Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
2015/05/13 at 17:16 #10479povilasParticipant
Ieškau valdiklio-kontrolieriaus, 250W 24V edviračio varikliui, valdomas nuo pedalų. Gal kas žinote ir galite informuoti kur jį gauti.
Dėkuoju.2014/08/12 at 17:04 #8064povilasParticipantAutopilotas, pavyko! Paqal NE555 taimerį, padariau impulsų multivibratorių ir puikiai važiuoju be pedalų mynimo. Vieno hz dažnio padarius, 3 sek, suko 3sek. ne. Tai didinau dažnį tiek, kad pasiektų 24km/val. Toliau veikia greičio ribotuvas,- nedidėja ir nereikia. Ačių Jums už info.
2014/08/05 at 18:30 #8029povilasParticipantTiksliai nežinau, nes ten keli magnetukai sukasi pro ritę ir sukuria joje impulsus, išeitu,- kuo daugiau per laiko vieneta pralekia magnetukų, pro ritę, tuo didesnis dažnis ir greičiau kontrolierius variklį suka, bet antras atvėjis, gal greičiau sukant pėdalus didesne EVJ (V) gaunasi ritėje, gal dėl to didėja greitis?
2014/08/05 at 11:56 #8027povilasParticipantPas mane nėra greičio(gazo) valdymo rankenėlių. Ačiū “jonas”, už informaciją, kad tinka NE555 impulsai. Bandysiu pajungti ją dviem jungikiais į “pedelec”, vieną variantą pastoviai, kaip autopilotą, kitą kada noriu spaudinėdamas. Dar įdomu, nuo multivibratoriaus (NE555) signalo amplitudės, ar nuo jo dažnio keičiasi variklio greitis?
2014/08/03 at 13:47 #8020povilasParticipantSveiki, gal kas galite paaiškinti ar galima iš “pedelec” dviračio variklio valdymą perdaryti nuo greičio rankenėlės? Turėjau Magic Pie variklį ir sugedus halo davikliui rankenėlėje, pasijungiau tos 5 V per potenciuką, ir puikiai veikė. Tris metus išvažinėjau, nuvariau apie 9 tūkst. km., bet šį pavasarį pavogė su viskuo. Dabar nusipirkau kitą, dadėjau jėgos, iš Tomo pirktas celes, tai būtų gerai, kad nereikėtų pastoviai makaluoti kojomis. Pats bandžiau kaišioti 5 V į variklio valdiklį, bet ratas nei iš vietos.
2014/07/14 at 10:12 #7807povilasParticipantAčiū. Kaip tyčia, pradžią pražiopsojau. Jau susiskambinau, užsisakiau 8 celes.
2014/07/13 at 18:18 #7797povilasParticipantSveiki.
Norėčiau 7 celių, kaip Tavo kontaktą rasti?
Povilas2011/11/05 at 14:38 #3671povilasParticipantLabai ačiū! Išardžiau tą “bambalį”, pakeičiau saugiklį, dabar su dviem akum. beveik 80 km nuvarysiu, be krovimo. Pirmame yra elektronine apsauga, perjungi iš naujo ir vėl ok, o čia įkišo saugikli ir jokios žymės kur jis yra. Išvada: kiniečiai skuba.
2011/09/20 at 16:52 #3272povilasParticipantJa, pakanka 10 Ah pilnai. Šia vasara jau nuvažiavau virš 2000 km. Nuvažiuoju iki 40 km, vienu pakrovimu, prieš vėją mažiau, pavėjui daugiau. Ratasb 28”. Greitis iki 33 km/h. Baterija 36 V, 10 Ah. Sėkmės!
2011/07/15 at 09:30 #3215povilasParticipantTai, kaip suprasti ,Elektrinis-dviratis.eu aprašymą: Krovimo metupaprasta ličio jonų baterija turinti ličio kobalto oksido priemaišų (LiCoO2) reikalauja krovimo dvejomis pakopomis: 1 yra kraunama pastovia srove kol baterija būna įkrauta iki 60%, 2 yra kraunama pastovia įtampa likusius 40%. Prima krovimo pakopa trunka apie 2 valandas, antra krovimo pakopa irgi 2 valandas. LiFePO4 akumuliatoriai yra kraunami tik viena pakopa, naudojant pastovią srove, tai trunka tik 2 valandas.
2011/07/06 at 07:30 #3203povilasParticipantAčiū TIceR, reikės įsiminti. Bet, tada, ..w.elektrinis-dviratis.eu apgaudinėja. Rašo: Šis priedas skirtas fiksuoti kada yra minami dviračio pedalai. Gavus signalą jog yra minami pedalai atjungiama gazo svirtis ir įjungiama regeneracija. Tinka tiek vidiniam tiek išoriniam valdikliui.
-
AuthorPosts