Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Ebike/moto hibridas V2

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 132 total)
  • Author
    Posts
  • #1932
    Linas
    Participant

    Sveiki visi, pagaliau galiu pristatyti, kad ir nepabaigta, bet vystoma projektą.

    Sis projektas tai pirmojo mano dviračio/moto hibrido tęsinys, po truputi ruošiama serijinei gamybai.

    Trumpai apie norimą pasiūlyti produktą:

    bandysime rinkai pasiūlyti kelias versijas skirtingų galingumų ir komplektacijų, galia numatoma nuo 1kw iki 6kw, o galbūt ir daugiau. Akumuliatoriaus talpa nuo 1kWh iki 2kWh. Rėmas bus gaminamas Lietuvoje ir bus siūlomas įsigyti atskirai jei bus poreikis kam nors pačiam konstruoti, kol kas numatomas aliuminis, bet gal bus ir plienine versija.

    Taigi keletas prototipo nuotraukų:

    ppJW1.jpg

    F0LVt.jpg

    IIseH.jpg

    dKgka.jpg

    HAEUr.jpg

    #4525
    agniusm
    Participant

    100 balu Linai. Nemaniau, kad taip greitai prototipa padarysi. Liuks atrodo. Ar patogu sedeti ir pedalus minti ar jie keliaus lauk ir bus paprastos kojeles kojom? :) Man patinka, kad ziurint kampu is galo, atrodo, kad akumu deze kaba ir po ja nieko daugiau nera (2a foto is apacios). Negalvoji apgaubti to vamzdzio? Manau pridetu tokio wow efekto. Sveikinu

    #4526
    aleksanderis
    Participant

    O bus remo didziai?Pvz S,M,L? Ar visi vienodi? Man tai atrodo didokas remas.

    #4527
    agniusm
    Participant

    Nu blin geras, kaip apatiniai small, large gal da XXL :D Tikriausiai niekas negirdejo tokio poksto, kad dviratis ar motociklas butu parduodamas kaip apatiniai. As manau, kad Lino yra paskaiciuota ergonomija vidutiniam zmogui ;)

    #4528
    aleksanderis
    Participant

    Visi dviraciai skirstomi remo didziais.

    #4529
    spicasss
    Participant

    puikiai atrodo!

    #4530
    Linas
    Participant

    dėkui už gerus atsiliepimus.

    Dabar kas dėl dydžių, jei pastebit sėdynės koto kampas gan neįprastas, bandžiau pataikyti, kad žeminant ar aukštinant sėdynę butu tuo pačiu ir didinamas ar mažinamas rėmas, nes ilgėja arba trumpėja top tube ir seat tube, mano supratimu šie dydžiai yra pagrindiniai kintamieji.

    #4531
    Darius
    Participant

    Linai tikrai viskas super nerealiai atrodo, koks remo svoris ?

    #4532
    Linas
    Participant

    Šis prototipo rėmas iš plieno, mat aliuminis dar keliauja iš Europos, reikėjo spec lydinį užsakyti nes LT tik apdailai tinkantys pardavime.

    Aliuminio rėmo svoris turėtų būti apie 4kg. Šiuo metu plieninis netoli 10kg.

    #4533
    3xtazy
    Participant

    Wow. Su vamzdine konstrukcija (jei taip galima pavadint :D) atrodo daug panašiau į dviratį, dėl dizaino tai tikrai 10 balų :) Dėl sėdynės kampo irgi gera mintis. O pačiam rėmo viduj (ant baterijų dėžės tiksliau) gal bus koks LCD visiems parametrams ir rodmenims? Kuo didžiausios sėkmės serijinėj gamyboj ;) Mano manymu judat labai tikslia linkme.

    #4534
    Linas
    Participant

    LCD numatomas tik papildomoje komplektacijoje, standartinėje bus tvarkingas spidometras su minimalia info reikalinga vartotojui

    #4535
    aleksanderis
    Participant

    Ratai 26 coliu?

    #4536
    Linas
    Participant

    ratai DH tipo 24″

    matau daug kas asmeniškai teiraujasi kainos, tad siek tiek info, bus gaminamos trys versijos: 1kw; ~3kw; ir ~5kw, kainos prasidės nuo 15k lt, paprasčiausia versija bus su paprastesniais amortizatoriais, viengubais stabdžiais. Visos detales bandomos sukomplektuoti kiek įmanoma geresnės kokybes, tad kainos tikrai nėra kur mažinti.

