Home Forums Mūsų projektai / susitikimai el.dviratis su kardanu

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 73 total)
  • #7470

    Galia. nesiorientuoju i daug daugiau nei variklio nominalas (500W) nežinau kiek NM. jei dviratis važiuotu ~30-40km/h to visai pakaktu, nes toliau jau tampa nesaugu, ir greitai artėja riba mechaninių komponentų laikymo, ar energijos sąnaudų didėjimo.
    Šiaip pasidairius po kad ir rusu web svetraines ar forumus, kartais abejoniu
    kelia kaip jiems ten laiko freewheelai ir kitkas pvz. Cyclone tipo sistemose
    (http://epowerbikes.ru/manufacturers/cyclone), pasitaiko variantu kai jie ten uzturbina, sudeda 2vnt. motorus pvz. 2x960W ar 2x1200W, ir giriasi kad vaziuoja 70km/h ir pan. greičiais.

    #7472

    Kontroleris. Neneigiu, reikalingas daigtas. Tiesiog einu tokia seka: 1.mechaninė dalis,išsiaiškinti ar iš principo veiks ir kaip veiks tokia sistema. 2.jei tenkina 1,žiūrėti toliau ką galima pritaikyti,pasigaminti pačiam 3.pirkti vietinėje rinkoje 4.pirkti užsieny(Kinija,eBay) pastaruosius
    girdėjęs tik neturiu igudžių paties proceso, na ir gali būt kad pradėjus nuo 4, nusiperki visai nereikalingą/netinkamą daigtą. Taip, domėjaus kontroleriais kokie būna, ir toks kokio reikia (40-50A srovei)-vienas iš brangesnių. Bei atrodo neskirtas tiesiogiai dviračiui (nėra ‘gazo’ o tik potenciometras). Iš tų kur skirti el.transportui-daugelis skirti 24-36v sistemoms, ir turi ‘low voltage cutoff’ funkciją, kurią reiktų pašalinti, nes pas mane gi 12v sistema.

    Gal sukursiu kiek vėliau atskirą temą ‘Elektronikos skiltyje apie reikalingą
    kontrolerį su info apie variklį, gal kas protingas labai elektronikos srity ką patartų, užvestų ant kelio.

    #7473

    Kosmosas :) Man tai liux, patiko sitas reikalas

    #7475

    Dnepro reduktorius cia buvo prie baikos jis pats sveria kap tavo visas dviratis, atrodo jis panasiai kaip bmw motociklu tik sektiek su dizainu atsilieka 100 metu

    #7480
    #7482

    bondas83 – netiks tas kontroleris, visų pirma reguliuoja tik nuo 5%, ir nėra srovės ribojimo, galima lengvai sudeginti variklį.

    #7483

    as toki turiu bandymama pasiemes. Tai dar gerai neistestavau. Bet jei tiesiogiai jungia, ir nesudegina, tai su ribojimu tikrai nedegs.

    #7484

    dėkui. aš buvau internete radęs keletą tokių ir panašių. apie jų tinkamumą galite parašyti, žinantys. variklio parametrus parašysiu sekančioj žinutėj. priminsiu apie proceso seką kur minėjau 1.2.3.4, tai esame kol kas ties 1. ir dairomės link 2. Gal kas žino kokia tokio kontrolerio paprasčiausio varianto schema? gerų nuorodų internete į schemas? pačias bazines elektronikos žinias turiu, maždaug 1990-95m. esu sulitavęs eilę dalykų iš “Radio” ir kitų žurnalų, gal būtų laikas prisiminti kaip laikomas lituoklis, ir nesudėtingą schemą iš kelių
    ar keliolikos detalių gal ‘įkasčiau

