Home Forums Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai Laptopo akumai el.dviračiui

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #11316
    Oldschooler
    Participant

    >>Šarūnas
    ” BMS (PCB?) ima šuntuoti celes ne pagal taisykles (ne tik viršutines), tai jau ženklas, kad kažkas blogai.”
    Taip ir yra, šuntuoja savo nuožiūra tas , atseit, BMSas, cellogais pažiūriu- visai ne viršutines. Ir nugręžia iki 3,3 v gerąsias Headway.
    Kraut iMaxu galėčiau, jungčių turiu, gal dar porą iMaxų B6 nusipirkčiau, kad greičiau eitųsi, bet ką po to daryt, kad nenušuntuotų? Gal išmest tą BMSą velniop, ir žiūrėt pg. cellogus, kada nukris iki minimumo?

    #11317
    Šarūnas
    Keymaster

    Galima tokiu atveju nulituoti šuntavimo rezistorius ir palikti tik dėl HVC/LVC apsaugos, o balansavimą daryti išoriniu RC įkrovikliu. Aišku gana nepatogu, bet kaip laikinas sprendimas turėtų būti gerai.

    #11318
    agniusm
    Participant

    O tai ar negeriau paprasciausiai nauja bms/pcm nusipirkti?

    #11319
    Oldschooler
    Participant

    >>agnius
    “ar negeriau paprasciausiai..”Žinoma, geriau. Gal turi kartais? Tikslų, programuojamą (smart) 20celių, bent 60A , razumnų gabaritų ? Money is no object.

    >>Šarūnas
    “nulituoti šuntavimo rezistorius ir palikti tik dėl HVC/LVC apsaugos”- puiki mintis! Imuosi! Tik datraukiu su esama padėtimi iki sezono galo. Ačiū, Šarūnai!

    #11322
    agniusm
    Participant

    Turiu, bet kadangi iš pirmų, tai nesiūlysiu, liks man kaip suvenyras. Čia programuojamas su ekranu: http://www.aliexpress.com/store/product/Foundingpower-programmable-BMS-LTC6803-3-Control-Throttle-Battery-Management-System-OLED/113995_1293897688.html
    Iškrovai nėra apribojimų, krovimas berods iki 30A. Neparašei dėl gabaritų tai sunku pasakyti ar čia razumno dydžio :)

    Dar man rašė Bestechpower, kad gamina programuojamą BMS, reikėtų užklausti. O ar negeriau nedaryti iškrovimo per BMS? Smarkiai tauposi vieta ir mažėja gabaritai. Aš paskutinį padariau broliui su kontaktorium ir veikia puikiai. BMS valdo kontaktorių ir viską iškerta kai pasiekia dugną.

    Dar truputi apie BMS ir PCM norėjau parašyti. Kaip aš suvokiu, tai yra tas pats daigtas. BMS (Battery management system) – baterijos valdymo sistema ir PCM (Protection circuit module) – grandinės apsaugos modulis. Kadangi pastarasis atlieka monitoringo ir valdymo funkcijas, vadinasi yra BMS. Kai kur sako jog PCM yra analoginis BMS ir kad BMS skiriasi tuo jog atsiradus problemai tiksiai žino kur ta problema yra, kita vertus PCM iškrovinėja celes kurios pasiekia kritinę ribą pirmos, iki likusių įkrovos lygio tad logiška būtų manyti jog PCM taip pat žino kur ta problema yra tik principas skirtingas?!
    Tikriausiai apibendrinant galima būtų teigti jog BMS sistema stebi įkrovą ir iškrovą ir vartotojui gali pateikti informaciją (tikslią) apie akumuliatoriaus įkrovos lygį, atskirų celių būklę, na ir papildomos funkcijos kaip akumuliatoriaus aplinkos stebėjimas(temperatūrinis), įkrovos ciklų registras ir pan, tai PCM yra tas pats BMS su mažiau funkcijų.

    P.S. Gavau atsaką dėl programuojamų BMS. Kol kas užbaiginėja produktą ir mėnesio pabaigoje bus galima daugiau pasakyti. Srovė 25A, 16 celių. Gal bus galima daizy chain’inti?! Neaišku.

    View post on imgur.com

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by agniusm.
    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by agniusm.
    #11326
    Oldschooler
    Participant

    >> agnius
    Įdomu, tikrai reikalas panašus į rimtą.
    O to iš nuorodos- “out of stock” . Atsiras vėl, žinoma. Na bet kaina…Geras, imho .

    #11327
    Šarūnas
    Keymaster

    PCM ir BMS galima apibūdinti kitaip:
    BMS yra skaitmeninis, kitaip tariant, jei yra klaida, tai galima sužinoti kur, ir kiek stipriai už ribų.
    PCM yra analoginis. Su juo, jei yra klaida, apsauga suveiks, bet nežinosime nei kur, nei kiek bloga situacija.

