Home Forums Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai papildomas 48v pakas tolimesnem kelionėm

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • #9849

    įdomu ar kam teko naudot saulės baterijas savo akumuliatoriu krovimui. Mano atveju užtektų 100-200W kroviklio veikiančio važiuojant , tačiau nesinorėtų sunkios burės.Variantai kur gabaritai >70cm ar svoris >10kg netinka.

    Jei papildoma baterija tai reikalavimai maždaug tokie
    svoris <10kg
    krovimo srove > = 18A
    iskrovimo srove ~20-30A
    krovimo įtampa ~ 58V (turi tikt esamas kroviklis)
    gabaritai – didžiausias matmuo <29cm

    idealiu atveju turetu tilpt į 21x25x30cm trikampį kurio gylis 16cm

    talpa – kuo daugiau tuo geriau :)

    idomu kokie galimi variantai .

    #9851

    Jei galvą ant pečių turi, tai rasi kokio dydžio ir svorio bus kad ir 100W saulės baterija, tiesa tas generuojamas 100W bus tik vidurvasarį, kai baterija stovi statmenai saulei. Debesuotu oru ar pasukus kitu kampu į saulę galingumai žymiai sumažėja.

    #9852

    optimistas:D nors visai nieko būtų pvz: solarimpulse tik sparno mojis 72m daugiau nei boeing747:D
    realesnis scenarijus: http://e-motion.lt/forums/topic/patobulinimas-tolimoms-kelionems/

    • This reply was modified 4 years, 9 months ago by  Martynas.
    #9855

    pagrindinis keliavimo sezonas ir yra vasara . Kiek žiūrinėjau saulės elementu tai svoriai ir gabaritai kol kas nedžiugina . Tas 100 -200w tai skaičiavau kad pilnai pakaktų pakraut 20ah 48v bateriją per kokias 6-8val .

    Tas variantas su generatorium neblogas , bet tik turint atskirą patalpą laikymui . Beje elektrotrnsport.ru aprašytas atvejis kai bande nuo generatoriaus maitintint valdikli(važiuot su ijungtu generatorium) . gavosi apie 4l/ 50 km .

    Solarimpulso sparnu toks mojis ,mano manymu ,kad mažiau galios reiktu variklam prie to pačio ir saules batareiku prisodino ant sparnu.

    #9858

    Solarimpulso sparnu toks mojis ,mano manymu ,kad mažiau galios reiktu variklam prie to pačio ir saules batareiku prisodino ant sparnu.

    ne visai taip, kuo didesni sparnai tuo didesnis “dragas” (oro pasipriešinimas didesnis, reikia daugiau energijos)
    turėtų būti optimalus santykis: tarp reikiamo saulės elementų ploto, kad gauti pakankamai energijos; lėktuvo svorio; sparnų keliamosios galios ir reikiamo skridimo greičio (varomoji galia).

    Dėl rutulinio generatoriaus pats nebandžiau, reikėtų klaust Sprukl’io kaip ten yra, tiesiog taip prisiminiau panašią temą

    • This reply was modified 4 years, 9 months ago by  Martynas.
    #9862

    Jei kalba eina apie kamuolį-generatorių, turiu tokį. Jis ima 0,5 Ltr. benzino valandai, galia 900w ,yra 220 ir 12V. Svarbu optimaliai išnaudoti jo galingumą, nes jei įkroviklis silpnas, tarkim 200w, generatorius vis tiek “surys” savo normą benzo. Jei per galingas – automatiškai atjungs elektros tiekimą, nors varikliukas burgz toliau.

    #10217

    su krovimu nuo saules ti reiktu kad elementu nk >= 24 % .

    visgi pasirinkau papildoma nešiojama akumą. tik iškilo klausimas ar įmanoma krauti kai kroviklio srovė >> bms krovimo srovė . ( bms su atskiru krovimo ir iškrovimo kanalu). kas gali but taip kraunant
    1) krovimo fetai kais kaip pekla
    2 ) fetai nusprogs
    3) dar kas nors

    #10417

    saulės baterija vidurvasarį Lietuvoje prie ryškios saulės atiduoda tik iki 80% savo nominalios galios, saulės baterijos įkaista ir praranda dalį naudingumo, didžiausią momentinę galią gaunu tik pavasarį, vasaros pradžioje ir rudeniop, kol oras vėsus o saulė ryški,
    100w baterija yra apie 1m ilgio ir apie 60cm pločio, ir neatspari smūgiams
    įdomus būtų variantas priekabėlė, panašiai kaip vaikams vežti, su saulės baterija, nedidele vėjo jėgaine ir papildomu akūmu :)

    #10527

    Internete matosi, kad tam yra naudojamos sulankstomos saules baterijos: http://www.ecospeed.com/portable-solar-charging-solution-is-here/
    Dėl efektyvumo mažėjimo, didelius modulius perkant, galima rinktis pritaikytas skirtingoms klimato zonoms. Kiek atsimenu 20*C ir 25*C parinktas optimalus darbo taškas.

    #10528

    na tie 240w bus idealiom sąlygom, kada jos nukreiptos statmenai saulei, vidurdienį, 0 debesų ir dar vėsus oras (kaistant saulės baterijų efektyvumas mažėja), dar neaišku kurioje platumoje matuoja, tad reali galia gali būti nuviliančiai maža (daugiausiai priklausys nuo debesuotumo) įvertinus kainą 2500$, tai reikia labai jau specifinių poreikių, kad apsimokėtų (na galbūt užsibrėžiai tikslą keliauti per Sacharą, kur nėra rozečių ir yra labai daug saulės:) )

    #16329

    Lietuvos salygom naudojant 100w 12v semi flexible panele gaunasi apie 110wh per diena ( panele pritivirtinta prie dviračio priekabos . maksimali galia apie 45w po dc/dc keitiklio .

    #16330

    Kiek man teko susidurt, pirkom 40W monokristalino, tai jei baterijų talpa over rated, saulės baterijų galia – under rated. Čia tik mano pastebėjimas iš tieno tipo ir pirkimo saulės PV.
    Man šitas aspektas yra irgi laibai įdomus. PVZ velomobiliui kuriame gali sedėti 4 žmonės, stogo ploto ir energijos gautos iš PV tikriausiai pakaktų kasdieniam pavažiavimui iki darbo, parduotuvės, Zarasų atstumais. Dar vienas dalykas, naujos maxeon celes iki 22% naudingumo!
    Turiu surinkęs ratus su mažo pasipriešinimo padangomis, galinę pavarą su diferencialu ir stabdžius. Esu pergalvojęs pakabą naudojant išilginio traukimo stiklo pluošto juostas tik neturiu laiko net pradėti.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)

You must be logged in to reply to this topic.