Home Forums Elektronika / programavimas Ieskau info

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #16081
    Buckis
    Participant

    Gal kas paprotins koks holo tranzistorius stovi pusinej gazo rankenoi?

    #16082
    sopkis
    Participant

    Tai kad jie tik dviejų rūšių būna. Gazo rankenoje su analoginiu (dar kitaip linear) išėjimu, variklyje on-off. Ieškok 3503 ar panašių.

    #16083
    Tyro
    Participant

    Aš buvau pirkęs sau. Ieškok pagal “Linear hall sensor”. Buvo pas mane OT11 ar pan modelis. Nes variklyje būna “Switchable hall sensor” ir jis tik gnd/vcc signalą duoda, o linear kintamą priklausomai nuo magnetiškumo.

    #16088
    sopkis
    Participant

    Jei neskubiai tai aliexpress ar ebay -hall linear-, už 2-3$ atsiūs kinas 10vnt už kokio mėnesio, o jei skubiai tai žiūrėt kas tavo šalyje (kiek pamenu tu iš UK) gali pristatyti – rsdelivers, farnell. Tik tiek kad gausis brangiau 1vnt imant vietoje nei 10vnt iš kinų.

    #16104
    aleksanderis
    Participant

    SS49E

    #16106
    Buckis
    Participant

    Ačiū,

    #16118
    Buckis
    Participant

    Jo pradariau rankenele stovi sx49e, bėda kad mano dc/dc su greičio ribotuvu stovi prieš rankena, ribotuvas neveikia nes hollas turi min įtampa. Kvepia dideliais pakeitimais

    #16119
    medlaizis
    Participant

    nenoriu kurti kitos temos, tai gal čia atsiras galinčių pakonsultuot:
    Yra problema su mano “pyrago” gazo rankena. Atsirado nekabinimas. T.y. kartais nuspaudus vyksta delsimas, kartais visiškai nesuveikia, kartais važiuojant atmeta. Bet įjungus greičio fiksavimo mygtuką (ala “Cruise control”), viskas veikia puikiai. Kur ieškot bėdos? Ir kaip diagnozuot ar kaltas holas ar kabelis ar dar koks velnias.

    #16120
    sopkis
    Participant

    Voltmetrą pasijungi ant holo išėjimo ir bus aišku – holui galas ateina, su laidais link variklio problema ar kontroleris streikuoja. Ir dar pažiūrėk ar gazo rankena išilgai nekliba (tarp nejudančios dalies ant vairo ir tos kurią suki gazuodamas) – pas mane kai atsipalaidavo tai link vairo centro judančią dalį pastūmus iš karto trečdalis gazo dingsta, nes magnetas gilyn nuo holo tolsta.

    #16130
    Nemirtingasis
    Participant

    Holo daviklį patikrinti nesunku, pajungi maitinimą ir voltmetra, paimi magnetą ir vis arčiau glaudi, kuo magnetas arčiau tuo rodys daugiau, veikimo atstumas žiūrint koks magneto stiprumas 4-0cm, įtampa turi kilti tolygiai atitinkamai pagal atstumą, jei reikia turiu keletą holo daviklių, greičio rankenai ss49 ir varikliui(on/of), dažnai greičio rankenėlėje jie būna įklijuoti, tai gražiai išimti gali būti sudėtinga, kabelio testavimas dar paprastesnis, matuoji varža ir lankstai-judini kabelį, jei varža šokinėja ar dingsta kontaktas tai bus nusilankstes laidas.

    #16133
    sopkis
    Participant

    Su pirmu pasitaikiusiu magnetu tikrinant pirmiausia reikia jo polius išsiaiškinti, nes gazo (linear) holui reikia nuo vieno iki kito poliaus magnetą pravesti, kad holas visą reikiamą įtampos diapozoną atiduotų.