    Bus galima įsigyti rėmą atskirai, pagrinde bus aliuminiai rėmai, bet svarstome ir apie ekonomišką versiją iš plieno, bet vis tiek pačio rėmo kaina nebus mažesnė nei 1,5k lt

    #4537
    Šarūnas
    Keymaster

    Manau, 1.5kLt už tokį rėmą, kad ir plieninį – labai pigu. Atsargiai su žemom kainom, geriau iš karto užsidėt normalią, nei po to pardavinėti be pelno ir vėliau, kai susiprasi, likti nesuprastam su klausimais “kodėl pabrango???”.

    Tiesa, reikėtų kartu su rėmu siūlyti ir tuščią akumuliatoriaus dėžę.

    #4538
    Linas
    Participant

    si >1,5k suma uz plienini bus jei nuspresime gaminti plieninius didesniais kiekiais, mat gaminti vienetus tikrai neapsimoka, o gaminant desimtim jau lyg ir verta, zinoma sertifikavus remus ju kaina kils. aliuminio remo kaina bus mazdaug dvigubai didesne, nes prisideda nemazai brangiu technologiniu dalyku.

    Teisingai, deze bus atskirai prieinama, bus tiek karbonines tiek paprasto stiklo pluosto.

    #4539
    danas
    Participant

    “No limits” klase, kitu zodziu nerandu… super !

    #4540
    Tadas
    Participant

    Na ka dizaino prasme tai tikrai grazus variantas.Aisku man senesnis buvo 10 balu is 10 bet skonio reikalas cia.Dabar kas del numatomu kainu ir galiu santykio tai manau geriausiai butu tada dairytis i vakaru europos ir arabu emiratu rinka :)Aisku dabar visi prades ar tu kvaileli zinai kiek kainuoja amortikas galinis kiek stabdziai normalus ir priekine sake dviguba karuna???!!!Zodziu faktas kad daiktas tikrai patikimas geras patvarus(tikrai zinau koks kruopstus ir vertinantis kokybe yra Linas) bet dabar pastatau save i pasiturincio zmogeno uzsimaniusio naujo zaislo vieta (nes tulas lietuvis uz tokius pinigus nusipirks auto, moca ar siaip ka pramogai).Kazkur youtube pasiziuriu yra toks elektrinis dviratis vartau toliau yra mocas va cia jau rimciau.Atsiverciu autogida ir…

    http://www.autogidas.lt/ktm-exc-2011-02923403.html Tai dabar taip logiskai pagalvojus jei 15k 1kw dviratis tai galingiausio kaina tikrai bus “gera” Ir jau nereik aiskint kad cia bus dviratis nes ji reiks ir draust ir tech apziura eiti tai garantuotai.Zodziu siame projekte atsiskleis daugiau vadybos ir rinkodaros ismanymas nes parametrai neabejotinai KTM puseje iskyrus svori.

    #4541
    E-MAX
    Participant

    Jeigu 1.5k uz plienini rema ir atsiranda norinciu , Reiks Linui sukelt konkurencija :D , nes gamybos kastai tikrai nevirsis 500lt ir

    net nerzaveikinio apvalaus 60 vambdzio kaina 40lt uz metra .

     

    tai vienai 26′ remo pusej pagal mano dizaina reik 5 metru plono vambzduko .

     

    Idomu kiek tada Linai kastuosi uz Aliuminini ?

    #4542
    E-MAX
    Participant

    Prototipas tai pagirtinas , dangtis is tikro anglies pluosto ?

     

    koks numatomas maksimalus greitis ir nuvaziuojamas atstumas su 6 kw versija ?

    #4543
    agniusm
    Participant

    Blin, Lietuviai net produkto parduodamo nesugeba aprasyt. Nominali galia 7.5kw, mase kaip suprantu be kuro 90kg pagal gamintojo puslapi ir vazinesies puse valandos. negalima lygint skirtingu agregatu jau vien del mases dar yra iskirtinumas, manau Lino nebus tiek daug keliuose nei ktm. As manau kad kartais reikia maziau sneketi apie kitus ir ka kiti darytu jeigu darytu. Tu eitum KTM keliu, tai taip ir rasyk, o zmoniu ivairove yra tokia, kad tau ir nesisapnuoja ko jiem reikia ir ka jie darytu, o ko ne.

    E-MAX: idomu bus paziureti tavo rema uz 500lt. pirma padarykit, o tada giedokit.

    Jau nervina, kaip is medzio jus cia iskrite. Darai rema uz 500 tai ir rasyk apie ji, neskaiciuok, Linas pasiskaiciuos, o jei kaina kam nors netiks, turesi daug klienturos.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 132 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.