Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › VerTwo e-bike (tankas)
- This topic has 11 replies, 5 voices, and was last updated 6 years, 8 months ago by Ričardas.
-
AuthorPosts
-
2017/07/17 at 20:38 #16378RičardasParticipant
Pernai sulipdžiau smagiai lekiantį paspirtuką. Viskas gerai su juo – nuo Linkmenų g. iki Naujininjų 12 minučių kelio su juo, tačiau šaligatviai labai nepatogūs jam, o A juosta kažkaip nesaugiai jaučiuosi ant 50 km/h lėkdamas tarp automobilių…
Išvada – reikia e-bike. Tam brendau pusę metų, o dabar kai jau turiu visus komponentus beliko viską susikrauti. Tačiau taip gavosi, kad akumuliatorius yra milžiniškas, nes tikslas buvo bent 100 km/įkrovai, tad reikės ir custom rėmo.
Kol kas spec. tokie:
* Akumuliatorius 22 Ah, 60V LiFePo4, 10C atidavimas (iš Merso hibridinio, ačių Linas).
* Valdiklis Kelly KLS6030S, 120 A ilgalaikė srovė, sinusinis (kiek daugoka, bet sumažinsim softiškai, nes programuojamas).
* Variklis kaip Linas sakė Crystalyte HT3525 klonas 2 kW 90 Nm, su Lino rankų pridėjimu ir mano dviem temperatūros sensoriais, vienas kontroleriui, kitas borto kompui, tad hot-rod’insiu iki ~3 kW.
* Rėmas kaip minėjau custom.Masė su viskuom gali būti apie 40-50 kg. Už tai tankas… AKumuliatorius ir variklis žvėriškai sunkūs. Vien galinis ratas sveria kaip mano plentinukas, akumuliatorius tiek pat. Na bent mint tikiu reiks mažai…
Apačioje kiek projekto foto:
- This topic was modified 7 years, 5 months ago by Ričardas.
2017/07/18 at 15:03 #16381karpisParticipanto tai, jei dedi sunkų motorą į galinį ratą, kodėl neamortizuotas tas galas?
į priekį motorą – nesitiki kad taikytum?
dar man įtartini tie naujai įvirinti profiliai- kokių nors skaičiavimų gi neatlikai?, o “tanko” rėmas turėtų būti tvirtesnis nei buvo paprasto dviračio. tie profiliai atrodo gana liauni, ir gal buvo galima išvengt
kai kurių “laužimų” pvz. bent viršutinės dalies, kur buvo dviračio tiesus “top tube”. Ar turi kokį “projektą” (brėžinį) kaip viskas atrodys, ir, beje, kokio dydžio bus ratai?2017/07/19 at 19:01 #16383NerijusParticipantprie tokios galios butų gerai abu ratai amortizuojami . bei galinio rato Dropautai gan silpnai atrodo tokio galiom .butina “torque arm” .
Pasižiūrėk kaip atrodo Kesto dviratyje dropoautas – ten storis koks centimetras gal net daugiau .
Pats važinėju su 1,5kw tai geru asfaltu nieko ant max iki 50 jei nuo kalniuko ir iki 60 km/h bet čia jau riba mano manymu. (rėmas standanrtinis 4130 (CrMo) dviračio .
- This reply was modified 7 years, 5 months ago by Nerijus.
2017/07/20 at 22:37 #16398RičardasParticipantPalaukite, palaukite, dropoutai čia stockiniai, dar nepriėjau iki šio žingsnio dar tik procese.
Dropout’ų gerą tipą išbandžiau ant paspirtuko. Iėja tokia:
8 mm lakštas, su varžtu gale, kuris apspaudžia ašį ir jokių problemų, tas pats bus ir čia, tik kampu įpjova, o ne horizontaliai.
Dėl galinio amortizatoriaus turiu kitą nuomonę. Man asmeniškai hardtail’as labiau limpa dėl savo “kietumo” važiuojant, neplaukioja. Čia asmeninis mano skonio reikalas. Kiek svorio nusimeta ir paprasčiau tuo pačiu… Ratlankis rimtas, stipinai 3 mm motocikliniai, išgyvensiu.
Karpi, viskas daroma iš akies ir žinau laikys (jaučiu :) ). Laužimai – taip, bet jau tokį akumą gavau, reik jį įprūtyt kažkaip vidun, tad laisvumo reikia, vairo kolonėlės vamzdis trumpas, o dėžės milžiniškos irgi nesinori, tai dėliodamas nusprendžiau taip daryt. Brėžinys galvoje, step by step dėlioju ir daboju. Ratai 26″.
