Home Forums Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai Laptopo akumai el.dviračiui

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #9118
    agniusm
    Participant

    Dėkui, nesitikėjau, kad tiek daug laikote :) Iš esmės nepapildžiau, bet tikriausiai būtų geriausiai bandyti ant švarių, t.y. nelituotų ir nevirintų, ką manote? As vieną gerą pabandžiau, ir srovės buvo per daug, tai elektrolitą išpurškė :), gaila gadinti.
    Tiesa, jei kas galėtų, gal pro teleportavimo dėžę važiuoja, nes nenorėčiau trukdyti specialiai važiuoti.

    • This reply was modified 9 years, 4 months ago by agniusm.
    #9125
    Oldschooler
    Participant

    >>agniusm
    Aišku, reguliuot suvirinimo įtaisą geriausia su švariom celėm, maniškės, apsižiūrėjau, su tabais, iškarpytos iš PC ir pan. Bet jei tiktų, tai You are welcome. Paduočiau kam nors, ar paštu- kaip patogiau. Ar pats kada pro šalį važiuosi- vien.ž. celės guli, iki dirbtuvės Velykinio tvarkymo pagulės :)

    #9137
    agniusm
    Participant

    Na tai liux. Reikes kai planuosiu I vln pranesti ir susitarti. Dekuis

    #11293
    Boicas
    Participant

    Nenorejau naujos temos kurti taip kad apie tuos 18650
    O jei tarkime tokius isigyti ?

    http://www.ebay.de/itm/10-UltraFire-3-7V-4200mAh-18650-Li-Ionen-LED-Taschenlampe-Akku-Batterie-/281175039598?hash=item4177569e6e

    :)

    #11294
    sopkis
    Participant

    @Boicas – viduje maždaug kaip čia bus http://budgetlightforum.com/node/27603 , geriausiu atveju 1000mAh, blogiausiu 50mAh. Šiaip jau visi forumai skamba apie tų kinietiškų akumuliatorių kokybę ir sukčiavimus. Pradedant nuo to kas dar nėra pagaminta 18650 formato su didesne nei 3500mAh talpa, baigiant tuo kad kiniečiai sukčiauja dėdami į vidų mažesnės talpos akumuliatorių ir smėlį. Normalios kokybės celė kainuoja minimum kokie 2$ imant didelį kiekį.
    O jei tu ieškai tam savo 250W varikliukui, tai mačiau buvo http://www.skelbiu.lt naujas 24V 10Ah ličio su PCM už 100 ar tai 150€.
    Arba dėl taukuotą (tautinį kotletą) – imi galingus RC modelistų naudojamus akumuliatorius, krauni juos namie su Imax B6, ir ieškotis jam LVC ar bent jau Cell logerį kad nesugadinti per daug iškrovus.

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by sopkis.
    #11296
    Šarūnas
    Keymaster

    Vis tik RC baterijų stipriai nerekomenduoju, kadangi jų kokybė yra gana prasta, gana didelis defektų procentas. Su celllog žaisti taip pat yra labai pavojinga: tik laiko klausimas, kada pražiopsosi… Visiškai minimaliai turėtų būti bent kiniškas PCM, o tada jau prie jo šalia galima jungti ir CellLog ar dar bet ką, bet apsauga yra privaloma.

    #11297
    sopkis
    Participant

    Nerekomenduoju stipriai ir aš, bet tai turbūt pigiausias ir greičiausias pasirinkimas po švino. Dėl defektų irgi toks dalykas – jei nedroši jų 10-30C srove (Boicas varikliuką tai 250W turi), tai visai įmanoma kad laikys tas RC pakas. O dėl Cell logerio tai jis gi turi buzerio išėjimą, galima padaryti akumuliatoriaus atjungimą. Tiesa, jei pagal kainas, tai PCM kainuos nuo 12$, Cell logeris ~(nuo)12$, dar yra tokie cellmeteriai aštuonioms celėms su 7segm led ir nustatomos įtampos buzeriu ~4$.

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by sopkis.
    #11299
    Šarūnas
    Keymaster

    Gal ir taip, bet:
    1. ar visada būsi šalia, kad išgirstum buzerį? Arba, ar mokėsi ir skirsi laiko pasidaryti atjungimą nuo buzerio?
    2. ar cellLogai maitindamiesi celes iškrauna tolygiai? Nesugadins, ilgiau palikus?
    3. ar tinkama tokia laidų raizgalynė?.. Blogo kontakto, trumpo jungimo rizika?

    O kas dėl tų RC baterijų.. Kiek teko matyti, geba jos užsidegti ar išsipūsti tiesiog savaime, net ir nevaikant didelėmis srovėmis. Tai yra prastos kokybės gaminiai, kuriuose tarp katodo ir anodo pasitaiko visokių svetimkūnių, pvz metalo drožlių ar kokių kristalų, kurie praduria izoliuojančius sluoksnius.

