Home Forums Skelbimai Ieškau žmogaus paspirtuko S2 Booster upgrad'ui

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • #16775

    Sveiki,

    Ieškau žmogaus, galinčio pagelbėti upgrad’inti Etwow S2 Booster paspirtuką prijungiant papildomą bateriją. Kaip atrodo prijungta papildoma baterija pavaizduota šiame video – https://www.youtube.com/watch?v=k4WLqztZPt4
    Apie papildomos baterijos prijungimą taip pat yra plačiai diskutavę prancūzai čia – https://forum.urban360.com/index.php?/topic/99-50kmh-constant-possible-en-e-twow-booster/&

    Aš pats elektros klausimais, deja, nelabai išmanau, tad reikėtų išmanančio žmogaus, kuris galėtų atlikti upgrad’ą už sutartinę kainą.

    Turimo paspirtuko duomenys – 500W variklis, baterija – 33v 6.5Ah ličio polimeras (plačiau apie turimą paspirtuką google įvedus “S2 booster 2017”).

    Veiksmas Vilniuje.

    #16776

    p.s. neieškau galimybių paspirtuką paversti žvėrimi :) Pas jį yra 30km/h ribotuvas, kas pagal gps paarodymus atitinka realius 25-26 km/h ir tiek man pakanka. Tačiau į kalniuką su mano 100 kg svoriu greitis krinta iki 15-20 km/h, o papildoma baterija leistų pridėti apie 5km/h, kas visiškai patenkintų mano poreikius :)

    #16777

    Kadangi niekas neparašo, pabandysiu aš. Manau, kad jūsų sumanymas nepavyks nes nelabai yra logikos. Pirma, į kalną važiuojate lėčiau ne dėl greičio stokos, o dėl galios. Toliau,jei pakelsite įtampą, padidės greitis kuris vienaip ar kitaip or taip apribotas iki 30. Reikia pabandyti valdiklyje aplituoti šuntą ir žiūrėti, nieko papildomonpirkt nereikės.

    #16778

    Sveikas kaip supratau tu nori to pačio 26km greičio tik ,kad geriau trauktų į kalną ,tad tau nereikia papildomos baterijos tau reikia padidinti amperu limitą t.y. aplituoti šuntą arba prilituoti tam tikro storio vielute ją apskaičiuoti gali pagal tai kokios nori galios be to dar gali tekti pakeisti pcm apsaugą ant akumuliatoriaus, kad ja galėtų tekėti tokia srovė iki kokios padidinsi valdiklio srovę taip pat reikia sužinoti kokia srovia gali atlaikyti tavo akumuliatoriaus celės ir valdiklio sroves limito negalima didinti kiek nori nes gali sudeginti,
    bėje yra daug informacijos youtube, nemanau, kad tau reikia kažką samdytis, kad tai atliktų už tave tai nera taip sudetinga bet darbo nemažai.

    #16779

    Ačiū už įžvalgas. Klausimą nusprendžiau spręsti vietoje esamos baterijos įmontuodamas didesnio voltažo ir didesnės talpos bateriją. Papildomas voltažas turėti pridėti greičio, na o talpa, atstumo.

    Šiuo klausimu susiekė pm vienas iš forumiečiu ir pagelbės tinkamos baterijos pagaminimo klausimu. Mano paklausimą galima uždaryti.

    Išsibandęs bateriją galėsiu brūkštelti rezultatus. Gal kažkam taip pat bus aktualu, nes šis paspirtuko modelis gana populiarus.

    #16780

    Kaip jau minėjo kiti, įtampa pati savaime daugiau greičio į kalną neduos (bet efektą pajusi).
    Tau reikia didinti galią, ką gali duoti galingesnė (mažesnės varžos) baterija ir srovės padidinimas valdiklyje.
    Atkreipk dėmesį kiek dabar įkaista motoras važiuojant į kalną. Šitie mažiukai motorai yra labai linkę perkaisti, tai džiaugsmas gali greitai pasibaigti.

    #16781

    Baterija yra padaryta 36v 9ah vietoj buvusios 33v 6,5ah. originalios vidinė varža būna apie 150-200mO mano pagamintos ~60mO pagal testu rezultatus iškrovimo pradžioj įtampa būna didesnė ~5,5v kai įpusėja išsikrovimas vis dar būna ~3v skirtumas.
    sumoj su tokia baterija turime 48% didesni energijos (Wh) kieki (o kartu ir 48% didesni atstuma važiuojant tuo pačiu greičiu kaip ir su originaliu akumu) ir apie 5-15% didesne galia dėl ko padidėja apie ~10% greitis ir galia.
    paimkime pavyzdi abu akumai iškrauti po 10% ir apkraunam max galingumu 15A nes tokie stovi valdikliai, originalus akumas gaunasi 505w o mano gamintas 582w/
    mano gamintas akumas susilygina su originalaus akumo įtampa kai mano akume lieka apie 15% talpos o iki to laiko visada mano akumas turi pranašuma.

    #16786

    Dalinuosi įspūdžiais po baterijos upgrad’o.

    Paspirtukas ženkliai atsigavo. Trauka labai gera ir ten kur važiuodavo 20 – 25 km per val dabar lengvai važiuoja 29 -30 km per val, o toliau suveikia ribotuvas, o jei ne jis spėju ir 35 km įsibėgėtų. Kilometražas taip pat ženkliai išaugo. Kalvotu maršrututu prie 0 laipsniu su originalia baterija išsikraudavo prie 12 km, naujoji baterija prie 20 km. Vasara manau lengvai +30 km įveiks.

    Šiek tiek reikėjo pavargti atjungiant senus laidus nuo pakrovimo lizdo ir prijungiant nuo naujosios baterijos (pakrovimo lizdas ties kontroleriu ir ten beveik nėra laisvos vietos).

    Ačiū Aurimui už baterijos pagaminimą ir pakonsultavimą, matosi, kad jis tokiais klausimais profas.

    #16865

    Sveiki. Ateinanciam sezonui taipat isigijau E-TWOW S2 booster paspirtuka. Kolkas dar nebuvo galimybes isbandyti taciau mane taippat domina sis upgreidas :). Kokia kaina tokio upgreido ir kur kreiptis?

    Dalinuosi įspūdžiais po baterijos upgrad’o.

    Paspirtukas ženkliai atsigavo. Trauka labai gera ir ten kur važiuodavo 20 – 25 km per val dabar lengvai važiuoja 29 -30 km per val, o toliau suveikia ribotuvas, o jei ne jis spėju ir 35 km įsibėgėtų. Kilometražas taip pat ženkliai išaugo. Kalvotu maršrututu prie 0 laipsniu su originalia baterija išsikraudavo prie 12 km, naujoji baterija prie 20 km. Vasara manau lengvai +30 km įveiks.

    Šiek tiek reikėjo pavargti atjungiant senus laidus nuo pakrovimo lizdo ir prijungiant nuo naujosios baterijos (pakrovimo lizdas ties kontroleriu ir ten beveik nėra laisvos vietos).

    Ačiū Aurimui už baterijos pagaminimą ir pakonsultavimą, matosi, kad jis tokiais klausimais profas.

    #16866

    Labas, forumietis Aurimas.
    Placiau parasiau PM.

    #16877

    Labas ginsare,
    as taip pat galesiu padeti su baterija jusu paspirtukui. Gal net geresnemis salygomis nei Aurimas?:)
    Gero vakaro,
    Tomas

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.