Home Forums Mūsų projektai / susitikimai el.dviratis su kardanu

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 73 total)
  • #7434

    work in progress: DC 12v 500W el.dviratis, kardanas-reduktorius.

    • This topic was modified 4 years, 6 months ago by  karpis.
    • This topic was modified 4 years, 6 months ago by  karpis.
    • This topic was modified 4 years, 2 months ago by  karpis.
    #7437

    Čia du šlifuoklio reduktoriai sujungti? Kaip triukšmo lygis?

    #7438

    Aha. Garsas aišku yra, bet ne toks ir baisus. Reduktoriai sutepti, apsukos nėra labai didelės (redukcija iki vedančios žvaigždės-freewheelo yra maždaug 2500->830->270rpm). Kol kas negaliu parašyti daug ispudžiu, nes pirmi bandymai, reikia spresti mechanines problemas, kurių nemažai jau išspręsta).
    Viena problemų-prasuktas, pradėjo buksuoti pigus kiniškas freewheelas, gerais nieks vietinėje rinkoje neprekiauja.. Diena iki prasukimo aparatas važiavo ir gana smagiai, ypač (lengvai) padedant pedalais.

    #7439

    galima butu apseit ir su vienu reduktorium, bei neardant kampinio slifuoklio.:)

    tiktais reiktu galingesnio inverterio, jei neprasuktu tai smagiai vaziuotu :)

    #7444

    Jo, tie freewheelai tai nesėkmė visiška. Man vienas irgi ėmė prasisukinėt, nors ir praktiškai nebuvo naudojamas. Blogiausia, kad nėra į ką keist – nuo vandens apsaugoto nei vieno nemačiau.

    #7446

    idėja buvo savadarbis kardanas su dviem reduktoriais-tai igalina pasiekt RPM išėjime jau artimą rato RPM ir išvengti didelių žvaigždžių bei ilgų grandinių. dviratyje dar yra problema kad viskas tilptų, praeitų pro dviračio rėmo ir kt. konstrukcijas. čia dviratis tik laikinai bandymams paimtas rusiškas ‘Turist’
    ką gerb. Buckis turi omenyje dėl ‘inverteris’?

    #7447

    freewheel’a atrodo gausim kitą 3X brangesnį, žiūrėsim (būtinas komponentas). keista tik kad vieną dieną daugybe kartų važiavau-ir nieko nenutiko, kitą dieną iš karto pradėjo buksuoti. tiesa, kitą dieną pajungiau mašininį lyg 45ah akumą, pažiūrėt ar bus skirtumas nuo to kur foto 14ah motociklinio (abu akumai pilnai ikrauti) bet gal motoras reikalauja didesnės srovės
    nei atiduoda motociklinis akumas. (abu akumai ‘starteriniai’ švino). taip ir nepavyko dar nustatyti ar geriau ‘traukia su mašininiu..

    bėda aišku kad bandymai vyksta be jokio kontrolerio, iminant iki tam tikro greičio, kad nesukelti per didelio streso mechanikai (ir elektrai taip pat). reduktoriams kol kas nieko nenutiko, bet manau prie freewheelo greito sugadinimo prisideda staigus startas variklo, truktelėjimas. Gal kas žino kokį primityvų būdą tai sušvelninti? Kontrolerio su ‘gazu’ – tarkim kad kol kas nereikia.

    #7448

    turejau omeny, kad statot paprasta kampini slifuokli su apsuku reguliavimu, statot tarkim 24v i 220v inverteri ir pirmyn

    #7449

    >> karpis
    “..freewheel’a atrodo gausim kitą 3X brangesnį”- gal galima linką į pardavėją? Man freewhelo klausimas irgi, atrodo, tuoj parūps.Dabartinis, china, įtartinai traška… Ačiū.

    #7452

    Kaune tai freewhelu yra ‘Dviračiu rūsyje’ Miško g. pats dar nenupirkau, taip pat prieš pusmeti esu čiupinėjes dviračiu pard. Putvinskio g. Kaune. Taip vad. ‘geras’ freewheelas baltas ir ‘made in Taiwan’ ir kainuoja apie 30lt, kiniškas buvo geltonas. Kiek geresnis tas brangesnis dar reikia pamatyt

    #7453

    Bučkiui ačiu už pasiulymą, bet nebandysiu, beje panašus bandymas vieno ruso čia: http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=21874.0 tai nelabai sėkmingai, nors tas ir bateriją beveik 200v sugebėjo surinkti. Beje daug problemų ir darbo yra su mechanine dalimi (daugiau nei atrodo iš pirmo žvilgsnio) be tėvo automechaniko pagalbos čia neapsieinu. Bet yra ‘fun’ faktorius daryti savadarbi aparatą, nors ir gamyklini el.dviratį čia pat
    irgi turim (foto matosi vidutinis DD motoras-rate, antram plane-jau pabyrėjęs
    kinų ‘Bafang’ reduktorinis motoras rate).

