Home Forums Bendras read hub ar mid drive

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 33 total)
  • Author
    Posts
  • #12170
    minde28383
    Participant

    Sveiki,
    planuoju susirinkti elektrini dvirati virs 3kw, bet deti 10kg gub’a i galini rata nesinori.

    hub’o minusus matau tokiuos:
    kai atleidi gaza jauciasi stabdymas,
    nesant dvirati laiptais labai nesmagu kai gale yra svoris,
    startuojant arba esant labai mazam greiciui truksta galios.

    o tai kas labai man patiko nors ir negalingam variante 1kw (~22amps, 48v) hub’e tai tolygus dinamiskas pagreitis esant bent 10km/h ir tyla vaziuojant.

    dideli svori galiniam rate dar toleruociau, bet stabdymo (drag’inimo) atleidus gaza tai jauciu nea, plius dar kai platesni magnetai pvz 45mm tai jauciu isvis stabdis… be to apart MXUS 3kw apskritai nematau ka dagiau is jub’u noreciau deti.

    jau daugiau kaip penki metai tie galingi hubai populiarus ir placiai naudojami. Gal turit kokiu minciu kodel nera masinio perejimo i mid drive’a? hub’ai daug paprasciau, prieziura paprasta, bla bla…

    Kiek ieskojau tai nieks nevirina remu mid drive’ams apart LMX (prancuzai). Gal zinot kur gaut rema mid drivui? na as nekalbu ten apie $5K brandinius remus.

    jei gauciau patinkanti rema mid drive’ui tai noreciau ant ~6kw uzsukt su kokiu 50mm GNG ar Cyclone motoriuku.

    tai va, ar zinot kas virina mid drive’ams remus.

    #12171
    agniusm
    Participant

    o tai kiek pinigu zadi isleist remui?

    #12172
    minde28383
    Participant

    vector framas beveik 700$ bet man tiek moketi per daug, zinant kad tai yra serijines gamybos daiktas, nekainuoja jis tiek 100%, bet paklausa daro savo Suprantama gaminant ji vienetiniu budu tikrai maziau nekainuotu.

    Pigiausiai ka as radau is remu skirtu montuoti hub’a:
    Рама Stealth Пермь 2.2.3 25000 руб (http://electricbikes59.ru/products/ramasteals), pavedima reiktu daryti per WU . Sis remas virs keturiu simtu euru su siuntimu i LT.
    Is spec’u matau jis sunkesnis nei garsusis Vektor remas – 12.8kg. Berods kazkur forumuose esu skaites kad sis remas rusu rusijoj gamintas/klonuotas.

    Jei vis tik nuspresciau eiti lengviausiu keliu dedant hub’a i masines gamybos rema.. ar rekomenduotumet butent sita rema “Рама Stealth Пермь 2.2.3” ?

    #12175
    sopkis
    Participant

    Nežinau iš kur tu atradai tą hubinių motorų stabdymą (cogging)(ir išvis kodėl būtent hubiniams tai priskiri?). Kiek teko pačiam susidurti ir kitų nuomones išgirsti – taip, stabdo šiek tiek, bet kai kilovatus planuoji tai nereiktų tikėtis kad hubinis suksis pusę minutės kaip tvarkingas minamo dviračio ratas.

    #12180
    Šarūnas
    Keymaster

    Gana stiprų coggingą turi seni Crystalyte X5 serijos motorai ir dalis naujų (ir hubzilla lyg?). Bet coggingas dar nereiškia, kad motoras stabdys riedant. Jis tiesiog “žingsniuoja”, o pagrindinis minusas – triukšmas ir rezonansai prie įvairių greičių.
    MXUS 3000 v2 atveju, coggingas yra visiškai nejaučiamas ir motoras laisvai sukasi ranka. Jei nori paties mažiausio riedėjimo pasipriešinimo, tai yra pats geriausias variantas. Su mid drive rezultatas bus tikrai blogesnis, nes motoras vis tiek turės coggingą/trintį, plius dar prisideda perdavimo trintis ir perdavimas keli kartai.
    Gali būti, kad kokį sausį-vasarį pardavinėsiu savo MXUS motorą.

    #12181
    agniusm
    Participant

    Nekalbi apie brandinius remus už 5K, bet 700 per brangu ir tuo pačiu klausi ar kas suvirins rėmą, vienetinį pigiau nei 700?! Taip nebūna.
    jei nėra pinigų, apkarpai savo prisisvajojimus ir pasidarai kiek leidžia piniginė.
    Minėjai GNG, imi paprastą dviračio rėmą, kabini rinkinuką ir turi savo grandininę pavarą. Mažai galios? Perki senda, ar pan. enduro ar trials 50cc nurengi, uždedi dviračio sėdynę, pakeiti ratus į siauresnius ir rėmas su visa pakaba, stabdžiais, gazo rankena gaunasi 700EUR.
    Aj, tie 6kW per dviračio grandinę – nesamonė.
    Geriau parašyk savo pilną biudžetą, o mes tau parašysime ar sapnuoji ar ne :)

    Šarūnai, neparašei jam jog cogging’as mid drive atveju vyksta tik tuo atveju jei neatsisakai regeneracijos ir naudoji fix’ą, o ne freewheel.

