Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 165 total)
  • #1722

    Šiandiena pasiėmiau mopedą iš kaimyno garažo ir įsitempiau į rūsį. Aišku tarp šių veiksmų prisistatė pareigūnai… Draudimą turėjau, bet pasas ir TA pažymėjimas buvo likęs namie… Žodžiu, teko gražiai išsivartyt :)

    Kol kas mopedas visiškai gamyklinės komplektacijos. vis dar yra problemų su varikliu – bevažiuojant be niekur nieko prapuola trauka, po kelių-keliolikos sekundžių vėl atsiranda. Truputuką nepatogumas važinėjant antra eile… Gal bus rekomendacijų?

    Primenu, kad tai 49cc karbiuratorius.

    #2135

    na pirma tai ar pas tave ypurškimas?

    #2136

    Karbiuratorius gi :)

    #2137

    Pirma turi pamažint oro padavima o padidint kuro padavima.

    #2138

    Karbas sureguliuotas gerai… Mišinys tinkamas. Pasukiojus į kitas puses akivaizdžiai sumažėja trauka. Įtariu čia kažkas su siurbliu arba kuro filtru – reikės ardyt… Dar reikės žvakę apžiūrėt ar neišdegus.

    #2139

    Tiesa man taip buvo kad nepakako kuro y korba tai dingsta trauka po kiek laiko atsiranda . Turi žiūrėt kad kuras nesikimštų ar kažkas tokio.

    #2140

    Dar pastebėjimas: po ilgo stovėjimo tenka labai ilgai sukti kol užsiveda. Dažniausiai iki visiško akumo nusėdimo… Atjunginėjau šlangelesn nuo siurblio – sausa. Tada viską paklibinus, pasukus ir vėl atjungus – pilna šlangelė kuro. Žodžiu arba siurblys arba filtras… Parašysiu kai išsiaiškinsiu.

    #2141
    #2142

    Laimis ten :) Įdomiausia tai, kad jo mopedo modelis toks pats kaip maniškio :)

    #2143

    O koks naudotas variklis?koki akumai?

    #2144

    Variklis toks: http://www.thunderstruck-ev.com/perm132.htm

    Kontroleris lyg ir Kelly, bent taip iš video matosi.

    Akumuliatoriai: Thundersky LiFePo4 6vnt po 40 Ah

    Daugiau smulkmenų nežinau, gerai būtų kad pats rastų laiko ir parašytų :)

    #2145

    Kai kita karta uzvedinesi paziurek issukes zvake ar slapia. Zinosi ar siurblis. Gal tau uzpila ir kibirstis nepramusa elektrodo.

    #2146

    Dėkoju, būtinai pabandysiu.

    Dar vienas pastebėjimas: trauka priklauso nuo mopedo pasvirimo… Staigiau stabtelėjus stipriai sumažėja, po kokio 100 metrų atsistato.

    Buvau nuėmęs kuro filtrą – iš bako bėga gerai, sunku sugaudyt.

    Ir dar pastebėjimas: po savaitės stovėjimo nenori vestis, bet su kojele užsikuria iš 1-2 karto. Gal sukant taip krenta įtampa kad kibirkščiai nebepakanka? Nors po 1-2 dienų tai vedasi “iš pusės apsukimo”.

    Sunku su tais varikliais, elektriniai žymiai paprasčiau :)

    #2147

    Jo elektra valdo :D dar manau kad karbe bus pas tave problemos su misiniu. gali ziklioras blogai purkst kura ir todel uzpilineja ar atvirksiai :). Gal jis ne isklaido o “sisioja” i cilindra. Primesk kuro sanaudas gal tikrai per daug naudoje benzo arba per mazai.

    #2148

    Na karbą tai ploviau, kelis kartus. Kuro sąnaudas dabar tikrinu, reikės palaukti kol išvažinėsiu.

    #2149

    Taip, kuro sąnaudos didokos – 4 litrai vienam šimtui km. Taip pat buvo dar viena problema – važiuojant >70 km/h greičiu buvo labai stiprios vibracijos, toks jausmas, kad tuoj stūmoklis išlįs per šoną. Pamatavau kompresiją – 4.5. Sako, turėtų būti maždaug 6-7. Kadangi variklis buvo gavęs smėlio (buvusio šeimininko nuopelnai), tai labai nedvejodamas nuėmiau cilindrą. Pats cilindras dar sveikas, tačiau žiedai jau neblogai nudėvėti (plyšys ~1,5 mm, kai turėtų būti ~0,2 mm), stūmoklis taip pat šiek tiek pašiauštas smėlio, matosi kai kur jau į cilindrą trynėsi. Stūmoklis dar dirbs, bet žiedus teko pakeisti.

    0081.jpg

    Variklis dirba normaliai, vibracijos prie aukštų apsukų dingo. Traukos pokyčio nepajaučiau – manau pagerės naujiems žiedams prisitrynus.

    Na o dalinai išskerstas mopedas atrodo taip:

    0022.jpg

    0031.jpg

    Perdarant į elektrinį, tas amortizatorius gaunasi labai ne vietoje – sunaudoja daug labai geros vietos akumuliatoriams sudėti. Jei jau eisiu pasirinktu keliu ir darysiu naują pakabą, matyt pavyks tą amortizatorių perkelti į galą ir įkomponuoti kaip nors taip:

    asd.jpg

    Tik problema kad perkėlus amortizatorių ten vis vien liks krūva vamzdžių, bet kadangi jie skirti tik amortizatoriaus laikymui, manau galima būtų ramia sąžine pjauti lauk.

    Jau dabar akyse stovi vaizdas kaip einu per jį su kampiniu šlifuokliu…

    #2150

    Klaida padariai. Reikėj keisti ir stumuoklį ir prašlifuot grupe. Iš patirties sakau kad nelaikys. O kokia kompresija po žiedų pakeitimo? Aš neseniai savo yamaha rex turbinau. Tai galiausiai pavyko išspausti 12. Kompresijos :))) Primenu kad čia 49 kubiniai centimetrai.

    #2151

    Manau reikėtų kompresiją matuoti kai truputį prasidirbs, nes nauji žiedai yra gana grubiai apdirbti. Kol kas galiu tik pasakyti kad pasikeitė variklio darbo garsas…

    Stūmoklis visiškai sveikas, dar matosi gamyklinio tekinimo žymės per perimetrą. Tik kad tas smėlio pašiaušimas vietomis… Cilindre iš vis jokių įbrėžimų nepastebėjau, paviršius lygus, blizga.

    Teoriškai, be abejo, pakeitus visą grupę rezultatas būtų geriausias. Tik prisiminkime mano tikslus – dabar sutvarkyti kad važiuotų pakenčiamai, o vėliau skersti ir perdarinėti į elektrinį. Nesinori man į jį pinigų kišti. Abu žiedai kainavo 24 Lt (su nuolaida), o grupė būtų kainavus turbūt kokius 200, minimum (iš tikro visiškai nesiorientuoju mopedų dalių kainose, tik mačiau kad jos nesveikos – paprasčiausia užvedimo kojelė 75 Lt (!!)).

    #2152

    O pastave cilindras nikosilinis ar špižas? Na taip.. Buvau užmiršes kad nevažinėsi ilgai juo.

    #2153

    Nežinau kas tas nikosinas. :) Gal siluminą turėjai minty? Šiaip panašu į špižą.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 165 total)

You must be logged in to reply to this topic.