Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Hubinio motoro projektas

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #8557
    Šarūnas
    Keymaster

    Vis ieškau optimalaus sprendimo… Nemėgstu hubų dėl didelio rato svorio ir iš to sekančių stabilumo problemų. Motoras rėme būtų kaip ir optimalus variantas, bet atima vietą iš baterijos, reikia perdavimo ir t.t. Pasibandžiau porą mažų hubinių motoriukų – nepakanka galios… Tai gal pačiam pabandyt pasidaryt?
    Jau kuris laikas turiu tokį motorą:

    http://hobbyking.com/hobbyking/store/__47797__Turnigy_RotoMax_150cc_Size_Brushless_Outrunner_Motor_EU_Warehouse_.html

    Labai fainas motoriukas. Galios turėtų būti keli kilovatai, induktyvumas ties aukso viduriuku (jei nenorim field weakeningo). Labai gerai subalansuotas, sukasi itin tyliai net su $5 vertės kinišku sensorless RC valdikliuku.

    Nusprendžiau šitą daiktą įkišti į hubo vidų. Gavau iš Lino tokį donorą:

    Čia yra kažkokio mini motorolerio hubas su inruner tipo motoru. Kaip supratau nėra jis stebuklingas, bet man kaip tik tiko vidinis diametras ir ilgis. Na tik stipinams skyles gręžti reikės, nes jis skirtas tiesioginiam padangos montavimui.

    Greitai primečiau 3D modelį:



    Patį motorą reikėtų minimaliai aptekinti (net neardant, kad neišsibalansuotų) ir pagaminti vieną naują hubo dangtelį. Ir viskas gražiai telpa…
    Ką manot?

    Man kyla klausimas tik dėl redukcijos. Galvoju būtų optimalu daryti vienos pakopos redukciją su helical (pasvirais dantimis) dantračiais, kad būtų kiek įmanoma mažesnis triukšmas, tačiau pastarieji turigana dideles šonines apkrovas, taigi reikia pagalvoti ir apie mandresnius guolius, nei dažniausiai naudoja kitaicai.
    Su mechanika patirties kažkiek turiu, bet tokio reduktoriaus dar nėra tekę daryti. Gal kas turite patirties ir nukreipsite tinkama linkme?

    #8563
    Tadas
    Participant

    O siaip koks letinimo koeficiantas gaunasi nebandei mazdaug paskaiciuot pagal diametra turimo hubo maziuosius krumpliaratukus?As taip grubiai primeciau tai jei naudosi 48V sistema gaunasi apie 7500RPM vadinasi reik 1:10 letinimo tai nezinau ar toks letinimas imanomas turint tavo hubo apimtis.

    #8564
    Šarūnas
    Keymaster

    max ką galiu sukišti yra 5:1. Tai prie apkrovos teorinis maksimalus greitis su 48V akumuliatorium ir 24″ ratu būtų koks 120-130 km/h. Akivaizdu kad kiek daugoka, reiškia prarasiu kokį trečdalį sukimo momento. Na bet gal ne taip baisu, galios turėtų būti pakankamai.
    O dviejų pakopų jau nebesutalpinu… Na bandysiu su 5:1, tik reikia išspręsti guolių klausimą, kad susitvarkytų su ašinėmis jėgomis.

    #8565
    Tadas
    Participant

    Na taip didesnio letinimo neikisi as naudoju savo MY1016 motoriukui toki daikta: http://ep.yimg.com/ca/I/superkids_2268_3988018 jis gal kokiu 9cm skersmens gal ir kiek mazesnis nepamenu gerai tai letina apie 1:4,2 berods.Dar prisiminiau kad darbe teko susidurt su reduktorium tik jis paprastas bet tie dantys sukti tai beda tame kad gali buti kad neriedes tavo dviratukas beveik visai jei variklis nebus sukamas.Kaip pats sakei apkrovos dideles sonines turi ir kai padyla visai neina prasukt bent jau man teko susidurt su tokiu atveju.

    #8566
    agniusm
    Participant

    Tadai, gal turi fotke savo redukcijos ant motoro?

    #8567
    Tadas
    Participant

    Ne neturiu galiu nufotkint ryt jei nori bet ten pamatysi tik dangteli praktiskai ir zvaigzdutes dali o pats reduktorius po juo.Man ji pagamino vienas geras tekintojas Kaune.

    #8568
    agniusm
    Participant

    Jei nesunku nufotkink visa perdavima, lb idomu.

    #8576
    Tadas
    Participant

    Atsiprasau Šaruno iskart kad tersiu tema.Agniau bent jau motoro su reduktorium foto.

    http://images40.fotki.com/v1263/photos/1/2947031/13343031/IMG_20141019_110900-vi.jpg

    http://images9.fotki.com/v2/photos/1/2947031/13343031/IMG_20141019_110737-vi.jpg

    Cia matosi MY1016 250W DC varikliukas su primontuotu reduktorium savadarbiame korpuse ir 11 dantuku zvaigzdute paimta is bloko 8 zvaigzduciu.

    • This reply was modified 6 years, 6 months ago by Tadas.
    #8581
    agniusm
    Participant

    Dekui uz fotkes.

