Home Forums Bendras Qulbix + Cromotor

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 35 total)
  • Author
    Posts
  • #13801
    AndriusR
    Participant

    Sveiki,

    Pastarosiomis savaitemis smarkiai susidomejau elektra varomom transporto priemonem. Kadangi rytais megstu pamiegoti, o i darba atvaziavus 09:30 vietos pasistatyti masina ne su ziburiu nerasi, uzsimaniau kokios nors nedideles elektrines transporto priemones. Pradejau ziurineti visokius paspirtukus, paskui perejau prie ivairiausiu elektrifikavimo KIT’u ir galu gale po begales perskaitytu reviews’u dasikasiau iki performance e-bike apzvalgu ir pamacius tokius aparatus staiga visa kita nublanko. Gatavu tokiu dviraciu kainos labai nemielos akiai ir piniginei, todel nusprendziau pasizvalgyti ka galima paciam is atskiru daliu susirinkti.
    Pagrindiniai kylantis klausimai:
    Koki frame pasirinkti?
    Koki HUB motor pasirinkti?
    Controlleris?
    Celles?

    Paieskas pradejau nuo frame ir labiausiai patike freimai yra Qulbix. Tik iskilo dilema kuri frame pasirinkti..
    Q76R ar Q140R. Skaicius modelio pavadinime atitinka remo ploti. Plonesnis kaip ir patrauklesnis, bet i ji daug maziau ir 18650 celiu ikist galima. Standartiskai prie jo siuloma 20SP8 packas, bet pagal pateikiamus duomenis butu galima sutalpinti 20SP11 kas mano skaiciavimais su standartinem 2500mAH celem butu 1980WH (72V – 27.5AH) (jei kazka blogai skaiciuoju/suprantutai labai nesijuokit nes nelabai draugauju su elektra ir visais sitais batareiku parametrais…). 27.5AH gal butu kaip ir nieko, bet noretusi daugiau ilgesniem pasivazinejimam. Planuojams HUB’as Cromotor v3. I Q140R butu galima sukisti norima kieki celiu ir daugiau, del daug didesnes bateriju dezes. Taciau 14cm plotis truputi kelia abejoniu, nes nelabai suprantu ar cia 7.6cm yra labai plonas ir 14cm butu normalus ar cia 14cm jau skaitosi baisiai storas. Gal kas turit panasaus plocio ir galit papasakoti ar patogu vaziuoti su ~14cm plocio frame? Ar visgi likti su plonesniu ir mazesne akumo talpa.

    HUB kaip minejau nusiziurejau Cromotor v3, prisiskaiciau begale visokiu reviews’u ir nutariau, kad noriu sito. Qulbix komplektuoja ir pardavineja QS v2 5KW. Cromotor kaip suprantu ir yra QS varikliu patobulinta versija. Ar teko susidurti su siais varikliais ar visgi vertetu pasiieskoti kokiu nors alternatyvu. Vis dar skaitinejuosi apie visas HUB motoro sudedamasias dalis, kas ten kaip vyksta ir tt

    Controlleri nusiziurejau Adaptto MIDI-E kurio sroviu parametrai:
    Max Battery Current 120 A
    Phase Current (nominal) 170 A
    Phase Current (peak) 300 A

    Mane tikino kad Cromotor V3 tokio pilnai pakanka ir Adaptto MAX-E nereikia. Tik va nezinau ar taip sake nes negali gaut dabar MAX-E ar is tikruju taip yra. Jei imciau adaptto kontrolleri tai ir BMS is ju pasiimciau. + LCD ekranelis berods dar priklauso.

    Celes.. Lb sunkiai sekasi ieskot 18650 celliu su geru price/performance ratio. Gal patartumet kazka ~3000mAH ar daugiau ka esat patys bande? Nes jei ka ir randu tai buna 10eu uz vieneta arba 3500mAH bet 2C. Planuojama konfiguracija min 20S8P, zinoma viskas priklausys nuo pasirinkto remo..

    Visu kitu komponentu ne neminesiu nes dar tik preliminariai primeciau pavadinimus ir kainas ir perdaug dar nesigilinau bei neanalizavau.

