Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › e-derbi senda
- This topic has 50 replies, 5 voices, and was last updated 8 years ago by Linas.
-
AuthorPosts
-
2010/06/29 at 21:06 #2427LinasParticipant
visa esme turbut tame, kad zmones neziuri prie kokiu salygu tie akumuliatoriai atlaiko >2000 ciklu, zinoma jie nera blogi, ir tikrai geresni nei svino. pvz iskraudinejant protingai iki ~70%DOD ir nesmaugiant didelem srovem ju talpos praradimas ~5-8% kas 100ciklu. Po tarkim 2000ciklu mums lieka ~80% talpos, bet ir tada jos toliau gali buti naudojamos.
del derbi – siandien pavyko pazaisti su kintrolerio programavimu, dabar limita uzdejau ties 200A tai prie 25v gaunu ~5kw, variklis kaista bet ne baisiai, plius be jokio ausinimo. Kaip matau pavyko is variklio isspausti tai ko tikejausi. Su “series” tipo varikliu greitis nepasikeite, liko tie patys 35km/h, pasirodo mano turimas potencas atiduoda 83%, o ne 100% tad greitis dar padides, kaip matau persistengiau su perdavimu, dabar yra siek tiek daugiau nei 14:1, reikes sumazinti arba deti kita kontroleri 48v, tada dides sukiu skaicius ir ziuresim kas tada gausis :)
2010/07/09 at 08:21 #2428LinasParticipantSiokie tokie atnaujinimai savo projekte.
Per ilgaji savaitgali pavyko visiskai pabaigti elektros instaliacija, isvedziojau naujus motorolerio apsvietimo laidus, pastaciau 24-12v konverteri, dabar kontrolerio limitas 300a. tad viskas su elektra kaip ir baigta, reikes kada prisiruosus isardyti visa ir perdazyti rema.
Taip pat pavyko prijungus programatoriu patestuoti vaziuojant, taigi vaziuojant ~40km/h greiciu “valgo” ~60-65a, o startuojant mazdaug 220a, uzblokavus priekini rata ir bandant prasukti galini max. pradedant prasisukti ratui rode 260a.
2010/07/09 at 08:51 #2429VilmantasMemberKažin ar laikys ilgai tau tie švino akumai :) Na o video dar nežadi ydėti? Būtų labai ydomu :)
2010/07/09 at 20:51 #2430LinasParticipantJei gamintojas nemeluoja manau 500ciklu turetu atlaikyti. video vis nerandu laiko… :)
2010/08/10 at 14:49 #2431VilmantasMemberIr kaip,nepajudėjo darbai? O gal jau pardaviai Derbį?
2010/08/10 at 16:27 #2432LinasParticipantmotocikliukas kaip ir pabaigtas (truksta rema perdazyti, vaziuoja normaliai, greitis lygiu keliu ~50km/h, niekaip nesusiruosiu detalesniu testu padaryti. Dar yra minciu pastatyti antra varikli (turiu tris vienodus) mat kontroleris virs 10kw galios gali duoti, bet cia jau veliau, jei noro ir laiko bus :). Dabar bandau gaminti lengva krosinuka su rc varikliu (deja judu letai nes truksta finansu, e-derbi pardavimas paspartintu darbus), bus kazkas panasaus i Saruno trecia e-dvirati. Ir si daikta bandysiu i serijine gamyba paleisti…
2010/08/10 at 17:49 #2433VilmantasMemberO koks dabar variklis stovi derbyja?
2010/08/11 at 04:59 #2434LinasParticipantToks pat kur ir buvo, ~1,5kw nominalios galios, kol kas is jo >6kw isspaudziau :)
2010/11/06 at 19:54 #2435TadasParticipantVienas zmogus man parode is automobilio generatoriaus padaryta “varikli” kiek supratau ten buves trifazis.Pakeista tik rotorius kuriame sudeti neodymio magnetai i kaprolana ar dar ten kazkoki plastika.Klausimas butu visiems: kokia itampa butu efektyvi naudoti jei nepervyniojant ir paliekant statoriu koks yra?
2010/11/07 at 09:31 #2436ŠarūnasKeymasterĮtampa labai priklauso nuo magnetų stiprumo, taigi taip paprastai atsakyti nepavyks.
2010/11/07 at 20:12 #2437TadasParticipantItampa gal ir priklauso nuo magnetu stiprumo nors mano nuomone siuo atveju daugiau priklauso srove kuri daugiau sukuria sukimo momenta kai tuo tarpu itampa nulemia sukius.As klausiu tam kad manau jog per didele itampa gali sukurti “serdies persotinimo” efekta kuris pasireiks siluma ir variklio efektyvumo ziauriu sumazejimu.Gal ir ne toj temoj klausineju bet gal kas jau bande perdaryti tai is cia besilankanciu?
