Home › Forums › Motorai / perdavimas › 2WD dvyrka
- This topic has 39 replies, 10 voices, and was last updated 8 years, 5 months ago by sopkis.
-
AuthorPosts
-
2016/06/06 at 15:54 #14225RomualdasParticipant
Bondas83 teisus 4wd energijos suvartojimas mažesnis nei 2wd
2016/06/06 at 19:30 #14226rtlParticipantKaip faina, dvyrkos dar nera, o bruzdesys kaip po naujo Tesla mobilio prisatymo:))Vadinasi einu teisingu keliu.Pajutau tautos palaikyma,zodi ir dvasia.
Del NVK ir dvieju motoru ,manau kad daug bedu issprendzia freewhelai.- This reply was modified 8 years, 5 months ago by rtl.
2016/06/06 at 19:34 #14228rtlParticipantAgniusM:” vietoj vieno turime po 2, kitas aspektas svoris,.
Atsakau: del svorio -tie du bafangai sveria 2.9kg kiekvienas.Po 2.9 asims kas labai svarbu.Sumoje 500w nominale, 1000kw ilgalaikis forsažas. 1,5kw trumpalaikis.
2016/06/06 at 20:04 #14231rtlParticipantKarpis;
“Forsuoti, ypač šitų Bafang nepatarčiau. Kaip tik mėtosi vienas SWX** modelis kartu su ratlankiu pas tėvą garaže. Atidavė žmogus, pavažiavo į statesnius kalnus ir dantračiai ‘parėjo’,”Visa šita e-baiku aparatūra turi tendencija”pareit”.Bet kai bus du, manau laikys ilgiau.Pries pirkdamamas variklius gausiai studijavau internetą ir man pasirodė, kad QQ motoriukai dažniau suėda krumplus nie Bafang’.Bet tuo tarpu nei apie tuos,nei apie anuos nėra masiškai skundžiamasi.
- This reply was modified 8 years, 5 months ago by rtl.
2016/06/06 at 21:13 #14233rtlParticipantkai uzaugsiu, darysiu toki :
2016/06/06 at 22:19 #14234RomualdasParticipantTik tikiuosi bus tešlos variklis 2wd o ne didesnis :)
2016/06/06 at 22:21 #14235RomualdasParticipantNe dyzelinį
2016/06/06 at 22:39 #14236rtlParticipantdyzelis bus-suks generatoriu, kuris maitins lokomotyvo lempa ir svilpuko kompresoriu :)
2016/06/06 at 23:03 #14237rtlParticipantRadau kadaise daryto 2wd projekto foto. Motorai ten buvo laabaii skirtingi o pats dvyrka buvo seip, nuoboduliui ramint.Bet vaziavo pamenu pakenciamai turint omeny kad akumai SLA.-35km/h 30km
http://www.namuinzinerija.lt/uploads/1/7/5/3/17533545/2469273_orig.jpg
- This reply was modified 8 years, 5 months ago by rtl.
2016/06/07 at 16:49 #14241sopkisParticipantPrieš jungiant forsažą, reiktų temperatūros daviklį prie apvijų sumontuoti, ypač tokiam varikliui, kurio šilumos perdavimas į išorę gana komplikuotas. Nes gali neatlaikyti trigubas forsažas ilgos stačios įkalnės įveikimo mažu greičiu.
2016/06/10 at 19:34 #14272rtlParticipantSveiki, pradejau ieskoti batareikos.Labiausiai noriu varztais susukamu akumu ,del tos priezasties kad bus lengva pakeisti konfiguracija.Bet deja siustis internetu neismokau ,o ir laiko nera .
Tad siai dienai turiu variantus :
https://www.miromax.lt/lt/m-6/c-28/c-29-lifepo4_ir_li-ion_akumuliatoriai/product-31-lifepo4_akumuliatorius_48v_10ah_su_pakroveju_ir_priedais#to_productsArba panasia kaina iseitu kone dvigubai didesnes talpos ,is naudotu Tesla celiu.Talpa zinoma gerai, bet juk iskorvimas Lifepo geresnis nei Lion?Nuvaziuojamas atstumas nera prioritetas.Pakomentuokite abu variantus arba pasiulykite geresnius .
2016/06/10 at 19:55 #14275sopkisParticipantKažkurioje vietoje pas tave žinių spragos, nes iškrovimas priklauso nuo akumuliatorių modelio (čia kaip suprantu kalbi apie C, kitaip sakant maksimali leistina srovė). LiFePo4 būna ir 2C, ir 20C, Lion irgi visokių yra – tiek 0.5C, tiek 8C. O konfigūracijos keitimui nematau prasmės – pagal variklių galingumą sužinai maksimalų (neperkaitinant) greitį ir pagal jį ir variklio kV (ar rpm prie žinomos įtampos) parenki įtampą. Per maža įtampa sumažins maksimalų greitį, per didelė sumažins variklio NVK.