    #12182
    Tadas
    Participant

    Prie remo kainos pridedi ismuitinima ir pvm?Rusija ne ES salis ir kaip su Kinais nesutarsi kad rodytu 500 rubliu uz rema :)Kas del mid drive vs hub tai galiu pasakyti kad mada cia ar prestizas ne prie ko.Faktas vienas mid drive profams ir technikos megejams o hubas likusiems.Paprastai vazinetis gatvemis parkais ir misko takais hubo pakanka.Kai jau nori pasokinet pasimaivyt arba greitis perlipa per 80 km/h kasdien ir daznai tada jau gal ir verta dairytis mid drive.

    #12195
    minde28383
    Participant

    Prajuokinai su situo Tadai:)
    “Faktas vienas mid drive profams ir technikos megejams o hubas likusiems”.

    Joa, tiesa, is rusijos muitai bus… is kinu tai paprastai be muitu teke apsipirkti bet tokio didelio daikto kaip remas tai ir nepirkes. Tagi tada is kinu siuntimas atkrenta nes tas pats Vector remas EU pigiau gaunasi. dabar dar ale kaledine nuolaida pas Alex’a -20% bet ten jauciu visad forumieciams tokia kaina buvo.

    Sokineti tikrai nesiruosiu ir toks didelis gretis kaip 80km/h tuo labiau neaktualu. Mano prioritetas didelis startavimo pagreitis ir max 60hm/h ar su atsarga 65km/h, nu gal 70km/h, bet cia jau lubos. Beje man gretai vazineti jokio smagumo, vejas… salmo reikia… apsaugu…

    #12196
    minde28383
    Participant

    aciu visiems uz nuomone. Neaisku ka issiinksiu. Biudzetas max 1.5K euru. Ir tai atrodo beprotiska suma. Tos batarkes kosmosa kainuoja.

    #12197
    agniusm
    Participant

    Pasidaryk tokį:

    Derbi Senda motorkė – 500-700EUR (Galima daug pigiau jei paieškojus)

    http://www.autogidas.lt/derbi-senda-2009-021192763.html

    6vnt Nissan Leaf – 435EUR (nzn ar Linas dar turi, bet kaina panašiai tokia)

    Valdiklis Navitas TPM400 200A/400A – 100-120EUR (Jei Buckis dar gali gauti)

    BMS – 60EUR

    Motoras ME0909 – 350EUR

    http://kartmasters.fr/shop/en/moteurs-a-courant-continu/671-moteur-me0909-brush-type-motor-48v-100a-occasion.html

    Kontaktorius – 25EUR

    http://www.aliexpress.com/item/Year-end-promotions-1-NO-normally-open-style-200a-DC-contactor-use-in-the/32272084565.html?spm=2114.01020208.3.264.81rgQY&ws_ab_test=searchweb201556_2_79_78_77_80,searchweb201644_0,searchweb201560_1

    Aišku, dar reikės papildomai barškučių

    Turi 5kW pastovios ir 12kW momentinės galios

    • This reply was modified 8 years, 4 months ago by agniusm.
    • This reply was modified 8 years, 4 months ago by agniusm.
    #12200
    sopkis
    Participant

    Tai kad akumuliatoriai kaip tik pigiai išeina. Aš kitiems metams dėsiu 4 Leaf po 50€, bus 16S 60V 30Ah sistema už 200€ be PCM ir pakrovėjo. Tu jei 60kmh nori tai tau rėmo gero reikia su normalia priekine šake ir būtinai amortizuojančia galine pakaba. Nes pas mane dabar galas neamortizuojantis, dviračio greitis 45kmh ir gan dažnai tenka mažinti greitį nes važiuojant net per nedidelius kelio nelygumus gan stipriai dviračio galas beldžia.

    #12201
    Tadas
    Participant

    Minde nesupratai esmes mano isireiskimo.As norejau pasakyti kad su 45-70 km/h ir vazinejant asfaltu pagrinde tu nepajusi praktiskai jokio skirtumo tarp hubo ir mid drive.Profesionalai na ar kitaip sakant zmones kurie tikrai moka vaziuot dviraciais ar motociklais greit kurie nori kartais pastatyt ant priekinio rato paguldyt ant sono ir panasiai jie tau drasiai pasakys kad hubas jiems ne pasirinkimas.Technikos megejai turiu mintyje zmogeliukus kuriem patinka pats ranku tepliojimas besidarbuojant prie technikos ja priziurint.Eiliniam vartotojui geriausiai hubas tiek valdymo tiek prieziuros prasme.

