Mano su bendraautoriais projektas.
Dviratis: “DBS” plieniniu rėmu, 26″ ratais, “Shimano Altus” 7 pavaros.
Motoras: DC 12V 500W “Iskra” nuo hidraulinio siurblio, maitinamas 13-16V be srovės ribojimo, aušinimas oru (prapučiant apvijas).
Reduktorius: nuo “Ford” automobilio elektrinio vairo stiprintuvo, ~1:20 sliekinis.
Akumuliatorius: 4 ličio (LiMn2O4) “Nissan Leaf” celės nuosekliai, ~450 Wh.
Valdiklis: rankų darbo, 4 jėgos tranzistoriai, Attiny138 procesoriukas.
Akumuliatoriaus valdiklis (BMS): nėra. yra kiekvienos celės voltmetras-balansuoklis.
Kroviklis: RC kroviklis-balansuoklis, iki 12A.
—
Aparatas su pertraukom važinėja, be rimtų gedimų. Pasiekia lyguma 45km/h su pedaliavimu, kopia į stačias įkalnes (motorui pasiekiamos pavaros), yra santykinai lengvas (~28,5kg), jei visą laiką su elektra-nuvažiuoja apie 30km, be elektros minasi/valdosi kaip paprastas dviratis, papildomas el. įrangos svoris (išdėstytas centre dviračio) ~12kg.
—
-
This topic was modified 8 years, 8 months ago by karpis.
-
This topic was modified 8 years, 8 months ago by karpis.
-
This topic was modified 8 years, 8 months ago by karpis.
-
This topic was modified 8 years, 8 months ago by karpis.
-
This topic was modified 8 years, 7 months ago by karpis.
-
This topic was modified 8 years, 6 months ago by karpis.