Šarūnas
    Keymaster

    Disbalansas pavasarį – nekokybiškų celių ar BMS pasekmė. Siekiant pagerinti situaciją, prieš sandėliuojant rekomenduotina BMS atjungti.
    Iš pradžių būtina sulaukti kol baigsis įkrovimo procesas, t.y. visos celės bus daugiau mažiau lygios. Na o visiškai išsilygina per kelis pilno įkrovimo ciklus (irgi reikia leisti pasibalansuot).

    #10508
    arturasr
    Participant

    Pateršiu temą, ar būtinas/labai būtinas tas saugikis konstruojant bateriją?

    #10509
    Oldschooler
    Participant

    Saugiklis nebūtinas, bet patogus- ne tik akumo/valdiklio apsaugai nuo trumpo jungimo, bet , naudojamas ir “precharge” funkcijai- apibraukta foto raudonai- 5W 200 Ohm rezistorius, kuris neleidžia kontaktams kibirkščiuoti, atjungiant/prijungiant akumą. (Garaže visada laikau el. dviračio akumą atjungtą nuo visko).

    #10510
    Šarūnas
    Keymaster

    Bet koks saugiklis yra papildoma saugumo priemonė. Vienas pagrindinis saugiklis yra būtinas. Individualus saugiklis kiekvienai celei – rekomenduotinas, jei yra lygiagrečiai sujungtų celių. Tai nėra būtina, beveik visi akumuliatoriai tokių saugiklių neturi ir dėl to daug gaisrų nekyla, tačiau, esant galimybei, papildomas apsaugas geriau įdėti.

    Nuolatinis akumuliatoriaus atjunginėjimas, manau, yra bloga mintis. Tai yra nepatogu, kontaktai dėvisi ir vieną dieną gali pradėti kaisti. Taipogi didėja tikimybė žmogiškai klaidai – galima ką nors ne taip sujungti.
    Beje, šie DIN bėgelio automatai netinka DC srovei nutraukinėti: avarinio atjungimo metu susidaręs plazmos lankas nėra gesinamas, todėl gali išlįsti per šoną…

    #10511
    agniusm
    Participant

    Gal šiek tiek nebus į temą, bet akumuliatoriaus atjungimui nusipirkau keletą tokių dalykų:

    iki 60V ir 40A. Ne kosmosas, bet apie 2kW tinka. Yra nuotekų, >2mA.

    #10512
    Šarūnas
    Keymaster

    Datašytas labai neišsamus, bet panašu, kad kais.

    #10513
    Oldschooler
    Participant

    Nuolatinis akumuliatoriaus atjunginėjimas, imho, neišvengiamas, laikantis saugos taisyklių. Ir, nors, ” … dėl to daug gaisrų nekyla…” visgi, geriau, kai geriau.(Ilgametis darbas padidintos rizikos įrengimų aplinkoje- aviacija- įpratino rimtai žiūrėt į tokius dalykus)
    DIN 63A saugiklis priemonė “iš bėdos”. Gal kas žino geresnę? Abejoju, ar “agniusm”
    modulis bus 100% tinkamas sprendimas, jau vien 2mA nuotekos jį diskvalifikuoja. O jei dar ir kaistų… Be to, 60V išėjime – tai ne mano išmiera :) Pas mane 72V, o ir rezervas būtinas. Žinom mes tą kitaiską produkciją…

    • This reply was modified 8 years, 11 months ago by Oldschooler.
    #10523
    arturasr
    Participant

    Oldschooler, o kokį vvatmetrą naudojat? Neįžiūriu, GT Power?, klausiu idomu, kuris atlaiko 70V, ar atskiras maitinimas jam?

    #10524
    sopkis
    Participant

    Pas jį brangesnė 150V versija, kažkur dėjau nuorodą seniau. O tie gt-power,turnigy ir pigūs vatmetrai po 9$ matuoja iki 16 bitų reikšmės 65536, gaunasi 65.53V, bet tranziukui, kuris įtampą sodina nelinksma, nes ant jo 60v su ~10ma srove krenta, gaunasi apie pusę vato šilumos ant sot23 korpuso. Po nesudėtingo perdarymo galima saugiai naudoti tuos vatmetrus, jei tenkina maksimalus 65.53V parodymas.

    #10525
    Oldschooler
    Participant

    >>ARTURASR Wattmetras Lemmonhoby 150V 130A
    Atskiras maitinimas būtų reikalingas, jei dirbt su įtampa iki 5V
    Postas 8772 http://e-motion.lt/forums/topic/ultralight-parkflyer/page/3/

    • This reply was modified 8 years, 11 months ago by Oldschooler.
    #10632
    Oldschooler
    Participant
    #10639
    Canis
    Participant

    Va kur mūsų ilgapirščiai aklimatizavosi, specializacijos net keisti nereikia, pamenu lyg vakar iš”silkės” akumus buvo nušvilpę :)

Viewing 20 posts - 81 through 100 (of 114 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.