    #12202
    Tyro
    Participant

    Patiko Agniaus kainos paskaičiavimas, labai tiksliai ir labai neblogą komplektaciją sugalvojo. Net galvoju ko aš taip pigiai neprasisukau, gal todėl jog norėjau dviračio su pedalais, ne platformomis, kad į laiptinę ir liftą tilpų, bet ne visiems tokie rūpesčiai kaip pas mane.

    minde28383, jeigu kaina įkandama labai neblogai užsiūle, manau. Biudžėto neviršija, liks pinigų custom darbams kurių prireiks jog pritvirtinti motorą, pritaikyt žvaigždes, ir pan.

    #12203
    minde28383
    Participant

    Agnius,
    nuostabus aparatas, tiesa pasakius svajoniu aparatas, dekingas uz list’a tik kad as pats nekonstruoju nieko apart ka nors padildau, palituoju ar ten kokia skyle izgreziu, o prie tokio projekto reikia dirbtuviu/garazo.
    beje kaip su tokiuo vazineti saligatviais, senamiesciais, parkais, gatvemis? ar pamacius policija begti ar sustojus pasakyti kad cia dviratis su nuimtais pedalais?
    Nesakau kad man paciam pedalai yra reikalingi praktiskai (asmeniskai man jie net turkdo) bet su jais aparatas – dviratis, – o be ju?

    beje as savo dviracius laikau buto koridoriuje o si reiktu jau laikyti garaze ko gero, nes laiptais nepatogu tempti ~70 kg. Tempiau pora kartu 50kg paspirtuka tai tikrai sunku, bet gal todel kad jo ratukai mazi.

    #12204
    agniusm
    Participant

    Dėl policijos kol kas bus ramu kol nepatikslino įstatymo, vėliau pedalus galima prodėti nesunkiai, nepasakyčiau kad toks atrodis riebiau nei perdarytas DH. Tos triple clamp šakės jau atrodo kaip lengvųjų motociklų. Tokio nešti į butą nereikės, užvažiuosi.
    Jei nėra dirbtuvių tai jau sunkiau, bet tik finansiškai, nes reikia pagaminti keletą komponentų, variklio tvirtinimą, akumuliatoriaus dėžę, na ir keletą rėmo virinimo darbų.

    #12205
    minde28383
    Participant

    Ar ne bus taip kad po kokiu 10 metu pasakymas naudoti huba bus tiesiok juokingas. Yra daroma viska kad ratas taptu kuo lengvesnis. Padangos, ratlankiai, hubai gaminami kuo lenkvesni o cia pyst 10kg i rata.
    O del to kad prieziuros reikia esant mid driv’ui tai cia tik del to kad kazkas negerai su ta pavara. Zinoma grandine reikia valyti ir ji devisi. Taciau grandines valymas anokia cia problema, nuemiai, ismirkiai, isploviai, sutepiai, uzdejai, viskas.

    #12206
    minde28383
    Participant

    Tadai,
    nepriimk mano rasliavu kaip nors kritiskai. As pats turejes viena 9C hub’a (1kw galios), jokiu kitu hubu nebandes tad rasau is to ka perskaites nete.

    #12208
    agniusm
    Participant

    Neieškok smegenų šiknoj. Abu variantai yra geri, stebulinis variklis – paprastesė sistema, dešimtys tūkstančių žmonių naudoja. Galiausiai – tai individualus sprendimas ir klausti kitų kas pačiam bus geriau skamba ganėtinai kvailai.
    Pasveri savo galimybes ir pasidarai kaip pačiam išeina, įdealiai nebus, abi sistemos turi savų privalumų ir savų trūkumų kaip ir viskas. Jei merga graži, tai dažniausiai bus durna, jei alus pigus, dažniausiai bus srutos.
    Jei rėmui pinigų nėra, imi sau paprastą ir lipdai kas išeina. Kainos yra tokios kokios yra. Jei dirbtuvių neturi ir priėjimo nėra Leaf už antro golfo kainą nenusipirksi, kad ir kaip trepsėsi kojom ir šauksi noriu, noriu.
    Aplamai, mano akimis tema – pliurpalas dėl pliurpalo.

    #12213
    minde28383
    Participant

    pasigooglonau Leaf kainas ir ka zinau, antru golfu buna brangesniu. nemanau kad reiktu kazka taip kategoriskai vertinti. O del tu tukstanciu tai zinai kaip ten sakoma apie dauguma :)
    kaip ten bebutu neatmetu hub’o kaip varianto, masina jis del paprastumo.

    #12218
    Šarūnas
    Keymaster

    Daugumos sprendimas būna paprastas: pasidarai ką moki ir kas išeina už turimus pinigus, po to perdarinėji pagal lūkesčiu. Gaunasi toks savotiškas išsimokėjimas…

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.