Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Moto ir quad

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • #15518

    Sveiki,
    Planuoju du projektus, viena kazka panasaus i Agniaus derbi, kita 4×4 aparata skirta max 15km/h greiciui ir vezti 300kg ant savo konstrukcijos arba tempti priekabikeje.
    Del pastarojo dar galvoju gal nebrangiai radus 4×4 keturrati ji konvertuoti i elektrini, tokiu atveju max greiti daryti apie 50km/h kad butu galima pritaikyti ne tik darbams bet ir pramogai.
    Zoliapjove prie jo atskiras reikalas, atskirai pakabinama, su atskiru varikliu.
    4×4 agregato pagrindine misija siltuoju metu laiku ryte ir vakare su tuo paciu varikliu sukti 1,5kw vakuma iki valandos laiko (paprastai 40 minuciu) ir nuvaziuoti iki 10km, puse ju su kroviniu. Na ir kas pora savaitikiu dienos metu prisikabint zoliapjove.
    Kolkas turiu apie 10kwh 18650 celiu, virs 800vnt. Tam traktoriukui reiktu skirti bent 5kwh, o motociklui jau talpinsiu pagal rema. Konfiguracija 14s.

    Abu projektai principe mid-drive, tai kolkas pagrindinis klausimas butu kur dairytis varikliu, valdikliu? Galbut tinkami ir naudoti, ar is kazkokiu projektu like, paimti….
    Kolkas tik zvalgyba, nes nei galiu kazkokios konkretesnes informacijos pateikt apie matmenis nei ka. 4×4 variantui noretusi kuo pigesniu keliu eiti, proto ribose.

    #15522

    Bent jau su universaliu keturračiu tai mano nuomone nieko gero nesigaus. Nes esant didelei variklio apkrovai ir mažoms apsukoms variklio naudingumas stipriai krenta, ir perkaitinės variklis. Nes būtent tokios eksplotacinės sąlygos gaunasi, jei perdavimą darai ant 50kmh, o pakrauni didelį svorį ir bandai važiuoti mažu greičiu. Pabandyk skirtingus režimus http://www.ebikes.ca/tools/simulator.html , ir pamatysi kaip esant mažam greičiui efektyvumas krenta nuo 85% iki 55%, o tai yra išsiskirianti šiluma variklyje.

    #15540

    Taip, tu teisus. Visgi jei 4×4 aparata lipdysiu ant keturracio bazes galvoju kazka priburti su redukcijos pakeitimu,, kad ir ne ypac greitu ar patogiu. Nes vasara kaip ir aisku, laiko pramogoms kaip ir nelabai bus, kadangi ryte, vakare agregatas reikalingas darbui, o kartais ir diena. Taciau atejus ziemai, kodel neisnaudot tokios investicijos ir savo malonumui. Galbut yra zinanciu po kokius forumus pasidairyt ar po kokius skelbimus pasiknist kad rasti naudotu varikliu, valdikliu? Is US kazkaip nelabai linke siuntinet i kitus zemynus. Nepavyks nieko rast, dairysiuosi i naujus variantus…

    #15582

    Galbut kas yra susidures su renault twizy varikliu? Galvoju galbut ir tinkamas variantas butu keturracio projektui

    #15876

    Reikaliukai po truputi juda, keturratis atsirado. Zvilgtelejau perdavima, jei nesuklydau pasiskaiciuot tai idealus variantas butu variklis turintis apie 4000 rpm. Turint varikli galetu judeti toliau, apgalvojau ir kaip padaryt darbini ir pramogini greicius. Pramogoms tiesiai prie reduktoriaus jungti varikli, isletinimas i ratus apie 6 kartus, o darbui isletinti dar apie 3-4 kartus, rezultate 18-24 redukcija. Perjungimas mechaninis, ale greiciu dezike dvieju begiu gautusi.
    Akumuliatorius – kolkas turiu du teslos modulius, tai nenoriu ardyti. Gaunasi 12s. Principe galeciau nieko ir nekeisti, vietos yra kur juos padeti.
    Taigi vis dar reikalingas variklis, kol jo nera nelabai darbai gali judeti toliau. Varikliui vietos tikrai nemazai. Geriau isivaizduoti keturracio dydi tai r15 195/65 padangos panasios:)
    Gal turit kokiu pasiulymu?

    • This reply was modified 1 year, 6 months ago by  ramus.
    • This reply was modified 1 year, 6 months ago by  ramus.
    #15907

    Yra keletas dc varikliu nuo elektrokrautuvu. berods 48V ar idomu?

    #15908

    Taip, domintu. Parasysiu privaciai.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.