• šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • Sveiki, kolegos. Netyčia užvedžiau diskusiją, kurią galima pratęsti atskiroje temoje (sukūriau, ir truputį perkėliau – “mid-drive be reduktoriaus” tema)
    Aišku įdomu ne visiems, o ir žinome ne visi apie viską (todėl diskusija turi prasmę). Mano galva toks sprendimas turi savo nišą ir perspektyvą, ir skiriasi nuo jau esamų mid-drive sprendim…[Read more]

  • Nemirtingasis:
    “Apmasčiau kaip galima tokį motorą pasigaminti, efektyvumas gal ir nebūtų aukštas, bet nedideliam galingumui tikrai nebūtu prastas, ir galiu pasakyti, kad nėra sudėtinga, panaudoti automobilio statorių ir jo korpusą, statorių pervynioti atitinkamai pagal įtampą, korpusą susiaurinti tiek kiek įmanoma kad tilptų vijos, vienam ga…[Read more]

  • čia įdomūs gamykliniai variantai, 250W galios ir tinkantys beveik kiekvienam
    minamam dviračiui:

    Startseite


    http://en.pendix.de
    būtų įdomu padiskutuoti analogiško savadarbio varianto, gal truputį galingesnio gamybą. privalumai įvardinti tose svetainėse, ir jų Youtube video’s.

  • kaip perkelti dalį temos i atskirą temą, užsimezgus diskusijai?
    Žinok, čia tik Nemirtingieji turbūt taip optimistiškai žiūri :), nes beveik
    visada iškyla procese spręstinų vietų/problemų(kaip be jų), žinom bedarydami
    savo projektą.. čia ta tema rusų forume, apie vidurį jos yra eksperimentai su
    auto generatorium: http://electrotransp…[Read more]

  • kaip perkelti dalį temos i atskirą temą, užsimezgus diskusijai?
    — žinok, čia tik Nemirtingieji turbūt taip optimistiškai žiūri, nes beveik
    visada iškyla procese spręstinų vietų/problemų(kaip be jų), žinom bedarydami
    savo projektą.. čia ta tema rusų forume, apie vidurį jos yra eksperimentai su
    auto generatorium: http://electrotransp…[Read more]

  • Įdomu, gal kada susitiksim aptarti plačiau ;) čia reiktų kurti atskirą temą, kad tęsti. Taip, mane domina ‘ne rate’ nes reikia ir į 4 aukštą panešioti dviračius, ir konkrečiai be jau sukurto mid-drive (profilyje), noriu elektrifikuoti plentinį dviratį, tai tik ‘light weight’ variantai, nesgi 7-10kg ‘bandura’ rate, kai pats dviratis sveria ne ką d…[Read more]

  • Nemirtingas, ačiū už išaiškinimą/spėjimą kad ten turbūt motoras su daug polių, jis vistiek dar porą-trejetą kartų lėtesnis už gearless motorą rate, nes minama iki maždaug 100 RPM, t.y. nuo 0 RPM, vidutiniškai 50-80.
    Nereikia siūlyti alternatyvos 1KW komplekto, kai kas domisi būtent mid-drive, nes komplektas-ratas turi ir savo minusų.
    Įdomu visgi…[Read more]

  • dar vienas, analogiška koncepcija: https://www.youtube.com/watch?v=hBqsR6_7iEg
    tai ir įdomu kas nutylima, kas per specifika motoro tokiom žemom apsukom?
    nes video’s tai išvengiama pasakyti, na tipo ‘gears’ yra noise ir blogai, tai
    mes atsisakėm tų dantračių.. tai o kokių reikėjo tam tech.sprendimų//kažką prarandam? ar tebeturim tuos deklaruojamu…[Read more]

  • įdomus variantas (tiems kas nori minamo dviračio su e.asistavimu). na ir pinigai ‘šveicariški’ gana už produktą.

    Startseite


    https://www.youtube.com/channel/UCK_bj3ycqB5i6gYCEl7MzFA
    įdomu tuo, kad be reduktoriaus jokio kažkoks specifinis motoras, nesgi apsukos
    pedalų iki/apie 100 RPM. tai turi būti labai patikima. dar labai lengvas i…[Read more]

  • Jumoro jausmas kyla pamačius tokį skelbimą ir vaizdelį :) Nors ‘tokį modelį’ teko jau anksčiau pastebėt. Nemanau kad jis daugiau 20kmh išspaustų, gal ten ‘turbo’? :) Kaip kilo mintis tokį suprojektuot nžn, kaip vienas privalumų gal kad labai kompaktiškas, telpa į bagažinę. Bet važinėt manau tiktų kokiam automobilių turguj po aikšteles ar pan..

  • Jumoro jausmas kyla pamačius tokį skelbimą ir vaizdelį :) Nors ‘tokį modelį’ teko jau anksčiau pastebėt. Nemanau kad jis daugiau 20kmh išspaustų, gal ten ‘turbo’? :) Kaip kilo mintis tokį suprojektuot nžn, kaip vienas privalumų gal kad labai kompaktiškas, telpa į bagažinę. Bet važinėt manau tiktų kokiam
    automobilių turguj po aikšteles ar pan..

  • Greitas(?) elektrinis kiniškas full-suspension :D … http://www.skelbiu.lt/skelbimai/elektrinis-26551199.html

  • Fain :-) ..o tai, hmm.. kiek čia saugumo “žvaigždučių” surinktų?.. ;-)

  • Dėkui, aš tik teoriškai klausinėju. Kad užsiimti su mechanine dalimi (nemažai
    darbo), geriau pirma pasvarstyt ‘kas būtų jeigu’. o kodėl 250W 36V donoras?
    Nes tokį vieną turiu, o ir kitų gali pasitaikyt iš standartinių gamyklinių
    250W el.dviračių.
    Gal reduktoriaus dantračių visai būtų galima atsisakyti..
    Varikliai visi kaista, tą žinau, gal pas ta…[Read more]

  • Nu pvz. rašiau, pačioje pradžioje šios temos, pirma mano žinutė.

    pvz. 500-1000W, pvz. 30V 30A (iš standartinio 250W 36V motoro,
    atvira konstrukcija, arba pragręžus daug skylių dangčiuose)

    perneštų apvijos 30A/neperneštų? tai kas įdomu pirmiausa, prieš
    užsiimant mechanine dalimi, ir kontroleriu. ar tik praktinis bandymas
    parodytų?

  • Gerai ‘suvestas’ dizainas, dėmesys detalėms:

  • Ačiu, šiandien jau sėdėjimas prie kompo baigtas, ebikes.ca-patyrinėsiu, srovės didinimo esmę manau kad suprantu. Betgi sakau aš galvoju gal ir apie nedidelį pokytį, kaip sakiau 30V vietoj 36V, jei stock kontroleris duoda kiek ten 7-8A? tai gal aš su atvira variklio konstrukcija galiu bent 15-20A? ir truputi mažesniais voltais. Žinoma reikia bandy…[Read more]

  • Load More