Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Specialized Tricross
- This topic has 44 replies, 12 voices, and was last updated 8 years, 6 months ago by sopkis.
-
AuthorPosts
-
2015/08/04 at 23:13 #11049ŠarūnasKeymaster
Senukuose, gal 3€ kainavo. Bet skirtas lipdyti prie stiklo, tai teko modifikuoti.
2015/08/04 at 23:46 #11050MartynasParticipantsorry:D
- This reply was modified 9 years, 4 months ago by Martynas. Reason: pavėlavau
2015/08/05 at 13:44 #11054sopkisParticipantKlausimas dėl to toliaregiškumo. Koks maksimalus greitis tiesiojoje, minimalus į gerą kalną (be pedalų), kokie galingumai tuo metu paduodami varikliui. Nes man atrodo kad 500W varikliukui bus per daug ilgą laiką lėkti 50-60km/h. Aš su savo 1kW nom, 3.5kW max į darbą nuvažiuoju 25km vidutiniu 41km/h greičiu, variklio vidutinis galingumas būna 900-1100W, variklis nežymiai sušyla, o tu kalbi apie 50-60km/h su 500W nom varikliu.
2015/08/05 at 15:12 #11055fn-magasParticipantMaksimalus greitis tiesiojoje 55-60km/h 100% galios. Kokie tikri galingumai neturiu kaip pamatuoti, todėl ir ieškau kokio nots apskaitos prietaiso (ant konteolerio yra ca jungtis tai fal kas gali paskolinti ar išnuomoti kelioms dienoms patestuoti sistema). Neminant nevažiuoju noekad, nelabai imanoma. O i 3mergeliu tilta minu 30 galia nustates ir 20kmh. Iki darbo tik 10km tad neikaista nei variklis nei kontroleris.
2015/08/05 at 17:25 #11061bondas83Participant60km/h na koki 2000kw reikia
2015/08/05 at 20:54 #11065fn-magasParticipantJei algebra neapgauna tai 12s8pLGc2 baterija ir 6fet 25A valdiklis daugiau nei 1200W neturetu atiduoti. Na aš dar gal kokius 500W išspaudžiu 52t priekyje ir 11T gale.
2016/05/30 at 20:21 #14142fn-magasParticipantSveiki visi.
Reikia pagalbos bent jau teorinės. Užvirinus sankabą ir naudojant regeneraciją 5A atsiradęs klibėjimas nusuko sankabos disko “šplintą” (5mm plotis, 10 ilgis,galai d 5mm aukštis apie 7mm nes dabar ant greičio neina pamatuoti.)
Klausimai:
1. Ar yra pirkti Lietuvoje ir kur? Geriausiai Kaunas.
2. Ar verta užsakyti custom gamyba ir kokio kietumo reiktų gaminti, kad nepasikartotų situacija?
3. Kaip kitaip lietuviškai ar žargoniškai jis vadinasi, kad lengviau būtų ieškoti internete?
4. Optimistiškiausias klausimas. Gal kas turit atliekamą į MAC variklį?
Ačiū už pagalbą.- This reply was modified 8 years, 6 months ago by fn-magas.
2016/05/30 at 21:43 #14144NerijusParticipantna kojomis gal maximum apie kokius 200 w ir įmanoma išspaust .Su savo magic pie tai kad palaikyt 40kmh gaunas 700-800w. Lipant į parodos kalną max galingumu ~ 20kmh gaunasi ~ 1,7kw . kokio galingumo reikia galima paieskot ‘ electic bike calculator ‘ pvz
http://www.electric-bicycle-guide.com/electric-bicycle-calculators.html
2016/05/30 at 22:24 #14146medlaizisParticipant1. eilinių šplintų yra pirkti beveik visose žemės ūkio technika prekiaujančiose parduotuvėse. Kaune Lytagroje tikrai yra. Net internetiniam kataloge mačiau (užvadinta “splintas”). Tačiau parduotuvėje jų turi žymiai daugiau nei internete įsidėję.
2. dėl kietumo sunku pasakyti. Per kieta negerai. Per minkšta irgi. Gal buvo klibėjimas šplintavietėje? Tada labai greit nusuka. Custom gali pasigaminti ir pats. Nusipirk artimų matmenų ir dasišlifuok pagal savo matmenis. svarbu nepadaryti per laisvos. būtinai turi sueiti su normalia įvarža.