2016/06/10 at 20:09 #14276rtlParticipantPas mane daug vietų žinių spragos, ir aš jau per senas dėl to kompleksuoti:)
Tie akumai,- man kaip ir poxuj, aš jais nesidomejau ir jau nebepradėsiu. Man tik reikia aiškių ir konkrečių patarimų dėl price/fun santykio. Jai norėčiau sukonstruot vėžimeli ir mano gyvenimo tikslas butu juo nukakti į mėnulį, skirčiau Ličių Joniams daugiau dėmesio.
P.S. As pateikiau svarstymui du absoliuciai aiškius variantus ,kam tos demagogijos?2016/06/10 at 20:43 #14280ŠarūnasKeymasterAš tai matau prasmę konfigūracijos keitimui :) Bent jau kai mano projektai ilgiau metų neišgyvena, nes vis ką nors perdarau…
Tad jei yra tokia galimybė, geriau ją pasilikti. Bet dažniausiai to kaina yra per didelė.2016/06/10 at 21:03 #14281sopkisParticipantLiFePo4 bus sunkesni ir užims daugiau vietos nei tokį patį energijos kiekį turintis Liion.
2016/06/10 at 21:23 #14282rtlParticipantKą nors apie Miromar’o ir Teslos batareikas gal gali papasakoti? Aš gi konkrečiai paklausiau,o apie bla bla bla- tiek jau ir pats žinau.
Miromare sedi 16vnt tokiu:
http://www.ev-power.eu/LiFePO4-small-cells/WINA-LiFePO4-Power-3-2V-10Ah-aluminium-case.html?cur=12016/06/10 at 23:46 #14287ŠarūnasKeymasterTos LiFePO4 celės yra labai nekokybiškos, stipriai skiriasi parametrai ir kokybė. Ir sunkesnės už Li-ion apie 2.5 karto. Bet patogu susukt šriubais…
2016/06/11 at 15:37 #14288ElektrinisParticipantMano patarimas paklausyk senbuviu. As paklausiau ir turiu dabar nerelu akumuliatoriu uz pakankamai gera kaina. Yra tema, kur: 18650 optimalus celiu pasirinkimas.
Siuo metu turiu 2 akumus kuriu kiekvieno parametrai:
14s (51.7V) 30ah.
Su vienu akumuliatoriumi mano transportas nuvaziuoja maksimaliu (45-55km/h) greiciu apie 40 kilometru.
Dabar dar reikia surasti laiko viska normaliai sujungti ir susideti i transporta.Uz 51.7V 60Ah lion akumuliatoriu su visais siuntimais ir laideliais isleidau siai dienai 450 euru + dar 50 euru pakrovejas is kinieciu. O jeigu dar priderinciau kada Saruno BMS tai butu apie 700 euru uz toki pilna akumuliatoriu. Kas yra labai mazai, kai rinkoje 10ah akumai po 500 euru!
Celes is VOLVO 2013 metu. Originali talpa turetu buti vienos celes 3.7V 15ah. Ismatavau tai buvo virs 14Ah, kas yra gerai.
Kraunu be BMS. Celes po 30 pakrovimo ciklu liko visiskai subalansuotos.
Sis akumas gali atiduoti 150 amperu srove, trumpai gali atiduoti 300a. Mano transportas maksimaliai ima 50a… Akumuliatorius net nesusyla, bet laidu sujungimai kaista – jau turiu nusipirkes normalius varinius sujungimus, tik laiko neturiu kada sudeti viska.
Taip kad tavo pasirinkimas yra pinigu metimas i bala. Niekas nesako studijuoti elektronika kad pasirinkti akumuliatoriu. Tiesiog reikia skirti pora vakaru paskaityti forumus, ir zmoniu atsiliepimus apie visus sprendimus.
- This reply was modified 8 years, 5 months ago by Elektrinis.
2016/06/11 at 15:57 #14290karpisParticipantGali paskaitinėti apie 2WD dvyrkas, kokie niuansai tokio build’o, nuoroda (ir kitos nuorodos iš to str.): http://www.electricbike.com/2wd-fatbike/
—
O apie visus akumus irgi internete info, kaip ant delno. Matau pats neabejingas
dvyrkos dizainui, tai galvojant apie 18650, 26650 celes – su jom lengviau užpildyti netaisyklingas formas, pvz. rėmo. (http://epowerbikes.ru/archives/2105) Gal tai įtakos apsisprendimą. Nors galima sugalvot kitaip ir su kitom celėm. Ir Lifepo4 kai kas naudoja pvz. “Headway” cilindriniai, netgi mačiau dizaino sprendimų su atvirai eksponuotom tomis celėmis :)2016/06/18 at 22:08 #14339 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.