Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Blade
- This topic has 248 replies, 21 voices, and was last updated 8 years, 2 months ago by agniusm.
-
AuthorPosts
-
2014/10/27 at 20:32 #8712agniusmParticipant
Klausimas pajungimo. Alltrax valdiklio diagramoje pavaizduotas kontaktorius ir lygiagreciai pajungta pakrovumo varza, kad nekibirksciuotu. Kaip as suprantu ji ten pastoviai pajungta. Kiek skaitau forumuose dazniausiai matau, kad jas naudoja tik momentiskai, sujungimo metu. Ar tos varzos kazkaip palaipsniui iskrauna baterijas ar as cia kazko nesuprantu?
Cia ta diagrama:
link
Ar si schema tinkama pajungti Etek motorui?
Dekuis- This topic was modified 10 years, 1 month ago by agniusm.
2014/10/27 at 21:33 #8713BuckisParticipantjei tavo variklis PM tada taip, varza lieka pastoviai, mano smegenim varza turi iskraut, as asmeniskai tokiam dalykui statysiu kazka i avarini jungtuka panasaus kad pagal protui suvokiamas taisykles butu po akim ir staigiai maitinima isjungt bei kad akumo neiskrautu nenaudojant transporto priemones
klausimas ar tik valdiklio parametrai yra nustatyti palankesni siam varikliui?
- This reply was modified 10 years, 1 month ago by Buckis.
2014/10/27 at 21:43 #8715MartynasParticipantNa kontaktorius skirtas visiškai atjungti apkrovą (labiau gal dėl saugumo, nes jei valdiklis gerai padarytas tai išjungus logikos maitinimą, jis išvis neturėtų naudot srovės, bent jau su dviratiniais taip), o varža lygiagrečiai vėl sujungia grandinę nors ir su srovės apribojimu.
Tad kitur buvau užmatęs kad daro, panašiai kaip automobily 2 padėčių raktelis, pirma pasukus yra degimas, o elektriniame- pajungia varžą, dar kartais įdeda led lemputę kad vaizdžiai matytus kada teka per varžą srovė, o kada pasikrauna kondensatoriai užgęsta. O raktelį pasukus iki galo užsiveda, o elektriniam sujungia pagrindinį kontaktorių2014/10/27 at 21:52 #8716agniusmParticipantSital geras su dvieju padeciu jungikliu
2014/10/28 at 01:25 #8717BuckisParticipantAs galvoju paprasciau, papildomas atjungimas ale kill jungtukas man reikalingas ir paprastesnis varijantas, juo labiau kad valdikliui isejus is rikiuotes avarinis atjungimas reikalingas (mechaninis). esant ekstrimaliai situacijai variklis pradeda krest tokius dalykus kuriu net nesugalvosi ir tuo metu tikrai ne kazkokiu raktu sukinejimai galvoi- o transporto priemones valdymas ir jei po nosim yra jungiklis kuris viska nuramina tai tik i gera. reiketu gamint ne tik apie taisyklingai sujunginetus jungiklius bet kad ta transporto priemone butu suprantama ir valdoma visiem
pati ideja yra galima sakyt puiki, bet nera intuityviai suprantama zaliam vairuotojui
2014/10/31 at 17:36 #8758agniusmParticipantTaigi pries kiek laiko gavom savo Electricmoto blade, atkeliavo saugiai is UK. Desim 7 leaf celes. Siandien truputi su balgarke pasimosikavau ir apipjausciau rema, pasalinau senus akumuliatoriu laikiklius. Pakeiciau valdiklio vieta kadangi tiek celiu sutalpinti yra kas. Cia aparatas:
Toki pirkom:
Bandziau delioti akumus, bet per placiai issikisa ir griuvimo metu galima sugadinti:
Sprendimas 5 deti i rema o 2 uz, bet kadangi sakes dar nera negalima pamatuoti ar bus pakankamai vietos prie pilnos kompresijos
Kai prie akumo negalejau padirbeti, perkeliau valdikli, padariau galini dangteli, kad neatrodytu bukai ir pakabinau fanoriu
2014/10/31 at 19:34 #8759BuckisParticipantO tai dėžės nedarysi? Tada apsaugotum? Tokiam aparatui reiks viska slept nuo purvo
Tau lengviau su akumais nėra plasmasiu o aš suku galvą kaip viskas pasisleptu po plasmasem
2014/10/31 at 19:37 #8760agniusmParticipantVirinsiu dvi dezes is aliumo. Po to ziuresiu kaip prie remo tvirtinsiu. Tikriausiai kisis srieginis strypas ir tuo paciu susispaus ir prisisuks prie remo.
