Home Forums Bendras turistavimas e -dviračiu

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #14778
    Nerijus
    Participant

    jei konkstruotumet e-dvirati grynai turistinem kelionem , kokią konfigūraciją parinktumėt.
    Pačiam teko keliaut porą kartų kai variklis prieky (kelionės po Latvija užpernai ir Estijos salas pernai ) bei šiemet su varikliu gale bei tempiant priekabą . Nei pernai nei užpernai didelių techninių bėdų nekilo, tačiau šiemet galinio rato stipinai lūžinėjo kaip pagaliukai.
    Akumui kelionėj buvo 2 – vienas rėme lifepo4 iš headway 38120s celių 16s2p 860 wh (kažkiek jau sumažėjus talpa) ir antras lion 14s 26ah.
    pakrovėjas 58v 25a. Kai kur “išmeta” automatus ypačjei kraunant pilnai iškrautą akumą. Kelionėse manau praverstų reguliojamos galios kroviklis , gal perjungiant tarkim tarp “25A” ir kokių “12a” ar pan .
    Energijos sąnaudos šiek tiek pamaklauojant pedalais iki 15 wh/km nesant stipraus priešinio vėjo ( greitis apie 25-28 km/h) .

    #14779
    Tadas
    Participant

    Nerijau manau kad kai zmogus kelionem naudoja iprasta dvirati su 28 coliu ratais tai viskas gerai.Tai yra logiska nes dideli ratai siauros padangos vadinasi riedet gali ilgai kelis kart pamynes.Tavo atveju aisku dviratis atsirado pries planus ji elektrifikuoti kaip suprantu.Manau neveltui rusai deda moto ratlankius su moto stipinais ir vaziuoja i tas savo keleto tukstanciu keliones.Tavo vietoj pagalvociau bent apie stipresnius 26 coliu ratus nes toliau tai lieka tik moto ratlankis bet prie jo jau reiks kito kontrolerio ir e-bike tipo remo kas siai dienai iseitu labai nepigiai..

    #14780
    Martynas
    Participant

    na juk gerai žinomas Justin (for cycle Analyst) su ebiku skersai Kanadą išvažinėjo su gan paprasta technika:D tema endless-sphere forume: https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=5652

    P.S. ilgose distancijose neitin didelis svoris gan svarbus sakyčiau

    #14784
    Nerijus
    Participant

    Na dabar turiu tai ka turiu. Padangos nera iš siaurųjų -plotis 47 arba 1,75.

    Įdomu būtų detaliau apie tuos rusus ir jų keliones.
    Įdomus Justin aparatas .Peržiūrėjau kelionės statistika ir kažkaip nesinori tikėt kad >30km/h vidutinis ir kartais sanaudos nesiekia 10 wh/km .Susidaro įspudis kad visalaik riedama nuo kalno ar pavejui ar buvo šustrų morkų pavalgęs :)

    Tadai kodėl siūlai 26 ratus?

    Jei rinkt nuo pradžių manau pakaktu ~500W variklio , didelis greitis nebūtinas pakaktų ~30km/h .Ar geriau su didesniu sukimo momentu >40Nm ,manu nebent kalnuotom vietovem .Prieky ar gale variklis nemanau kad labai svarbu.
    Dar galbūt visai neblogas vaeiantas būtų 2wd. Įdomu būtų palygint wh/km 2wd ilgesnese kelionese
    Akumas – per diena nuvažiuojant ~100-150 km dar kažkiek minant užtektų 2-2.5kwh, tik celes reiktų parinkt su pakankamai aukštu wh/kg. (lion? )

    Tai tiek tų pasvarstymų.

    #14786
    Martynas
    Participant

    gali būt, nemanau, kad meluoja,
    taip pat ten semi recumbent tai oro pasipriešinimas mažesnis, taip pat gal bendras elevation didesnis tai oras retesnis, kas vėl mažesnis oro pasipriešinimas,
    svarbu variklio naudingumo kof, kontrolerio naudingumo kof, taip pat naudoja reguliuojamą regeneraciją

    galima pabandyt pažaisti koks teorinis wh/km galėtų būti http://www.ebikes.ca/tools/simulator.html

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.