Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #13378
    Donatasl
    Participant

    Gal kas yra bandę ar 24 tokios celes pilnai veiktų su 75N75 valdiklio tranzistoriais?
    Kolkas bandžiau tik iki 75V pakrauta bateriją:) Su MXUS 1500W ir 16 tokių celių 47km/h prie 52V, o dar 15V pakelus iki 67V 57km/h, ir tai tik su max speed nustatymu. O tikėjausi taip kaip 8fun reduktoriniuose, kad vietoj 24V davus 36V greitis dvigubėja :) Nematavau srovės, bet valdiklio 35A lygiu keliu turetų užtekti.
    Tranzistorių aprašyme rašo tik Vdss 75V. Logiškai turėtų būti daugiau rezervas koks, bet nesimato net jokių užuominų :) Srovių daugiau rašoma 75A nominali, 80A maksimali, trumpalaikė, 320A pikinė, kristalo, išvadų ir pan. Ankščiau yra tekę matyti ir įtampų daugiau paršyta.

    #13377
    Donatasl
    Participant

    Nesinaudoja dar todėl, kad neskaito tokių kaip delfi, psichologija tau ir pan. kur “specialistų” straipsniai: “Ar yra kas nors negerai su tais, kurie neturi „Facebook“ paskyros?” “Psichologui kelia įtarimą visi, nesinaudojantys „Facebook”, “Vokiečių psichologas paskyrų „Facebook“ neturinčius žmones laiko asocialiais”

    #12081
    Donatasl
    Participant

    Čia įdomi aerodinaminė akumuliatoriaus dėzė, tikriausiai iš stiklo pluošto?
    http://skelbiu-img.dgn.lt/1_5_313890353/lietuviski-elektriniai-motoroleriai.jpg

    #12037
    Donatasl
    Participant

    @Spruklys, pagal nuotrauką atrodo, kad rėme telpa tik 7 blokai, vietoje 14 ?
    100 akumu apie 80Eur, o jei iškart nuvažiavus į kokią supirktuvę, kaip EMP ar pan. Gal būtų greičiau, paprasčiau ir pigiau prisirinkti tą kibirą akumuliatorių:)

    #11979
    Donatasl
    Participant

    Na gal tik ne visas detales parašiau. Pražioje buvo naudojamos nuosekliai sujuntos, kol pradejo vis labiau skirtis įtampos, kai duodama apkrova. Aišku greičiau ir skirtingai krentant įtampai ir talpa savaime mažesne gaunasi. Jos vienodos tik iš išvaizdos ir tuo, kad iš topačio nuoseklaus pako:) Bet panaudojus lygiagrečiai jungtas, pasimate, kad vis greičiau, net savaime įtampa krenta, ir tapa tuopačiu mažėja.

    #11974
    Donatasl
    Participant

    Teko jungti nemažai naudotas 6 lipol celes lygiagriaciai. Kad ir visos tos pačios serijos, o iškraudinejama tik 0,8C. Talpa mažėja negreitai, bet daugiau jaučiasi kažkoks savaiminis išsikrovimas, kad pakrovus ir nenaudojant įtampa greitai krenta iki 3.7V. Šiaip turėtų laikytis kiek pakrauni. Gal dėl ardymo yra nesandarių celių, nes spaudant atrodo jausdavosi kaip spirito kvapas:)

    #11963
    Donatasl
    Participant

    Išmatavus, kokiose ribose buvo celių IR ir talpa? Paskui ir kiekvieno atskiro pako talpa ir varža taikyta, kad būtų vienoda? Kokia srove celę reiktų iškraudinėti, kad tiksliausiai talpa išmatuoti? Iškraunant su lempute srovė krenta, jau nuo pat pradžių, o ne tik pasiekus galutinę įtampą. Tai ir talpą tada didesnę parodo, negu iškraudinėjant per trumpesnį laiką.

    #11961
    Donatasl
    Participant

    Nuotraukose gi matosi, kad reikia dangtelį naują tekinti, didesniam guoliui, o ant ašies įvorė su skylėm.

    #11948
    Donatasl
    Participant

    Didesnio galingumo kompresoriuose, startavimas be apkrovos reiškia, kad pasiekus užstatyta slėgį, kai išjungiamas variklis, automatiškai atidaromas vožtuvas, kuris išleidžia orą iš cilindro. Pasitaiko taip, kad resyverio vožtuvas nebeužsidaro, oras išeina per šlangelę, dėl to specialistai ją užaklina :)
    Dar paleisti tikriausiai ir trukdo, jei per alsuoklį neišeina oras, kuris darbo metu patenka per žiedus.

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by Donatasl.
    #11946
    Donatasl
    Participant

    Kiek aš suprantu, paprastų kinietiškų dldc variklių naudingumas, prie kažkokio greičio ir apkrovos atrodo 70% ir dar nespatinus. Kad neperskaistu, kaikas darosi net temperatūros matavimą. Greitai važiuojant atrodytu kaip tik turėtų pakakti tokio oro srauto, ypač dar kai variklio gabaritai dideli. Tokią metalo masę kaitinti visgi reikia nemažai galios. O jei dar atmesti kokių 10% valdiklio, bms ir laidų nuostoliams. Todėl kažkaip keista, negi šiais laikais, vis dar niekas taip ir negali sugalvoti kažko efektyvesnio.

    #11919
    Donatasl
    Participant

    Škodino tie filmukai tikrai iš toli atrodo gana itikinami.
    O dar labiau gilinantis ir einšteino eteris gal egzistuoja:)
    http://forumas.tiputeorija.lt/index.php?topic=4059.0
    Bet tai, kad amerika, pas save dirbti, supirkus daugiausia mokslininkų iš rusijos, rodo kad jie aukštai vertinami.

    #11881
    Donatasl
    Participant

    Keista, bet savo aplinkoje, tarp bendradarbių, dabar ir pastebiu keista susidomėjima tokias varikliais http://www.skelbiu.lt/21293461.html Čia gal nostalgija kokia:)
    Tame skelbime anksčiau buvo rašoma, kad parduoda rusiška variklį, bet turi dar ir kinietiška už 220eu:)

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by Donatasl.
    #10941
    Donatasl
    Participant

    vadinasi, kad mažiau problemų būtų, reikia ir čia, moterims duoti tokio darbo:)

    #10530
    Donatasl
    Participant

    Na kaip kam, kiek reikia to ekstremalumo:), kažkam užtenka ir trijų upso svininių akumuliatorių:): https://www.youtube.com/watch?v=REeeYtp-8qE

    #10527
    Donatasl
    Participant

    Internete matosi, kad tam yra naudojamos sulankstomos saules baterijos: http://www.ecospeed.com/portable-solar-charging-solution-is-here/
    Dėl efektyvumo mažėjimo, didelius modulius perkant, galima rinktis pritaikytas skirtingoms klimato zonoms. Kiek atsimenu 20*C ir 25*C parinktas optimalus darbo taškas.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)