Apipavidalinima darysiu ir as. Nors kokias paneles kad neatrodytu taip taporiskai.- This reply was modified 10 years, 1 month ago by agniusm.
2014/11/01 at 03:19 #8764BuckisParticipantas sumasciau nedet varztu kiaurai vietoi ju det tekintas poverzles su pimpom is galu kad iscentruotir tarpus padaryt, jei sokines dezej tai suversiu tarkim kazkuom bet jei poverzles bus parinktos niekur nesokines
seip nebaigiau bet pavyzdi galiu parodyt, aisku as nesirenku pacio paprasciausio ir pigiausio varijanto, bet man bus pigiau tai daryt LT ir svarbu tiks pagal rema. sumasciau kad 3Kwh bus mazai 100Km nuvaziuot.
mano varijantas pagal eskiza nesuprasi bet daug sudetingesnis nes deze bus kartu su pakojais sonine kojele ir variklio tvirtinimu
2014/11/02 at 19:34 #8784agniusmParticipantPabaigiau zaisti su dangteliais:
2014/11/02 at 21:35 #8785BuckisParticipantKuom planuoji kraut akumus?
2014/11/02 at 21:56 #8786agniusmParticipantGalvoju, kad ikrovikliu :D Siaip nzn, apie 3.5kW rekia ikraut. Kazko 15-20a offboard rekes.
2014/11/02 at 22:48 #8787BuckisParticipantIlgai krausis, tokiu daiktu dugnais lakstysi įdomu kiek ilgai užteks akumo.
2014/11/03 at 08:59 #8791agniusmParticipantSvarbu per nakt pasikraus ir gerai. Butu gerai 100km nuvaziuoti normaliai vaziuojant. Manau, kad turetu, kadangi tokia sistema siek tiek didesnio efektyvumo.
2014/11/03 at 09:51 #8792aleksanderisParticipantPvz as sunaudoju grubiai 50 wh kilometrui vaziojant 70kmh “mieste su sankrizom, marsrutas darbas-namai” . Dviratis sveria 45kg 900wh. Pas tave kazkur 3000kwh? Pagal mene as pravaziociau su tavo talpa 60km :) Bet po kokiu 30km varikliukas mano sudektu tokiais tempais :D Tavo tai tikrai islaikis.
2014/11/03 at 11:26 #8794agniusmParticipantAnt moduliu uzrasyta 500wh tai 7 moduliai 3500wh. Jo, tikriausiai neiseis 100km daryt, nebent greiti apribosiu iki 40kmh, nes su savo paspirtuku ir 760wh nuvaziuoju 40-45km 32kmh greiciu, dugnas, svoris gal 30-35kg
- This reply was modified 10 years, 1 month ago by agniusm.
2014/11/03 at 13:23 #8806BuckisParticipantManau 30-50 km/h misriu marsrutu imanoma istemt iki 100km jei lekt pastoviai 50km/h 40-50km tik iseitu. asmeniskai mano tikslas 50-80km/h ir istraukt 20myliu atstuma su keleiviu (pradziai). kadangi variklio apsukos su 7 moduliais bus zveriskos teks visvien didesne det zvaigzde ant galinio rato ir valdiklio parametrus keisti, to pasekoje sumazinant varikliui apkrova ir surandant aukso viduriuka. kazkur ziurinejaus kad ,zmogenas uzdejes automatine sankaba prailgino atstuma zenkliai. realiai mano vietove nera iratingai kalnuota tai net nezinau ar bus regeneracija veiksminga, offroudui juo labiau
ilgesniems atstumams galima bagazine padaryt papildomam akumui, tik kad aukstai gausis
- This reply was modified 10 years, 1 month ago by Buckis.
2014/11/03 at 18:31 #8826agniusmParticipantBus matyt. Neprispeliosi cia daug. Siaip 100 net nereikia. Reikalinga apvaziavimui elektrinio piemenio. Kadangi daug kur melioracijos grioviai darysim tramplynus, kad persokt ir nereiktu aplink vaziuot:)
2014/11/03 at 19:25 #8831agniusmParticipantGal kas gali papasakoti kiek paprastai kontaktoriu reikia sroves pagrindiniu kontaktu sujungimui?
2014/11/03 at 20:10 #8834ŠarūnasKeymasterĮvairiai. 1-10W. Tavo atveju manau bus kokie 3W.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.