    Sutinku, kad tai yra greitas būdas pradėti sukti ratą, bet iš to kyla daug šalutinių problemų. Kita vertus, paskaičius forumus akivaizdu, kad tai daug kam patinka.

    #11300
    sopkis
    Participant

    Sutinku, kad tai yra greitas būdas pradėti sukti ratą, bet iš to kyla daug šalutinių problemų. Kita vertus, paskaičius forumus akivaizdu, kad tai daug kam patinka.

    Panašu kad pats ir atsakei paminėdamas žodį “greitas”. Greičiausias būdas bus 2x 12V 7Ah SLA už dvidešimt kelis eurus, poto RC akumuliatoriai ir visokios maklės su apsaugom ir tt, arba – perki arba gaminiesi normalų akumuliatorių.

    #11301
    Boicas
    Participant

    Spoki uzteks cia is manes juoktis kad 250 W turiu :) cia tik pasizaidimui :) kadangi esu is tu kruie omo desni pazista tai ambiciju didesniu turiu ateiciai :)

    #11302
    agniusm
    Participant

    Aš nelabai suprantu žmonių, negi nepakanka pavyzdžių, kad pasimokyti iš kitų klaidų? RC Lipo dega ir dega. Nera kalbos, raizgalas, visiška nesamonė, tarnavimo laikas trumpas ir su tokiu pasirinkimu šiai dienai nesuprantu kam rinktis prasčiausią ir pavojingiausią variantą? Galiausiai suskaičiavus tarnavimo laiką, rizikas, broko naujuose pakuose tikimybę – labai jau brangios jos gaunasi.

    #11303
    Tadas
    Participant

    Agniau tik nereik su ta ugnim gasdint..Jus maziau rekaukit o isiskaitykit i zmogaus jums teikiama informacija pirma.As butent 250w sistemai naudojau li-po firma kinietiska pigiena is Ebay ir tik todel kad nenaudojau net cellogeriu suknisau juos labai greit.Taigi jei naudosi tarkim 24V 250w sistemai vadinasi sroveles pikines bus 15A jei 36v dar maziau o darbines isvis 5-8 amperai.Taigi net didziausias kiniskas meslas tokias laikys bet pasimk bent kiek rimtesnes ir kad nebutu “Raizgalo” nusiperki bms.Jei nori kazko maziau rizikingo aisku geriausiai pasimt li-ion is Lino dar tures manau is tesla pako tikrai ir pats suvirint gali jis tokiam kiekiui neverta remelio det tiesiog imaut i izoliatoriu ir karstais klijais sulipdyt viena su kita.Rusai taip net po 280 vnt deda ir vaziuoja be vargo kaip ir su tais paciais “kotletais”.

    #11305
    Šarūnas
    Keymaster

    Manau čia kalba eina apie du dalykus:
    1. kiniškos LiPo
    2. cellLogai visokie

    Nemanau, kad čia srovė turi daug įtakos ilgaamžiškumui. Vienas dalykas, kaip minėjau, yra visokios priemaišos celėse ir gamybos nevienodumas, dėl kurio celės turi gana stiprų ir skirtingą savaiminį išsikrovimą. Dėl to jos yra linkusios išsibalansuoti.
    Na o naudojant 18650 celes, gan ilgai galima “važiuoti” ir visai be BMS. Iš tikro gana daug visokių įmonėlių būtent taip ir elgiasi. Aišku pastaruoju metu jau vis tik suprato, kad BMS yra reikalingas.

    #11306
    Oldschooler
    Participant

    >>Šarūnui ir visiems bičiuliams
    Dabartinėj konfigūracijoj 20 S LiFePo BMSas veikia keistai- nevienodai pasikrauna visos celės, o kai vienodai, balansuotai pakraunu su iMax’u (vargas juodas) tuoj užsižiebia to bms’o diodai, ir 7 ar 8 celes iš pako šiek tiek nukrauna. Baterijos Įtampa iš 72 v pasidaro 67 v
    Defektyvus, ar ką? Kur turėčiau ieškoti išeities?

    #11307
    Šarūnas
    Keymaster

    Kad po įkrovimo įtampa pakrenta, yra normalu. Bet jei BMS (PCB?) ima šuntuoti celes ne pagal taisykles (ne tik viršutines), tai jau ženklas, kad kažkas blogai.