    Dviracio tikslas ramiai mane nuvezti i darba ir is jo (~15km i abi puses vaziuojant ratais kvadratais) ir miskeliuose pasivazinejimas jau gerokai paspaudziant. 1mam tikslui manau tiktu ir paprasciausiais pvz Magic Pie 4 ar 5 rinkinys. Taciau su miskeliais jau sunkiau… O pamacius ir pasiskacius apie tuos offroadinius zveris sunku ir uzmigti ir darbe susikaupti…
    Siaip vis dar bandau susigaudyti kiek kokiu komponentu reikia ir po truputi deliojuosi saraseli detaliu ir bandysiu pasiskaciuoti ar imanoma iki kokiu 4k sutilpti.

    Idomu ar isvis cia mano nusiziureti daiktai “makes sence” ar nelabai. Kadangi tik pradejau visais sitais reikalais dometis tai galiu ir stipriai nugrybaut i lankas su komponentu derinimu…

    Gal turit kokiu patarimu? Ar bent galit nukreipti teisinga linkme? Informacijos kiekis didelis ir dar sunku atsirinkti kas gerai o kas blogai.

    Linkai i mano nusiziuretus zaislus:

    Frame Kit: http://www.qulbix.com
    Controller: adaptto.com/Products/Controllers
    HUB motor: http://www.electricbike.com/cromotor-monster-hubmotor

    #13803
    Canis
    Participant

    Dar vienas apsirgęs e įdėjomis :), tik ar užkratas greitai praeis persirgus ar ilgalaikę chronišką formą įgaus?

    #13804
    agniusm
    Participant

    Su elektra visada chroniška :)

    O je į temą, tai pasirinkti komponentai yra vieni išbrangesnių tarp diy ir nemanau, kad praloši. Jei pinigo yra, tai galima merkti

    #13805
    sopkis
    Participant

    Jei pinigų yra tai kodėl gi nesusirinkus gero dviračio, jei jį galima tokiu pavadinti su tokiu galingumu. Tik Qulbix rėmo kaina nurodyta be PVM ir siuntimo, plius gera priekinė šakė ir kokybiškas galinis amortikas kainuos dar kokius papildomus 500€. Apie celes visas išdiskutuota – imi gero gamintojo su didele iškrovimo srove (VTC5, 25R, HE2-4) su 0.5 koeficientu pagal maksimalią srovę ir temperatūros matavimu pako viduje. Jei bus noras akumuliatorių pasikrauti per kokią valandą, tai toks pakrovėjas irgi kainuoja atitinkamus pinigus. Varikliai geri yra ir Mxus. O kas dėl didelės gatavo gaminio kainos, tai reikia prisiminti, kad DIY atveju teks šalinti visokius trūkumus, apie kuriuos nežinojai ar blogai suprojektavai.

    • This reply was modified 7 years, 12 months ago by sopkis.
    #13808
    Šarūnas
    Keymaster

    Man tai 14cm atrodo per platus, o 7 cm kažkaip siaurokas. Realiai kiek bandžiau, patiko apie 10-12cm pločio.
    Siūlau atkreipti dėmesį į šitą rėmą:

    Parduodu aliuminį e-bike rėmą


    Čia į komplektą įeina tokios smulkmenos, kaip vairo guoliai, pedalų velenas, pedalų švaistikliai su žvaigžde, sėdynės kotas. Tai smulkios, bet brangios dalys, tai nemažai susitaupo.
    Dėžė gana talpi, galima sukišti apie 3kWh celių. Bet realiai nematau prasmės, pakanka pilnai ir 2kWh, o likusį plotą geriau palikti kitiems mazgams.

    Motorą siūlyčiau MXUS 3000W su 2T (jei gausi) ar bent jau 3T apvija (standartas – 4T). T – vijų skaičius, kuo mažesnis, tuo greičiau suksis. Teisingas motoro parinkimas leis naudoti 48V įtampą, dėl kurios bus paprasčiau ir pigiau rasti tinkamą motoro valdiklį, DC/DC, įkroviklį, BMS. Man 3T motoras 24″ rate su 48V baterija važiavo ~50km/h. 2T su 45V važiuotų manau apie 70-75.

    #13812
    AndriusR
    Participant

    Aciū už atsakymus.