3. kai kur vadina šplintu , kai kur veleno kaiščiu.2016/05/30 at 23:28 #141512016/05/31 at 10:48 #14161fn-magasParticipantO kokių priemonių galiu imtis kad nepasikartotų nemaloni situacija. Ką daryti kad neprasidėtų klibėjimas?
- This reply was modified 8 years, 6 months ago by fn-magas.
2016/05/31 at 14:04 #14163CanisParticipantVienintelis būdavo laiku šplintą priveržti arba pakeisti jį nauju. Yra tekę matyti rimtai “svarke” užvirintų ant ašies :) Maniau, kad čia tik sovietinių aparatų bėda, nes minkštas metalas buvo naudojamas….
2016/05/31 at 21:24 #14167fn-magasParticipantO jei šplintą kietesni metalo dėti? Kokie tokio sprendimo minusai?
- This reply was modified 8 years, 6 months ago by fn-magas.
2016/05/31 at 22:18 #14170sopkisParticipantJei šplintas bus kietesnis, tai po mechaninio poveikio į skirtingas puses bus deformuojama ašis ir skyvas ant ašies, o šplintas liks cielas. Idealiu atveju šplinto plotis turi mikrono tikslumu atitikti išpjovų plotį, aukštis gali vos vos viršyti išpjovų aukščio ant ašies ir veleno sumą, kad surenkant detales jas tektų presuoti. Bet tokiu atveju gautas mechaninis įtempimas iki minimumo sumažina klibejimo ir iš to sekančio sujungimo susidėvėjimo galimybę. Problema sakyčiau tik ta, kad jei jau šplintą suėdė, tai reiktų tuos pazus (įpjovas) sutvarkyti. Ašyje praeiti frezavimo staklėm reikiamo gylio kokius 5.5mm pločio tiksliai išilgai ašiai ir reikiamam gylyje dar ne taip sunku, bet ant škyvo tvarkingai praplatinti išpjovą drožimo staklėm jau bus kur kas sunkiau.
2016/05/31 at 23:37 #14171fn-magasParticipantLabai dėkoju už išsamų paaiškinimą. Mano akimis žiūrint nei šplinto vieta ašyje nei škyve neturi žymių pažeidimų,tad apsiriboti tik tikslesnius šplinto parinkimu. Dar kartą ačiū ir iki susitikimo sekančiame suvažiavime.
2016/06/01 at 08:36 #14173medlaizisParticipantjei velenas pakankamai storas ir situacija kai nusuka šplintą kartosis, tai gali tekt perfrezuot šplintavietę didesnei šplintai. Didesnis plotas = mažiau koncentruota jėga į vieną tašką.
2016/06/02 at 08:35 #14189fn-magasParticipantVeleno skersmuo 17mm. Kaip ir prieš tai minėjo Sopkis ašyje šplintavietę padidinti nėra sudėtinga, bet kaip su škyvu daryti.
2016/06/02 at 18:48 #14191karpisParticipantŠiaip įdomu kodėl priimtas sprendimas tą sankabą užvirinti? iš regeneracijos labai daug energijos atgal nesugrąžinsi. Stabdymas regen’u? Bet tai dabar tampomas tas šplintas ir reduktorius į skirtingas puses bėgėjantis/stabdant, kas sveikatos tiems daiktams neprideda. Bei turėtų būti šioks toks stabdymas (reduktoriaus) važiuojant tik pedalais, sakyčiau aktualu ypač sportinio tipo greitam dviračiui norint be nuostolių riedėti.
2016/06/02 at 19:09 #14192sopkisParticipantYra ir dar vienas dalykas, dėl ko užvirinta sąnkaba pasiteisina. Jei keli galią ir nori agresyvesnio važiavimo, tai tada nebegirdi traškančių dantračių paspaudus gazą.
2016/06/03 at 13:37 #14203fn-magasParticipantIr aš ilgai svarsčiau ar verta užvirinti ir turėti regeneraciją, bet išsikrovus akumuliatoriai sunkiai minti, ar lengvai riedėti lyg paprastu dviračiu. Bet dėl diskinių stabdžių nebuvimo ir prasto stabdymo lyjant kai “rim brake” slysta o greičiai dideli pasirinkau regeneraciją kaip stabdymo būdą o ne energijos taupymo būdą. Dabar nuo maksimalaus greičio iki kol regeneracija nebejaučiama stabdant tik varikliu, o kritinė mis situacijomis ir kai reikia sustoti visiškai spaudžiu stabdžius iki dugno.
- This reply was modified 8 years, 6 months ago by fn-magas.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.