Forum Replies Created

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #4917
    mghster
    Member
    Quote:
    Iš praktinės pusės, norint paleisti tokią sistemą, tau reikia gauti valdiklį, turintį srovės ribojimą. Tam tinka kad ir dviračių motorų valdikliai. Jį reikės išskersti ir pakeisti šunto varžą (matyt padidinti, kad sumažėtų ribojama srovė). Kad motoras imtų suktis, tiesiog iki galo užsukti akseleratorių.

     

    Šiaip, tai reiktų, kad galėčiau sukimo momentą (srovę) reguliuoti… Tai kaip suprantu, vietoje šunto turiu įstatyti kažkokiu būdu reguliuojamą varžą? Ir su potenciometru tikriausiai neišsiversiu…

    Ar galit patart kuria kryptim kapstyt?

    #4915
    mghster
    Member

    Maitinimas turės būti nuo akumuliatorių, viskas bus vežiojama automobilio bagažinėje. Kadangi bateriją reiks sukonstruoti/parinkti tai gali būti ir 100V ir 50V, tikriausiai nuo motoro priklauso ar atvirkščiai? :) Vėlgi nežinau į ką orientuotis parenkant baterijos įtampą…

    Dar noriu grįžti prie klausimo, kuris, gal nebuvo labiau akcentuotas pirma. Šitam reikale labai svarbu, kad jėga, kuria būtų traukiama/vyniojama virvė, nesikeistų kintant motoro apsukoms. Pvz. jei kitam gale būtų traukiama tokia pačia jėga, motoras nesisuktų ir kitas galas turi nejausti jokių traukos sumažėjimų ar padidėjimų. Taip pat yra klausimas, kas bus jei kitam gale jėga pasidarys didesnė, negu motoro, ar motoras vis dar nepakitusia trauka galės pradėt suktis į kitą pusę (veikdamas kaip generatorius)?

    Trauka turėtų būti reguliuojama “realiu laiku”, bet čia tikriausiai ir taip aišku :)

     

    Va kiek visko :)

    #4913
    mghster
    Member

    Tranzistorių nuo baterijos į variklį nejungsiu :) Gal galit patart, kur ir kokios schemos ieškot? Ar galima pritaikyt visdėlto šitam reikalui jau padarytą dviračiui? Ir kur ieškot teisingos informacijos apie el. variklius? Nes kolkas nelabai žinau, ką ir kodėl rinktis…

     

    Ačiū

    #4911
    mghster
    Member

    Tai viskas dar paprasčiau :)

    Man reikia, kad būtų suvyniojama 3 m virvės per sekundę traukiant 2000N jėga.

    3*2000=6kW galia yra pakankama ir naudojama ne pastoviai ir gal netgi retai. Žinoma kaip visada norėtųsi daugiau :D O kokios dviračių valdiklių galimybės?

    #4909
    mghster
    Member

    Atrodo, kad reiktų ~5 aps/s (300RPM) maksimum prie 400Nm.

    Ar galia būtų 5 * 400 = 2000W (http://e-motion.lt/bbpress/topic/151#post-1196)?

     

    Ar viskas taip paprasta? :D

    #4907
    mghster
    Member
    Quote:
    Visų pirma, visiškai neaišku apie kokio tipo motorą eina kalba.

    Čia todėl, kad nežinau kokį rinktis :)

    Dviračio valdiklis manau netiks, nes galios reikia 1500N – 2000N su nemažai apsukų…

    Dėkui už paaiškinimus, bandysiu kapstytis toliau.

    #4905
    mghster
    Member
    Quote:
    Viskas, teoriškai, labai paprasta. Tereikia valdyti ne variklio įtampą, o srovę. Kitas klausimas iš kur gauti tam pritaikytą valdiklį.. :)

     

    O turint tą nesamą pritaikytą valdiklį variklis galėtų būti su ne valdomu (indukciniu ar pastovių magnetų) rotoriumi? Tokio valdiklio paieškot gerai reiktų ar tai tik teoriškai įmanomas daiktas, kurį neaišku kaip padaryti?

    Šitam “projekte” yra aktualu, kad variklis nesisukdamas (žinau, kad paprastai jei variklis nesisuka, o yra maitinamas jis sudega ar ne?) arba keisdamas sukimosi kryptį (gal natūraliai gaunasi, kad tampa generatoriumi?) nekeistų jėgos/pasipriešinimo. Kai užsiminiau apie tai žmogui, kuris bandė domėtis šiuo klausimu, jam apie tai nusimanantys žmonės buvo pasakę, kad neaišku, kokia jėga variklis pradės suktis, po to, kai buvo sustojęs. Ar tai netiksli ar jau pasenusi teorija?

     

    Ačiū :)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)