    Apsirgau taip kad sėdžiu vos ne kiekvieną dieną iki 2-3 nakties skaitinėdamas. Žmona žinoma nėra labai patenkinta, nes pastaruoju metu pradingau elektrinių dviračių pasaulyje… :)

    Kas liečia rėmą tai gal visgi linkstu labiau link to siauresnio, nes laikui bėgant celių talpa tik dideja, o rėmas laikui bėgant nesusitrauks… Į Q76R skaičiau, kad žmonės sugeba sukišti 20S12P kas yra mano manymu tikrai daug į tokį rėmą. Tačiau jau daugiau investuoti į pačias celes reikėtų. Skaitau šiuo metu http://www.electricbike.com/18650-cells-for-e-bike PVZ. NCR18650GA, kurias kiek matau galima gauti <5eu (ieškojau kokias 10min dar tik). Nepersistengiant sukišti krūvos celių į tą dėzę manau galima 20S10P ar 11P pasidaryti, o jei naudoti 3500mAH celes, talpa jau visai padori gaunasi… 2520KWH ir 2772KWH. Tik va kiek matau jos 10A. O vat sita vieta man jau miglota kaip pasiskaičiuot kiek man tu amperu reikia. Kaip Cani minejo reikia pasirinkti “0.5 koeficientu pagal maksimalią srovę”.
    Tad jei gerai suprantu (pataisykit jei klystu) pagal Cromotor v3 duotus duomenis man su 10P ar 11P ir cele 10A nelabai įsipaišau i 0.5 koeficientą (gaunasi kaip suprantu 100-110A). Reikėtų ieškoti 15A-20A. Ar reikia dar atsižvelgti į peak srovę? Nes 100% visą laiką gi nesmaugsi variklio maksimaliai…
    75V Level Ground
    26″ wheel = 45mph / 72kph @ 60A
    75V 10% Grade
    26″ wheel = 40mph / 64kph @ 90A

    Arba reikėtų mažinti įgeidžius, rinktis silpnesni motora (kaip Sarunas minejo MXUS 3kW) ir daryti 13-14S packus… (Nors tai tik įtampa mažins, kiek variklis ims srovės nuo ko priklauso dar neišsiaiskinau..) Ar tiesiog su controlleriu mažinti maksimalią srovę? (Net nežinau ar taip galima, bandau spėt)
    Na capacity/current +- atrodo taip su dabartinėm celėm pagal mano googlinimus:

    3500mAH – 10A
    3000mAH – 15A
    2500mAH – 20A

    Tad kaip suprantu norint didesnės srovės teks rinktis mazesnės talpos. Na į akuma (pačias celes) atmetus BMS ir darbus norėčiau +- sutilpti i 1k…
    Kadangi pats nelabai išmanau apie celes, pasikliauju patarimais ir visokiais reviews’ais. Žiurineju šias celes ir ieškausi kainų EU:

    3000-mAh, ICR18650HG2, LG-Chem
    2500-mAh, INR1865025R, Samsung
    2500-mAh, ICR18650HE4, LG-Chem
    3500-mAh, NCR18650GA, Panasonic-Sanyo
    3500-mAh, INR18650MJ1, LG-Chem
    3200-mAh, NCR18650BD, Panasonic
    3200-mAh, INR18650MH1, LG-Chem
    2900-mAh, NCR18650PF, Panasonic

    Gal žinot kokių patikimų pardavėjų?

    Grižtant prie variklio temos. Šarunai 2T sunku rasti. Standartas kaip ir minejai 4T. O ar sudėtingas procesas pervynioti ir ar yra kas tuom užsiima ir kiek tai galetų kainuoti? Dar kazkur skaiciau kad su mažiau T geresnis efektyvumas pasireiškia naudojant variklį 80-90%, o jei naudosi 40-50% galios tai efektyvumas krenta (Gali būti, kad kažką ne taip supratau ir savaip suinterpretavau).