    #7454

    Apie inverterius – tai jei turite vertingos info, galit pasidalinti, gal atskiroje temoje. Bet nemanau kad tai paprasta, antraip daugelis taip galėtų daryti – iš kiek nori voltų pasidaryti kiek reikia. Pats inverteris turbūt nepigus irenginys ir sudaro papildomą svorį (dviračiui tai svarbu), bei turbūt konvertavimas sudaro tam tikrus nuostolius?
    O, beje važiuojant su 220v sistema, negali pakratyti elektra? :) ar krato tikrai tik amperai, o ne voltai?

    #7456

    siulau geriau netikrinti. ir nekist nagu. uzteks ir amperu ir voltu.

    #7457

    kas kiša nagas prie elektros, tai privalu žinot kuriuos laidus galima liesti, o prie kurių neatjungus įtampos net nesiartinti jei nenori lošt loterijoj.

    Taigi bendrai žudo amperai, ir pakankamai juokingai maži
    Lentelės šaltinis VU (skirtingi šaltiniai pateikia šiek tiek skirtingas reikšmes)
    el

    Tekantys amperai apskaičiuojami pagal omo dėsnį visai grandinei (nuolatinei srovei kintamajai kiek kitaip)
    I=E/(R+r)
    E-elektrovara
    R-elektros grindinės elementų varža
    r-elektros šaltinio vidinė varža

    Su žmogaus elektrine varža kiek komplikuota, nes ji skirtingiems žmonėms šiek tiek nevienoda, bendrai: “ranka – ranka”= 1000 Ω; „ranka – koja“= 1000 Ω; „koja – koja“= 1000 Ω; ranka – kojos = 750 Ω (pavojingas atvejas, kada oda būna pažeista, tada gan smarkiai sumažėja)

    Atskirai vien tik: švarios sausos odos maždaug 3000-20000Ω*m ; kraujas 1-2Ω*m ; raumenys 1.5-3Ω*m ; riebalai 30-60Ω*m

    Ir dar visokie kiti niuansai, plačiau:

    http://www.lka.lt/download/2591/sauga
    http://sm-hs.eu/index.php/smhs/article/download/302/pdf

    • This reply was modified 4 years, 6 months ago by  Martynas.
    • This reply was modified 4 years, 6 months ago by  Martynas.
    #7460

    Gerai parasyta ties 20-25 “Sunku kvepeti” as sakyciau jau pradeda lengvet kvepeti prie tokio amperazo :) Cia viskas gerai bet visgi itampa butina tam tikra kad ta srove teketu per zmogu.

    #7461

    Tadai, kai gauni srovės dažniausiai pradedi smirdėti o ne kvepėti :D

    #7463

    Na cia diskutuotinas klausimas siaip nuo pradinio soko gali atsirast naturalus negeras kvapas bet siaip man keptos mesos kvapas kvepia :) Soriukas chebra uz ziauru nukrypima nuo dviracio su kardanu temos.O jei truputi i tema tai manau jei nenaudosi kontrolerio jokie stebuklingi freewheelai nepades ilgam isprest problemos.Tik laiko klausimas kada “numusi” net ir brangu.

    #7466

    Prieš kurį laiką buvau labai susižavėjęs kardano idėja, tačiau pasidomėjau, pasiskaičiavau ir supratau, kad tie dantračiai, net jei būtų gauti ar pagaminti ir gero plieno, tokiuose matmenyse nelaiko rimtesniam dviratininkui reikalingo sukimo momento. Tad turėk tai mintyje. :)

    #7468

    tokiu atveju reikia statyt nuo dnepro reduktoriu

    #7469

    nėra kito būdo kaip išbandyti realiai ir pasidalyti realia patirtimi, iš esmės dėl to čia ir įkėliau pirmas foto. gali būti kad WIP užtruks, gal bus keičiami sprendimai, nes norisi išnaudoti ir dviračio pavaras. jei nelaikys reduktorius (kažkaip manau kad tai turės būti antras, kur RPM mažesni bet NM didesni) teks jo atsisakyti, keisti sprendimus su tolesne redukcija, bet pirmasis manau turėtų atlaikyti. Kaip rašiau po dienos bandymų reduktoriai tebeveikia, o neatlaikė freewheelas. Manau daug priklauso nuo metalu kokybės, tikslumo,t.t. patys dydžiai panaudojimui dviratyje su užsiduota galia-gali but pakankami.
    Gal Buckis turi nuorodą į Dnepro reduktoriaus foto, kad butu galima ivertinti
    dydi, korpusą reduktoriaus (kol kas radau tik pačių dantračių foto).
    Nebutume darę ‘kardano jei nežinotume kad yra realūs daug galingesni motociklai,motoroleriai su tokia pavara. Apie tai kad panaudotų reduktorių kokybė neprilygsta-savaime aišku, bet kaip rašiau-bandysim, pasidalinsim patirtim..

    • This reply was modified 4 years, 6 months ago by  karpis.
Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 73 total)

You must be logged in to reply to this topic.