Home Forums Mūsų projektai / susitikimai E-dviračio/motociklo hibridas

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 77 total)
  • Author
    Posts
  • #2883
    Šarūnas
    Keymaster

    Galia = apsukos*sukimo momentas :)

    Tai jei nori mažų apsukų, bus baisiai didelis. Dėl to hub’ai tokie dideli ir sunkūs.

    #2884
    Linas
    Participant

    siek iek atnaujinimu, galiausiai paskubomis pavyko surinkti savo kurini, mat 18d vyko konferencija ir buvau kvieciamas parodyti el dviratuka, taigi keletas foto:

    dviratukas dar nera pabaigtas, bet jau bendras vaizdas yra, vaziuoja taip pat neblogai, zinoma pagreitis kol kas kaip pas eilini motoroleri, bet pradziai uztenka, max greitis ~55km/h, vaziuoja tikrai smagiai.

    Jei kam butu idomu isigyti toki daikta ar tik jo rema prasome kreiptis, gamyba bus pradeta tik surinkus bent 10 uzsakymu, remo kaina nuo 1300lt…

    linas.kr(eta)gmail.com

    #2885
    Šarūnas
    Keymaster

    imu vieną.

    #2886
    Linas
    Participant

    siandien po siokiu tokiu bandymu dviratukas jau moka ir ant vieno rato vaziuoti bei startuoti prasukant rata :)

    dabar mazdaug 2.5kw… dar 2x tiek ir turetu uztekti.

    #2887
    Paulius
    Participant

    Prie progos, jei galėsi, padaryk koki video “reportažą” :) Manau mums čia visiems smagu būtų pamatyti tavo kūdikėlį :)

    #2888
    cshark
    Member

    Padangos kaip pas mane :)

    Ar gerai dirba galinis amortikas ?

    Ir koks remo svoris ?

    #2889
    Linas
    Participant

    galinis amortikas, kaip ir priekine sake bei priekinis ratas yra laikini, galinis amortikas bus dedamas didesnes eigos, sio siek tiek mazoka.

    remo svoris su galine sake ir pedalu asim ~9kg, cia prototipo svoris, kiti bus siek tiek lengvesni, bet kai sudedi visus komponentus remas nebesudaro tiek daug…

    zinoma galima daryti is geru lydiniu, bet kaina soktels dvigubai, tai ar verta del tu 3-4kg tiek moketi…

    #2890
    agniusm
    Participant

    Labai kruopstus darbas, sveikinu!

    #2891
    cshark
    Member

    Iš tikruju Linai darbas tavo labai patiko !

    Standartiniu dviračiu problema yra tą kad jei dviratis su galiniu amortiku į remą jau nebetelpa akumai.

    Šio momentu mano dviratukui labai trūksta galinio amortiko :(

    Kitas pastebėjimas iš patirties – dviratininko sėdėsena nera labai patogi važiojant ilgus atstumus (30-40km) neminant. Motoroleninko sėdėsena patogesne.

    Kokie yra išmatavimai akumu dežes ?

    #2892
    Linas
    Participant

    dekui uz teigemus komentarus,

    sis remas ir buvo konstruojamas pagrinde del to, kad i standartini rema tvarkingai sutalpinti normalu akumuliatoriu kieki paprasciausiai neimanoma.

    sedesena yra kaip normalaus dviracio, zinoma tai nera komfort tipo dviratukas, vistik planuojama ~5kw galia.

    taip sutinku, kad motorolerio sedesena patogesne, bet tada pedalu nelabai paminsi ir iskyla problema del legalaus vazinejimo gatvemis, mano atveju galima gatvemis vazineti apribojus galinguma iki leidziamos galios, o norint nusukti i offroad’a tiesiog perjungi i kita rezima ir turi visus 5kw.

    akumuliatoriaus deze yra mazdaug ~26x54x8.5cm su pora nusklembtu kampu, joje telpa 32vnt 10ah HW celes, kontroleris ir pakrovejas, arba 20-22vnt A123 20ah prizmatiniu celiu bei kontroleris ir pakrovejas.

    #2893
    cshark
    Member

    hmm … tai maniškiai 16vnt A123 20ah ir Lieno controleris manau laisvai tilps

    turbūt reiks pardavinėti dviratuką ir pirkti tokį rėmą …. :)

    #2894
    Linas
    Participant

    as planuoju sau naudoti aliuminio deze akumuliatoriui (si kol kas laikina), tad visa ausinima ir paleisiu per korpusa, as taip pat naudoju Lyeno kontroleri, tik pas mane 6fetu ir stipriai perdirbtas, kad laikytu 200a.

    #2895
    Vilmantas
    Member

    O koks jo nuvažiuojamas atsumas?

    #2896
    Linas
    Participant

    projektinis ~50km, bet realiai neisbandytas

    #2897
    cshark
    Member

    Pas mane 16fet Lyen neperdirbtas

    dabar padariau 80A max srove

    Aušinimo visiškai nereikalauja :)

    Tik Šarūnas sake reikia kažkokia varža išmesti – tada standy režime mažiau elektros valgys

    Su maniškiu dviratuku važiojant 55km/h vidutiniu greičiu (max pas mane 60-67km/h) ramei pravažiavau apie 40km (is ju 10 mieste 30 kelias is pilaites i rastinenus – pirmin – atgal) ir dar akumai pilnai ne išsikrove. bet jau ne rizikavau – pastačiau krautis.

    Galiu pasigirti – per siu metu sezona jau iveikta 450km :)

    #2898
    Vilmantas
    Member

    Ir man Lino darbelis labai patinka.:) Viskas labai aišku ir paprasta.:) Daug tvarkingiau negu dviratis atrodo.:) Susigundžiau ir aš pirkti tokį rėma.:) Tiesa gal šitą bandomajį parduotum ? Tik be akumo variklio komtrolerio pakrovėjo ratu. ?

    #2899
    Šarūnas
    Keymaster

    Jau vėlu :)

    #2900
    Linas
    Participant

    sitas jau parduotas :) Šarūnas paeme…

    jei dar keli greitai norintys susirinktu manau neuzilgo ir daugiau pagaminciau.

    #2901
    Vilmantas
    Member

    Vat Šarūnas koks.:D Aš manau paimsiu prieš žiemą ir per žiemą susirinksiu biką.:)

    #2902
    Tyro
    Participant

    Sveiki, stai mano pirmasis postas. Norejau paklausti, kiek bus daliu prie sio remo ji uzsakant, ar bus diskiniu stabdziu tvirtinimo vietos, vairo dalys kokios nors. Planuose iki pavasario pasidaryti elektrini dvirati pagal Saruno praminta kelia – tas pats variklis, komutatorius, ir kt. Itariu cia uzsuksiu dar ne 1 karta. Siuo metu taupau $ ir skaiciuoju verciau uzsisakyti koki full suspension dvirati ar si rema. Vistiek reiks tiek daliu, kad gal reikes koki dvirati donora pirkti joms, isskyrus amortizatorius, kuriu vistiek reiks geresniu. Kolkas domina sio remo komplektacija :)

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 77 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.