    #7485

    variklis šiame projekte yra ISKRA AME1588 (žr.Google pvz. http://www.iskramotor.ru/item-yelektrodvigatel-ame1588-446.html)
    jis yra 12V 500W nominale, taigi reikalinga srovė >40A, manau reikalinga
    ir atsarga, taigi reikia kontrolerio kuris susitvarkytu su 50-60A, manau.
    variklis DC su šepetėliais (4 vnt.) dabar jis įjungiamas su solenoidu, kuris
    markiruotas ’80A’. aišku norėtusi kontroleriu eliminuoti ir tą solenoidą, kuris truputi irgi sveria.
    variklis primena automobilio starterį, bet tai ne starteris. gali manau dirbti ištisai, jis su rimtais guoliais. sudegti nuo savo nominalaus 12V 41,66A 500W tikrai neturėtu, taigi toje įrangoje kur jis originaliai buvo nėra jokių kontrolerių, o tik tas pats įjungimo solenoidas. Po pirmųjų bandymų dviratyje variklis buvo visai šaltas. Kažkaip manau kad dar jis gali geriau
    traukti, nes akumas 14Ah neatidavė tiek srovės, kiek reikalavo variklis, o su
    45Ah akumu išbandyti dar nespėjom. Bus naujas freewheelas ir progresas-parašysim.

    #7486

    tolesnis kūrybos-gamybos-bandymų procesas gali užtrukti, dėl užimtumo
    darbe, na o mechaninė dalis tai yra beveik 100proc. mano tėvo gaminys.
    kad neprailgtų laukti-įkeliu dar porą nuotraukų, kokia buvo pirminė
    mintis ir dviratis į kurį taikoma. Tik kol neaišku ar kas iš to gausis
    nesiryžau ‘gadinti geresnio dviračio su žvaigždės montavimu prie stipinų,
    arba vidinių pavarų stebulės.
    ps. čia gaminys dar nebaigtas,nėra papildomų detalių tvirtumui, ir neįdėtas
    pats kardano velenas (šlangos gabalas vietoj jo), bei daigtas tik įstatytas
    dviratyje (nepritvirtintas).


    #7487

    Šio variklio 500w nėra nominalus galingumas. Tavo duotoje nuorodoje nurodyti darbo režimai S1-no (veikimas su pastovia apkrova kai variklis nespėja perkaisti), S2-5min (variklis dirba su pastovia apkrova tam tikrą laiką, bet jis nespėja perkaisti ir iki kito paleidimo pilnai ataušta), S3-17% (periodinis veikimas su apkrova, variklis neperkaista nes darbo laikai yra trumpi).

    #7488

    Dėkui. Beveik supratau, reiktų papildomo paaiškinimo dėl 17%. Po teisybei pats įdėmiai lyg šiol nežiūrėjau į specifikacijas, apart: galios,voltu,RPM, ir svorio. Pats neesmi joks ‘electrical engineer’, nebaiges kažkokio tokio kurso. Kur galima pasiskaityt apie S1 S2 S3? vieną dokumentą radau čia:
    http://www.bucherhydraulics.com/bausteine.net/f/7725/ET_200-P-991029-E-01.pdf
    Ten 8psl. yra butent tas variklis ir rašoma ‘nominal power 500W’.

    O realybėj buvo kaip sakiau-motoras visiškai šaltas. Vieną dieną važiavau kokius 20-30 kartų, po kelis šimtus metrų, pertraukos nebuvo didelės. Gal motoras dar nedirbo pilna galia, dėl per silpno akumo? Bus aišku kiti bandymai ir viską išbandysim.:]

    #7489

    ten tame .pdf dokumente tekste 5psl. ir grafike 9psl. atsispindi maksimali srovė 12V varikliui: 70A. Tai turbūt ir pikinė galia (12×70=840W),ar aš klystu? kas nors turi minčių dėl kontrolerio tokių parametrų motorui?

    #7490

    1. ar būna kontroleriai valdantys ne tik RPM (apsukas) bet ir galią (amperus) tiekiamą varikliui/siurbiamą iš akumo?
    2. koks nors prietaisas (amperu, wattu matuoklis, kuri imanoma primontuoti
    ant dviračio vairo) ar būn? šiuo atveju amperu skalė reikalinga iki 100A turbūt.