    #11308
    Martynas
    Participant

    pas mane LiFePo4 20Ah celės yra LVC (saugo, kad per daug neiškrautų) o krovimas ir balansavimas vyksta su ichargeriu (pasidaręs spec jungtį kad nieko nesumaišyti prijunginėjant) ir šiaip dėl visa ko mėgstu patikrinti su celllog kaip celės laikos, tai esu atkreipęs dėmesį, kada celės kraunamos ties plokščiąja krovimo/iškrovimo kreivės dalimi celių įtampa būna labai panaši dažnai 1-3mV po to krovimui einant į pabaigą celių įtampos vėl išsivaikšto, dažnai būna >50mV kartais net iki 100mV tada ichargeris vargsta balansuoja kol daug maž išlygina būna 10-20mV skirtumas tik (kas maždaug icharger spec) bet tik tokiu atveju jei iškart matuoji, jei pamatuoji už kiek laiko po krovimo, celės vėl būna pasivaikščiojusios ir disbalansas siekia apie 50mV, tai ypač jaučiasi, kada sustabdai nepilnai baigus CV fazę, kada dar krovimo srovė būna gan aukšta, nors pas ichargeris rodo minimalų celių disbalansą krovimo metu, atjungus ir kiek palaukus ir vėl pamatavus, celių įtampa išsibarsto iki apie 100mV, bet uždėjus apkrovą (įjungus variklį) celių įtampa praktiškai iškart vėl susi vienodina nedaugiau 20mV, o kiek pavažinėjus ir celėms pasiekus plokščiąja iškrovimo kreivės dalį įtampų disbalansas būna nedaugiau 1-3mV ir tai laikosi gan ilgai kol pasiekiamas staigus įtampos kritimas, praktiškai išsikrovus akumuliatoriui tada įtampos vėl išsibarsto gan plačiame ruože ir ypač atjungus apkrovą ir kiek palaukus celėms atgavus įtampą vėl iki 100mV ir taip pat disbalansas tarp celių būna pakankamai random, nėra taip kad būtų visada tarp tų pačių celių.
    Iš teorinės dalies tai vyksta dėl to kad celės vidinė varža nėra konstanta ir gan stipriai keičiasi per visą iškrovimo/įkrovimo kreivę, taip pat nuo celės siurbiamos srovės, temperatūros, amžiaus, chemijos, ir dar visokie kiti niuansai, taip pat iš teorinės pusės nekorektiška baterijų įtampą matuoti ant Opencircuit, visada turėtų būti underload (kas tokiu atveju disbalanas nebūna toks didelis, nei ant opencircuit).
    kas iš to išplaukia, kad visgi būtina celių įtampų nuolatinė priežiūra BMS ar PCM ar bent jau LVC ar HVC, kita vertus esu pastebėjęs, kad komerciniai produktai dažnai sukčiauja nenaudodami jokių apsaugų, bet pilnai neišnaudomi baterijų talpos, tiesiog anksti atjungia apkrovą dažnai apie 3.1V ir pilnai nedakrauna kas iki maždaug 4.0v (Lipo celės) (čia pastebėtina apie senesnius Lipo cordless drills)

    #11309
    Martynas
    Participant

    taip pat kas liečia temą, jei naudoti senų akumuliatorių celes, jos turi gan labai skirtingas vidines varžas (skirtingos pagaminimo partijos, skirtingas celių naudojimo intensyvumas ir t.t.) tada būtina surenkant akumuliatoriaus paką išmatuoti kiek vienos celės vidinę varžą ir atrinkti kuo įmanoma vienodesnes (bet ir tai jos ilgainiui gali nenuspėjamai kisti) nes kitaip bus labai sunku ir ilgai užtruks krovimo metu balansuoti celes, taip pat jei nebus patikimo BMS didėja tikimybė dėl disbalanso, kažkurias celes per daug iškrauti ar perkrauti, ir lipo atveju gali net ir užsidegti:/

    #11310
    Šarūnas
    Keymaster

    Martynai, o apie kokias celes čia eina kalba? Iš aprašymo panašu į A123 ar kitas didesnės galios LiFePO4.

    #11311
    Martynas
    Participant

    pas mane Liyuan 20Ah esu kiek aprašęs temoje “E TRANSPORTO PRIEMONĖ” o ir tau tokias tikrai teko čiupinėt, hmm pasirodo jau jų ir home page pradingo:D http://www.cyliyuan.com/en/product3.asp (blogas ženklas:D) o ir googlė pradžioje neberanda, tik alibaba:/ , bet jei rinkčiaus dabar tai labai abejoju ar vėl tas pačias paimčiau:D

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by Martynas.
    #11314
    Šarūnas
    Keymaster

    Charakteristikos jų neblogos (galia), bet kokybė, t.y. vienodumas – gana prastas… Tai gerai matosi iš pabėgančio balanso, skirtingų įtampų plaukimų.

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.