    #11328
    agniusm
    Participant

    Tą ir norėjau pasakyti, bet realiai iššifravus BMS – valdymo sistema, ką ir atlieka analoginis prietaisas PCM, taip pat kaip skaitmeninis atlieka PCM. Paprasčiausia makalynė terminologijoje. Pakaktų analog BMS ar digital BMS ir būtų aišku visiem.

    #11333
    Tyro
    Participant

    Minėtas BMS jau yra jų svetainėje. Kada paskutinį kartą bendravai su jais, kokia kaina ir ar jau galima užsisakyti?

    BMS

    #11334
    agniusm
    Participant

    Siandien. Rasiau, meneseio gale bus daugiau info. Kainos ner.

    #11406
    Darius
    Participant

    Toks klausimas iškilo. BMS’as vienu metu prižiūri, kad esant apkrovai kiekviena celė išsikrovinėtų tolygiai ir tuo pačiu per BMS’ą galima pakrauti bateriją balansavimo rėžimu? Ar tik pirmas variantas?
    Iš nuorodos (šios) kilo kitas klausimas. Jei BMS’as pakrauna, tai kokia BMS’o maitinimo įtampa?

    #11410
    JustasM
    Participant

    Jei paprastas analoginis BMS tai tik antras variantas. Iškraunant nėra kaip balansuoti, BMS tiesiog iškerta visą akumą jei nors viena celė pasiekia min įtampą(2,5-3V). BMS nekrauna, jis tik prižiūri krovimą(overcurrent, celių overvoltage) ir balansuoja – t.y. iškrovinėja cėles, kurios jau paskirovė, kol likusios pasikraus. Reiks kroviklio su srovės ribojimu.

    #11415
    Darius
    Participant

    Aš turiu iCharger 106b+, bet galiu krauti LiFe iki 6S balansavimo rėžime ir nebalansavimo rėžime iki 8S. Tai reiškias su pakrovėju galiu krauti nebalansimo rėžimu (24V sistemą – gaunasi 8S LiFePO4) ir BMS’as man subalansuos celes?

    #11416
    sopkis
    Participant

    Subalansuos pilnai BMS ar PCM, jei celės gyvos ir panašios talpos. Nors pastebėjau, kad turint padorų energijos kiekį tas balansavimas ne toks aktualus, kai žinau kiek su turimu akumuliatoriumi galiu pravažiuoti ir kur galėsiu pasikrauti.

    #11417
    Šarūnas
    Keymaster

    BMS subalansuos žymiai greičiau, nei PCM, kadangi PCM pradeda balansuoti tik pasiekus constant voltage ribą, t.y. 80-95%.
    Su iChargeriu, jungiamu per BMS, manau bus prasti rezultatai, kadangi BMS/PCM balansuodamas celes pabaigoje pradeda atjunginėti įkroviklį. iCharger tokiu atveju pasakys “connection broken” ir nustos krauti, taigi baterija liks nesubalansuota ir ne pilnai įkrauta. Tam reikėtų rinktis įprastą įkroviklį.

    #11418
    Darius
    Participant

    Gal galima nuododą į įprastą kroviklį?
    O įprastas kroviklis apribos srovę? Ar jei krausiu per BMS, tai pats BMS’as ribos srovę ir iš kroviklio ims tiek srovės kiek reikia?

    #11419
    Šarūnas
    Keymaster

    BMS gali įkroviklį tik prijungti arba atjungti, srovę gali reguliuoti tik pats įkroviklis. Jei vietoje tam skirto įkroviklio naudojamas maitinimo šaltinis, būtina įsitikinti, kad jis turi nuolatinio srovės ribojimo funkciją.

    #11420
    sopkis
    Participant

    Paprastas pakrovėjas yra toks, kuris veikia CC-CV režimu, ty. pradžioje duotą nustatytą srovę, pasiekus nustatytą įtampą jau duoda pastovią įtampą.

    #11421
    Darius
    Participant

    Manau, kad iCharger irgi turėtų veikti kaip reikia, tik paprastu rėžimu.
    O su tokiu jau normaliai būtų galima krauti?
    Kaip spėju pas jus dviračiuose idėtas pakrovėjas ir pakrauti maitinimą imat iš 220 elektros tinklo?

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by Darius.
    #11423
    Šarūnas
    Keymaster

    iCharger taip pat veikia CCCV režimu, tačiau jo ‘protas’ šioje vietoje tik trukdo.
    Tas iš nuorodo atrodo tinkamas, jei įtampa tokia, kokios reikia.

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.