    Šarunai, tas frame kur linką numetei visai nieko, bet širdis vistiek linksta prie Qulbix, nors tas frame su amortizatoriais ir kitais priedais tikrai geras deal…
    O šiaip bandau rinktis pagal Qulbix komplektaciją, kad kuo mažiau nukrypt nuo jų ištestuotų ir rekomenduojamų dalių (Kitaip tariant, kad ir kaip keistai šiuo atveju skambėtų, nebandau išrasti dviračio :)). Kas dar vilioja kad Qulbix rėme galima paprastą dviratinę sėdynę pakeisti motocikline sedyne. Pabandysiu as jiem parašyt ir paklausti kiek mano norima komplektacija kainuotų su PVM ir parsiuntimu.

    #13813
    sopkis
    Participant

    Tą 0.5 koeficientą paminėjau tik dėl to, kad celės daugiau ciklų atlaikys, jei nenaudosi jų maksimalia srove, ir dėl to kad celės šyla prie maksimalios srovės, o kadangi 18650 dedamos į paką viena šalia kitos, tai gali ir perkaisti, jei bus kokia ilga įkalnė ir dugnu į ją važiuosi. Ir kadangi apetitas kyla bevažiuojant, tai nusipirkus celes naudojimui ant maksimalios ribos jau neliks saugios galimybės pasidaryti super slaptą boost mygtuką, kuris padidintų srovę kokiais 50%, nes nors variklis ir kontroleris atlaikytų, bet akumuliatorius jau nebe, nes ir taip jau eksplotuojamas pikiniais galingumais.

    #13814
    AndriusR
    Participant

    Aiškiau dabar :) tad jei pvz kokį 20S11P susikonstruosiu tai 110A gal ir visai nieko. Jei į saugesnę pusę linkstant tai 15A clių tada reikėtų.

    #13817
    AndriusR
    Participant

    Daugiau pasiskaičius apie akumus supratau, kad su 5kW motoru 10-11P be 20A celių nelabai kas gausis nežudant jų. Su 10A nebent kokį 20P gamint… ICR18650HG2 (3500mAH -20A) visai patrauklios tik niekur nerandu pirkt (radau tik alibaboj ir aliexpresse) ir kaina didelė. Dar iš bėdos galima būtų INR1865030Q (3000mAH – 15A) pirkti. Su 11P gautusi 165A ir kaina dar pavadinkim “protinga”. Na jei ką teks imti visų gerai patikrintas 25R arba HE4. Kainos ir kokybes santykis manau geriausias pastarųjų.

    #13818
    Tadas
    Participant

    Andriau nesiblaskyk del motoro imk quanshun 273 serijos ir nesuk galvos.Jie pagamina iskart ko nori ir nereik paskui kazko burt ir moket papildomai.Del remo plocio irgi nesuk galvos gi ne dviratis cia o mopedas kaip minimum.Atsimink kad laikai keiciasi ir tie patys forumo dalyviai tau gali patvirtint kad jie pakeite akumu forma chemijos tipa ir dar ka per paskutinius 3 metus.Taigi platus remas tau tik suteikia galimybe pakeist akuma be jokio vargo.Tarkim Kestas daro remus standartiskai 16cm.Sakysi oi cia dvigubai placiau nei as noriu..Bet tarkim i ta rema drasiai sukisi 20s nissan leaf celiu arba dviem eilem sudesi 18650 celiu apie 3-5 kwh arba lifepo4 20Ah celiu 24vnt is ev-power ar alibabos zodziu dedi ka nori ir viskas telpa o jei nededi vezi ora gi nesveria nieko :)Kaina lietuviska 400 pinigu.Dar vienas dalykas jei nori lakstyt 75km/h+ pamirsk galini mtb ratlanki iskart dairaisi moto 18-19 coliu plotis 1,6 colio pakankamas.Kontroleris nebutinai adapto gali bandyti sabvoton ar kelly sinusinius jie tikrai atlieka gerai savo darba uz protinga kaina.

    #13819
    AndriusR
    Participant

    Šiandien visą dieną skaitau (jau kokį 12+ valandų). Informacijos ir nuomonių tiek daug, kad jau visiškai pasimečiau. Reikės ryt pailset ir nuo pirmadienio vėl sėst ir susidėliot viską.

    #13820
    Tadas
    Participant

    Prie kompo dviracio teisingai nesusirinksi:) Jei pats is Vilniaus tai beda maza pabandyk susisiekt is forumo su tais kas turi vaziuojancius siai dienai nuvaziuosi pasibandysi ir pasidarysi realias isvadas.