Čia dar viskas under construction ir dar daug kas dėliojasi, keičiasi, tik dokumentuoti procesą norėjau. Dabar vyksta apskardinimo darbai, o 1 mm lakštas labai gražiai “surakina” visą konstrukciją ir paskirsto apkrovą rėmui. Dar šonai užsidengs aliuminio-plastiko sumuštiniu, kuris bus sukamas daugybe varžtų, tad irgi viską dar papildomai suriš ir užhermetins. Dirbu iš to kas po ranka, spausdamas iš Š* varškę, tikiuosi, kad ir sunki, išeis gera “varškė”… :)
2017/07/21 at 15:02 #16401CanisParticipantSkarda apsiuvus rėmą akumuliatorių laikys, tik kaip planuoji jį tenai įkišti ir ištraukti remontui?
2017/07/24 at 17:20 #16409RičardasParticipantCanis, patys šonai bus nusukamos panelės iš aliuminis|plastikas|aliuminis sumuštinio.
Šiandien oras blogas ir neturėjau noro virinti, tad prisėdau prie gerokai tolimesnio žingsnio – borto kompo programavimo.
Pasirinkimas yra naudoti šį touch LCD ir Raspberry Pi 3. Kad paleisti gražų UI nusprendžiau naudoti Java FX, nors niekad ir neteko programuoti Java ar apskritai kokio UI per porą valandų sumečiau štai tokį eskizą:Veikia labai gražiai, “smooth’inta” animacija ir t.t. Tik kaip ir visas bike’as, dar tik procese, bet po pabandymo panašu atrodys patraukliai.
Numatomi duomenys:
* Baterijos likutis
* Greitis
* Baterijos srovė/galia realiu laiku
* Variklio temperatūra
* Odometras
* Kelionės efektyvumas Wh/km
* Režimas (ECO, Optimal, Supercharged)
* GPS lokacija su visa Google Maps serviso navigacija. Ant durniaus balso komandos ir atsikalbinėjimas atgal. Foninis GPS trackinimas (nuo vagysčių).2017/07/24 at 20:15 #16411NemirtingasisParticipantViskas pakankamai neblogai, bet dėl amortizacijos stipriai klysti, net su motorolerio aukštesne padanga ir su amortizacija, važiuojant duobėtu keliu ar per geležinkelio bėgius tave “bando” numesti nuo sėdynės, nežinau ar esi lėkes 60kmh greičiu be amortizacijos, bet pamatęs skirtumą pats galvotum kaip tai įgyvendinti, ir čia net nėra apie ką diskutuoti – be amortizacijos saugus greitis geriausiu atveju max 50kmh.
2017/07/25 at 16:41 #16412CanisParticipantGal paaiškės tas “sumuštinis” iš tolimesnės eigos. Jei aparatas vien asfaltui tai didelių problemų gal ir ne bus, tačiau aš vargstu su metaliniais sparnais. Jau kelintą komplektą keičiu. Per duobes sulanksto, o pirmieji plastikiniai iš vis į duzgus nuėjo… bekelėj sunku bus tavo daiktą pilnu greičiu įginti.
2017/07/25 at 19:51 #16419NemirtingasisParticipantAš sparnams visada darau atramas – strypus, todėl laiko, nelužta ir nesulinksta.
2017/07/31 at 08:42 #16436CanisParticipantPriekį pavyko iškart prisiųti gerai, o galinis full’o nors ir 3 taškuose su atramomis tarška, kol galop įtrūksta ir suveliamas ant rato. Teks po atramomis papildomos skardos dėti, tada turėtu laikyti.
2017/10/16 at 23:35 #16642RičardasParticipantGrįžau po kelionių ir kiek nudirbau dėl to strigusius darbus, tad vėl po mažumėlę judu į priekį. Šiandien išsifrezavau ir išsisriegiau dropoutus.
Rezultatas:
*Plokštelė 8 mm storio, konstukcinis plienas.
*Plati įpjova ašiai 50 mm ilgis, 10.1 mm plotis (ašis 10 mm).
*Siaura įpjova 35 mm ilgis, 4.2 mm plotis.
*Varžtas pakietinto plieno, kažkoks vokiškas iš audi, M6.
2018/04/26 at 22:11 #16995RičardasParticipantNa va, tankiukas jau važiuoja. Dar nedažytas ir be borto kompo, bet važiuoja. Bottle neck – variklio kaitimas. Elektra gali atiduoti ilgalaikės iki 7 kW, bet variklis tik apie 3 kW šaltas laiko, o hot rodinti nelabai norisi dar, vėliau gal, kai išdrąsėsiu.
Šiaip važiuoja smagiai ir stabiliai, labai smagus kontroleris Kelly KLS7230S. Mnkšta akceleracija, jokio garso. Kai prisijungsiu borto kompą ir matysiu tikslią variklio vidinę temperatūrą, bus galima duot daugiau srovės, iki tol, pakaks. Nes termistorius truputį pieno riebumą manau rodo. Pavažinėjus rodo 100C, nors rotorius tik šiltas, 40C, tas pats ir pastovėjus, kai statorius kiek daugiau atiduoda temperatūros į rotorių. Gerai, kad iš karto viduje sukišau Dallas 18B20 skaitmeninį termometrą.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.