    #16134
    Tyro
    Participant

    tie poliai ir holas tai labai paprasta – prijungus prie +5v ir gnd išėjime papratai holas duoda ~2.5V. Tada imi stumti prie jo magnetą, ir jis tolygiai didėja iki ~+4.1V kai magnetą prie jo jau priglaudi (pakilo ~1.6V). Tada atitrauki magnetą, apsuku (bus kitas polius) ir vėl imi daryti tą patį. Išėjimo įtampa ims kristi iki ~0.8V (nukrito ~1.6V).

    Tas 1.6 nėra griežtas, kaip ir galutinės įtampos. Tai priklauso ir nuo Vcc ar tai yra +5V ar kiek nors mažiau.

    #16148
    Buckis
    Participant

    Su hollu Ss49e apturėjau įdomybių, pasirodo skirtingų gamintojų skirtingi parametrai, vietinis Farnell, mouser, rs. Pardavinėja vieno gamintojo ir jie netinka. Diapazonas nuo 1v iki 1.7v. Virš 1.7v gazas pakimba ir gazas dugnas. Yra kitas gamintojas Sec jo diapazonas nuo 0.86 iki 4.2v. Su tokiu ciudu ciut neuzsimusiau. Gyvenam ir mokomės

    #16161
    raimis
    Participant

    na iš tiesų įdomiai su tuo ss49e.
    Parametrai ss49e tiek pagaminti Honeywell tiek pagaminti Sec Electronics beveik identiški. Tik Honeywell gaminto pagal aprašymą beveik dvigubai mažesnis jautrumas. Nors grafikuose abiejų gamintojų įtampos priklausomybė nuo magnetinio lauko vienoda.
    Greičiausiai Honeywell nusipirko lizenziją gaminti ss49e, bet dėl kažkokių priežasčių sumažino jautrumo charakteristiką.
    O rezultatas visai nejuokingas – žmogus čiut neužsimušė.

    #16164
    sopkis
    Participant

    Kažko keistoka pas jus patirtis su tais holo davikliais. Turbūt 4 skirtingų gamintojų bandęs ir jokių problemų neturėjau. O tos situacijos su gazas dugnas kai holas sukvailioja būtų galima išvengti, jei bent viena stabdžio rankenėlė turėtų patikimai veikiantį jungiklį, pajungtą į kontrolerio brake įėjimą.

    #16172
    Nemirtingasis
    Participant

    Nežinau kaip čia taip gaunasi bet niekada problemų neturėjau ir aš, pakeiti ir važiuoja, holus dedu kinietiškus, šiandien kaip tik lituoju vieną ir suprogramuosiu min-max ribas valdikliui, vėliau parašysiu ką rodo.

    #16174
    Buckis
    Participant

    Kiek aš esu bandęs brake signalas nedeaktyvuoja throttle signalo, bent pas mano turima valdiklį, kaip bebūtų keista gazo rankena nuo China motorolerio veikia puikiai, nauji hollai iš minėtų parduotuvių pakimba nes viršija įtampa nurodyta datasheet. Užsisakiau kinietiškų žiūrėsim. Pas mane ir buvo viskas liuks su pusine gazo rankena kol dėl dokumentacijos klaidos pajungiant maitinimą rankenelei hollai nukepe. Šiuo atveju min ir max programavimas valdiklio parametruose mano valdikliui įtakos nedaro, svarbiausia kad min nebūtų mažesnis nes variklis pradeda suktis tik įjungus Ignition. O viršijus 5V valdiklis nereaguoja nes turi overvoltage apsauga kitaip tariant jei MAX bus 6V valdiklis ignoruos ir veiks kaip įprasta.

    #16175
    sopkis
    Participant

    Kiek aš kontrolerių jungiau, pas visus brake signalas turi pirmenybę prieš throttle, tai reiškia kad nuspaudus stabdį tada su gazu daryk ką nori, bet variklis suktis nepradės. Ir valdikliai dažniausiai turi apsaugą ant throttle, kad kol iš holo įtampa nenusileidžia žemiau 1V įjungus ignition, tol variklis nedirba. Bent jau paskutiniai du naudoti tokią funkciją turėjo.

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.