    #13822
    karpis
    Participant

    Gerbiamasis AndriusR -ar iš karto į drag’ą važiuosi? :D
    Nepatartina kliautis vien tik googlinimu. Patartina užsiimt poreikių analize.
    15km į/iš darbą -reikia tokio monstro? O offroadint žadi su 23+kg quanshun svarmeniu rate, mat pasiūlytas 10kg mxus svarmuo per mažas? Offroadui reikia manevringumo, ir kad po to ratai sveiki liktų..

    #13824
    Tadas
    Participant

    Karpis is kur tokie svoriai?Motoras sveria apie 16 kg bet gauni zymiai daugiau nei is mxus.O del galios tai tegul pasisako kas is forumo kad apetitas neauga pavazinejus?Kiek savaite kitam po menesio?Ir ka vel draskai viska ir bandai parduot komponentus prarasdamas laika pinigu.Zmogus turi normalu biudzeta ir gali susirinkt tikrai nesilpna zveri.Aisku kaip sakiau reik realiai viska paciam bandyt nes kiekvienam savo..

    #13825
    karpis
    Participant

    Na, pasižiūrėjau greit kas per 273 quanshun, atrodo ten buvo skaičius 23,5kg, gal buvo ir kitas modelis, 16kg (dabar nebeieškau). vistiek tai didelis neamortizuojamas svoris. Savo nuomonės niekam neperšu, tegu renkasi kiekvienas ką nori, kaip minėjo yra pinigų tai kodėl ne “merkti”. Bet gal būtų protingiau
    paanalizuoti tikruosius poreikius, arba pradėti ne nuo “top” parametrų, o nuo ko nors paprastesnio? Kad ir tektų parduoti, tai nebrangų yra lengviau parduoti, nei kad “top” modelį. Šitie el.transportai yra bendrai paėmus dar brangūs malonumai, ir neapsaugoti nuo gedimų ar netobulumų, juk patys žinote kad nuolat ką nors tenka tobulinti, net ir pradžioje numanytus gerus ir brangius variantus.

    #13826
    bondas83
    Participant

    Siaip kur kas pigiau rinkti is karto galinga. Nei po to keisti viska. Ir pagal galia tau reikia platesnio remo, nes tikrai tiek galios nesudesi i plona rema, o po to keisti reikes.

    #13828
    karpis
    Participant

    Ok, galingą-tai galingą :) Ar galia (ir kuo didesnė) yra vienintelis parametras transporto priemonės, šiuo atveju “dviračio”? :))
    Aš čia šiaip, palaikau sekmadieninę komunikaciją, ir išsakau ne mainstream’inę
    alternatyvią nuomonę. Nieko nenurodinėju ir nepolitikuoju, reikia kalbėti
    argumentais, o žmogus pats pasirinks!

    #13829
    Tadas
    Participant

    Karpis teisingai sakai zmogus pats pasirinks.Siaip galia gerai tik jei gyveni nuosavam name arba turi bent garaza rimtesnem durim prie pat namu.Kitaip galia dziugins tik vazinejant bet kai reiks apie 60 kg “Dviratuka” uzvilkt kad ir i 3 auksta dar kazkur rast kur uzvilkus pastatyt kad pasikraut euforija greit isgaruos..

    #13830
    karpis
    Participant

    Siūlau atkreipti dėmesį į svorį, nes kaip taisyklė didinant galią didėja ir svoris ir kaina (pastaroji, sakykim nėra svarbu(?)) Ar AndriusR turėsi sąlygas
    laikyti transporto priemonę žemės lygyje ir jos nereikės nešti tarkim
    laiptais? daiktas gali gautis 50-60kg, siūlau įvertinti svorį, kaip sakant pasitreniruoti tampyti jį. Jei sąlygų visada ‘ant žemės’ nėra, tai bus kančia kiekvienąkart, kur reiks tempti. Brangus el.dviratis yra ir geras masalas vagims, tai jei ir yra kokia parkavimo vieta prie darbo, nesaugu palikti.

    #13831
    karpis
    Participant

    Na va, kol būriau savo žinutę, Tadas panašiai parašė :)

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.