2010/11/08 at 17:49 #2438ŠarūnasKeymasterNa su persisotinimu tai neteko glaudžiai dirbti, tai į šį klausimą neatsakysiu. Bet manau kad ta atsarga yra labai didelė. O jei jau taip nutiktų kad atsiremtum į tą ribą – padidink PWM dažnį. Limitas nusikels proporcingai. Aišku tada jau kils kita problema – sūkurinės srovės, tad reikia ieškoti aukso viduriuko.
O šiuo konkrečiu atveju, jei jau sudėti stipresni neodimio magnetai, toms pačioms apsukoms pasiekti reikės daugiau įtampos. Kiek daugiau – priklauso nuo to kiek kartų skiriasi magnetų stiprumas.
2010/11/11 at 14:47 #2439LinasParticipantSioks toks atnaujinimas:
Galiausiai perdazytas moto remas, ir pabandyta pazaisti su varikliais.
Dar vos ne vos pavyko sudalyvauti Vilnius co2 parade, mat buvau perdares sistema 48v itampai, deja pavede netinkamas kontroleris. Tad teko perdaryti mechanika, kad tiktu BLDC varikliukui (labai panasus i Saruno naudojama) ir paradas buvo sekmingai iveiktas.
Sis BLDC varikliukas man vistik pasirode per silpnas, mat pries ji montuojant bandziau sistema su senuoju varikliu tik pakeles itampa iki 48v, ispudis visai kitas, pagal matuota srove teko ir 12kw pamatyti :). Deja AGM akumuliatoriai tokiu sroviu ilga laika negali atiduoti, bet geram startui pakanka. Greitis jau padidejo virs 60km/h. pries bandant buvo abejones ar variklis dar labiau nekais, bet pasirodo viskas labai gerai, netgi raizant “saules” ant zvyruoto kelio variklis vos siltas.
Tiesa, vis uzmirstu ideti mini video:
http://www.youtube.com/watch?v=E1t7KYK01ec
P.S. mano vairavimo igudziai tikrai nera geri :)
2010/11/11 at 18:52 #2440TadasParticipantRespektas Linui :) Svarus darbas ir nerealiai isbaigtas projektukas.Butu idomu apziureti is arciau.
2010/11/12 at 08:17 #2441LinasParticipantDekui, deja dar truksta poros apdailu pagaminti, kad akumuliatoriai nesimatytu, ir kol kas nepajungtas dc/dc ir dar kelios smulkmenos
2010/11/12 at 08:25 #2442TadasParticipantKoks tas BLDC variklis stovi?Nominali galia, gamintojas?Kartais ne Kaune sitas Video darytas?
2010/11/12 at 08:51 #2443LinasParticipanttaip, as esu is Kauno ir video Kaune darytas :)
variklis kur video tai sepetelinis DC (nominalas prie 24v lyg ir 1kw be jokio ausinimo, bet jis yra perdarytas, tai nominalas prie 48v ~2-3kw, o pikas 12kw siekia). BLDC (toki pati kaip Saruno) buvau idejas tik Vilnius co2 paradui, nes su kontroleriu buvo beda. Tas BLDC bus lengvo krosinuko projektui, deja siuo metu negaliu jam skirti pinigu tai ir guli nenaudojamas.
2010/11/12 at 10:16 #2444TadasParticipantTas Turingy turi jegos bet nors as ir neturiu praktikos su juo man atrodo kad i motoroleri jis dar tinkamas o jau i toki kaip tavo senda tikrai per menkas.Tikriausiai pats matei parade buvo tie motociklai firminiai kur Mars’ai stovi vadinasi firmos kurios daro rimta produkta nezaidzia.O tas tavo sepetelinis kartais ne koks Unite motors MY1020 pervyniotas?
2010/11/12 at 12:32 #2445LinasParticipantsiaip turnigy maniskis jegos tikrai turi, per parada buvau padares dirzini perdavima su 5mm dirzo zingsniu, tai pasukus neatsargiai rankenele tiesiog persokinejo dirzas, na ka noreti, mechanika buvo sukonstruota per 1val. :) sis varikliukas tikrai virsija 50cc moptorolerio variklio galia. beje, mano derbi taip pat motorolerio klasei priklauso.
DC variklis kelis kartus geresnes kokybes ir didesnio galingumo nei vaikiskas MY1020 (vien tik sepeteliai bent pora kartu didesni is “akies” palyginus), vistik karinei pramonei buvo skirtas. Beje dar viena toki turiu atsargini :)
2010/11/21 at 13:29 #2446TadasParticipantAisku.Itikinai Linai kad tas Turingy turi jegos tik manau padaryt mechanika rimta ir ausinima patikima tai jau didelis darbas.Gal tik pliusas didelis kad lengvas imant atiduodamos galios ir svorio santyki.Dabar mane domina kiek tu nuvaziuoji su savo senda vienu pakrovimu ir koks vidutinis greitis tam atstumui?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.