    #8591
    Tadas
    Participant

    Visada prasom Agniau tik idomu ka sumastes esi :) Nori gamint mid-drive pavara?

    #8593
    agniusm
    Participant

    Konkreciai dar nieko, bet kai pamatau kazka ka galiu isideti I savo atminties kortele butinai klausau :)

    #8604
    karpis
    Participant

    Idėja suprantama, bet gali būti sunkiai įgyvendinama (nenorėk iš karto padaryt geriau negu kinų gamykla). Kas realiai pagamins plieninius pastrižus dantračius, išorinį ratą? reikalingas idealus tikslumas. Taip pat to ‘Turnigio’ ašis-ji eina ištisai, bet ar tinkama būti dviračio ašimi pagal stiprumą, jos matmenis. Ašies turbūt lengvai nepakeisi.

    #8610
    Šarūnas
    Keymaster

    Ašį keisti reiks ir nematau tam problemų. Dantračius gali pagaminti uab metada, krumplitas, kitaicai. Kaina yra kitas klausimas. Su metada daug bendravau, kai motoroleriui veleną dariau – kokybė gera.

    #8611
    karpis
    Participant

    Aišku, įdomu bus pamatyt progresą, o ir motorolerio tą temą su nuotraukomis buvau praleidęs, įdomu pasižvalgyti. Darančiam viskas įmanoma, tik iškarto suabejojau tais dviem dalykais. Dargi lietuvaičiai už tokius darbus kaip dantračių gamyba gali užsiprašyti ‘kosmosą’, nesakau kad paslaugos neturi kainuoti, bet gali būti labai neadekvatu.
    Ir kaip su tuo ašies keitimu-ten gi apvijos ant esamos ašies, kuri ir plonoka,
    10mm ko gero per plona būti rato ašimi, kaip igrusti storesnę? Prisipažystu
    ‘Turnigio’ akyse nematęs, dar įtarimą kelia labai didelė motoro galia-ji momentinė? o jei pastovi,ar nereikalingas geras aušinimas, ir kaip jį realizuot numatęs

    #8612
    Buckis
    Participant

    Ašis greičiausiai 12mm, aušinimas būtinas bet ji galima gal ir skysciu padaryt, ašį iki 14mm tikrai padidinti eitų gal ir daugiau bet tokiu atveju reiks vidine ivore koreguoti, o variklio apvijas galima perjungti ant didesnio sukimo momento, nes vargu ar reikia tiek apsukų hubui, o vat su karūnos aptekinimu kažkodėl įsitikinęs kad bus bėdų dėl balanso, nors jei metalas gražiai nusitekins galima bandyt balansuoti su telefono pagalba instaliavus vibracijos programele

    #8613
    Šarūnas
    Keymaster

    Ašis ten stovi guoliuose, sukasi kartu su korpusu. Pakeitus guolius galima įkišti storesnę. Mano atveju reikės nusitekinti korpusą, tai galima bus viską pritaikyti be problemų.
    Bet šią temą pradėjau dėl reduktoriaus konstrukcijos. Minčių bus?

    #8614
    Buckis
    Participant

    Seip teisingai buvo pasakyta kad skersi dantys apsunkins laisva sukimąsi. Gal vertėtų bandyt su esamu reduktorium o vėliau burt su kitokiais dantraciais

    #8615
    Tadas
    Participant

    Šarunai nelabai cia ir tu variantu yra jei viska det i ta huba..Tiesus dantys ar pasviri o to “pakabinamo” varianto manau tikrai nenoretum kai sone stato varikli su reduktorium nes vaizdo nebus ir siaip..As nesu labai patyres pavarose bet tavo duotuoju atveju matau kad redukcija bus per maza.To pasekoje
    dviraciui truks dinamikos tada naturaliai vaziavimas bus sukant rankena dugnais ir nelabai daznai atleidinejant kas issauks kaitima variklio kuris megsta but ausinamas o tavo atveju net nezinau kaip tinkamai ji atausint tokioj konstrukcijoj.Pasviri dantys reduktoriaus ne tik kainuos bet ir duos stabdyma laisvom apsukom zymiai didesni nei duoda pas mane tiesiais dantim.As pritariu Buckiui bandyciau surinkt viska esamu reduktorium paskui pratestavus jau galima kazka realiai kalbet ir perdarinet.

    #8617
    Šarūnas
    Keymaster

    Dėl pasvirų dantų “stabdymo” biškį nepagaunu minties. Galima plačiau apie priežastis?

    #8618
    Tadas
    Participant

    As tikriausiai nemoku paaiskint bet gaunasi toks reikalas kad kai dantys tiesus krumpliaracius veikia tik sukimo jega kai dantys pasviri prisideda ir simetrine jega veikianti i viena sona ir tai nera blogai tol kol variklis suka tuos dantracius tada jis tik spaudzia tuos 3 dantratukus nuo saves bet kai tu bandysi atleist gaza ir riedet viskas gaunasi atvirksciai jegos kryptis pasikeicia ir gaunasi kaip lauzimas ir stapdymas.As bent jau sakau tai patyriau savo darbe su kitokio tipo reduktoriumi kuris naudojamas mano valdomam agregate.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.