    #7491

    1. yra kiniškų valdiklių su “torque simulation” funkcija (bet dažnai tam būtinas pedalų sensorius, tai atsargiai), taipogi Kelly valdikliai gali veikti torque režimu.
    2. cycle analyst, Watt’sUp:
    http://www.ebikes.ca/shop/ebike-parts/cycle-analysts.html
    http://hobbyking.com/hobbyking/store/__6380__Watt_Meter_Power_Analyzer_Watts_up_Ver_2_.html

    #7525

    dėkui. dėl 2. Daikčiukai tikrai naudingi, ar teisingai suprantu, kad užtenka tokį pajungti tarp variklio ir akumo, ir viską teisingai rodys, nepriklausomai tai brushed/brushless variklis, kiek voltu ir t.t.? kaip dideliems amperams tai plonoki laidai?

    tolesni bandymai WIP dviračio dar nevyksta,parašysim. kaip rašiau paieškomas
    koks nors sprendimas kontrolerio, tiktų ir kažkas labai paprasto/primityvaus
    kas leistų tik ‘suminkštinti’ patį startą, gal kažką įmanoma padaryt su kokia
    galinga varža (kad ir su nuostoliais)? tolesnis bėgėjimasis pilnu gazu-pradžioje visai tenkina (pagal pirmus bandymus).

    gero (likusio) savaitgalio! https://www.youtube.com/watch?v=C5lp3fP1WKo

    • This reply was modified 5 years, 2 months ago by  karpis.
    #7527

    Galima ir su varža laikinai sužaisti, bet pagal omo dėsnį U/I=R, tai kad stovinčiam varikliui paduoti 5A reikės 12/5=2.4omo, varžos galingumas U*I=P, tai 60W gaunasi, tokios greit nerasi, dar reikia dviejų mikrikų ir dviejų relių pagalba valdymą pasidaryti, kad neitų įjungti variklio be varžos.

    Ps. gal kas žino kuo nichromo vielą sulituoti?

    • This reply was modified 5 years, 2 months ago by  sopkis.
    #7532

    dėkui už info ir vaizdų paskaičiavimą. tai jei pvz.paduoti 20A (apie pusė motoro galios) tai gaunasi tik 0,6omo bet 240W? kogero tokių varžų nerasti, nors pamenu kad turiu kažkur dėžutę su rusiškom didelėm žaliom keraminėm varžom. bet kaip pats rašai, gal tai su nichromo viela padaroma? kaip ją paskaičiuot? o vietoj litavimo gal mechaniniu būdu jungti, kai tokia maža
    varža gal čia visai trumpas galiukas reikalingas?

    #7534

    nelabai patinka komplikacijos su dviem relėm ir mikrikais, ar niekaip neimanoma
    sukomutuoti su viena rele? mano atveju yra solenoidas (bet tai is esmės panašu)
    bet dviejų statyt tokiam reikalui tikrai nesinorėtų.

    o kaip toks variantas. suvynioti tinkamą varžą iš nichromo vielos, ir pajungti
    tiesiai prie jos jėgos laidus (pvz. 1/3 ir 2/3 varžos) ir statyti automatus
    skirtus 220v 50A pvz. (3vnt., gautusi 33% 66% 100% galios) ir jungti paeiliui,
    išjungti visus iš kart. Gana gremėzdiškas sprendimas, ypač atvedant storus
    laidus iki vairo, bet tarkim, kaip laikinas sprendimas, sumontuoti ant viršutinio dviračio rėmo vamzdžio.

    • This reply was modified 5 years, 2 months ago by  karpis.
    #7536

    pirk tokį ir užmirši problemas:
    http://www.aliexpress.com/item/10-50V-60A-DC-Motor-Speed-Control-PWM-HHO-RC-Controller-12V-24V-48V-3000W-MAX/1885689700.html
    tereikės kokį mėnesį palaukt kol parkeliaus, arba ebėjuj pažiūrinėk jei ne iš kinų tai greičiau parsiunčia.

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 73 total)

You must be logged in to reply to this topic.