Home › Forums › Elektronika / programavimas › 48v variklio valdiklio cutoff itampa
- This topic has 27 replies, 7 voices, and was last updated 11 years, 6 months ago by Spruklys.
-
AuthorPosts
-
2013/04/07 at 08:11 #2033SpruklysParticipant
Sveiki, pas mane yra 48v 800w kitaiskas variklio valdiklis, jo cutoff itampa yra 40-41V , bet ar ji negali buti mazesne jeigu as naudoju APR18650M1-A celes, kuriu minimali itampa yra 2V , tai tokiu atveju 16X2v=32V , ar as cia nesamones galvoju?
2013/04/07 at 08:23 #5634TadasParticipantBlogai galvoji.2,5V celei yra absoliutus dugnas.Jei neklystu bms netgi 2,6V ar daugiau palieka.Taip kad 2,5×16=40V.
2013/04/07 at 08:38 #5635SpruklysParticipantAisku aciu
2013/04/07 at 16:06 #5636ŠarūnasKeymasterJei čia eina kalba apie šitas A123 celes, tai jų dugnas yra 2V/cell:
Valdiklį galima pamodifikuoti kad atsijunginėtų prie žemesnės įtampos (reikės žinių šiek tiek), tačiau pamąstyk ar verta, nes nuo 2.5V iki 2V yra vos pora % energijos…
2013/04/12 at 11:17 #5637SpruklysParticipantAisku, paliksiu kaip yra, kitas klausimas del BMS , jis pas mane tipo toks
http://i00.i.aliimg.com/img/pb/838/033/559/559033838_284.jpg
Atjungiau as ji paprastai pradzioj galios kabelius, paskiau tuos plonus 2 kistukus kontrolinius, ar pajungti galima taip pat ikisus visas jungtis ar jungti po viena laiduka kaip paaiskinta cia (sita instrukcija nuo kazkokio kito BMS)
2013/04/12 at 19:14 #5638ŠarūnasKeymasterPaprastai pirma reikia prijungti galios kabelius, po to visą balansavimo laidų jungtį. Atjungiant – pirma balansavimo, po to galios.
2013/04/12 at 19:45 #5639SpruklysParticipantOk, dar noriu prideti jungikli tipo automatinis saugiklis 32A kur el skyduose buna tai jei pastatysiu pries bms ant pliuso ar ant minuso nieko nesugadinsiu? Ar deti jau uz bms kur eina i kontroleri?
2013/04/13 at 05:45 #5640MartynasParticipantQuote:Ok, dar noriu prideti jungikli tipo automatinis saugiklis 32A kur el skyduose buna tai jei pastatysiu pries bms ant pliuso ar ant minuso nieko nesugadinsiu? Ar deti jau uz bms kur eina i kontroleri?tokie saugikliai čia tikrai netiks, jie skirti kintamai el. srovei,
geriau kažką tokio tipo pav.2013/04/13 at 06:58 #5641agniusmParticipantSarunas atsakinejo man i si klausima:
Quote:Pastebėjimais dėl automato ir srovės ribojimo: buitinis automatas turi būti pakankamas. Tačiau nematau aš reikalo jį naudoti. Srovės ribojimu užsiima pats motoro valdiklis, o jei pastarajam nesiseka tai padaryti, reiškia jam jau šakutės ir turi trumpą jungimą. Tokiu atveju turi apsaugoti vienkartinis saugiklis. Automato dėti neverta, nes vis tiek po trumpo jungimo kažkas bus nukepę.
Akumuliatorių atjunginėti nuo kontrolerio taip pat nematau jokio reikalo. Kontroleris tam turi du pliusinius laidus: storą ir ploną. Storas eina į galios tranzistorius, o plonas į visur kitur. Kai plonas atjungtas, storu neteka jokia srovė. Taigi, storo galima iš vis neatjunginėti, visada laikyti prijungtą ir be jokio kontaktoriaus, tik per vienkartinį saugiklį. O ploną gali įjunginėti su belekokiu mažu jungikliuku, ten srovė gal tik koks 0.1A. Taip mano motoroleryje buvo padaryta – BMS atjungdavo/sujungdavo tik tą ploną laidą.
2013/04/13 at 07:18 #5642ŠarūnasKeymasterDar pastebėjimas dėl automobilinių saugiklių: jie netinka, nes yra skirti žemai įtampai (12V). Jei bus viršyta srovė ir jis nudegs, gali neužtekti tarpo pločio ir liks degti plazmos lankas. O šitoj vietoj plazma geruoju nesibaigtų.
2013/04/13 at 10:13 #5643TadasParticipantSarunai jei ir netinka tai tikrai ne del to kad gali uzsidegt lankas.Neuztektu manau net 96V lankui nes visgi jo degimui daugiau itakos turi itampa nei srove.Studiju metais darydavom daug ivairiu laboratoriniu aukstos itampos laboratorijoj tai teko prisiziuret tu lanku bet jie uzsidegdavo tikrai prie nemenku itampu :)
2013/04/13 at 10:49 #5644ŠarūnasKeymasterTadai, o teko laboratorinį atlikti su suvirinimo aparatu? Ten įtampa iki 20V, o lankas gaunasi gan neblogas.
2013/04/13 at 14:11 #5645agniusmParticipantSarunai, gal tada ir praktini patarima imesk kur tokiu saugikliu gaut, arba nors koki linka i kaip jie atrodo. As pats sau ziurinedamas nieko panasaus nemaciau, tai isidejau automobilini.
2013/04/13 at 17:59 #5646LinasParticipantas naudoju tokius saugiklius: http://www.geroskainos.lt/out/pictures/1/acr_hca-51100_anl_saugiklis_100a_p1.jpg jie yra analogiski kaip dedama i elektrokarus, o ju itampa buna ir 80v, tad manyciau pritaikyti.
2013/04/13 at 19:44 #5647ŠarūnasKeymasterTaip, 12 < X < 220V saugikliai yra gan specifinė niša. Elektrokaruose masiškai naudojamos 48V sistemos, tai reikėtų žiūrėti iš jų.
2013/04/15 at 13:24 #5648SpruklysParticipantNu dar lievas klausimas, pas mane dabar 5A kroviklis, katras labai ligai krauna, ar galima lygiagreciai prijungti (per diodus ar dar kaipnors o gal 2x 24V nuosekliai) kita toki pat kad gautusi 10A ? Ar turite pasiulyti nebrangu varianta pakrovejo 48V 10A ir daugiau.
2013/04/15 at 14:40 #5649ŠarūnasKeymasterGalima jungti lygiagrečiai, diodų nereikia.
2013/04/18 at 05:52 #5650SpruklysParticipantAisku, uzsisakau dar viena pakroveja. Dar klausimas, Dabar valdiklis yra 800w , ar daug ka jame reikia pakeisti kad pasidarytu 1000w (variklis kaip suprantu turi veikti be perdarymu) ? Man siaip galingumo uztenka tik greicio daugiau noriu dabar max 40 km/h , gal ten tiesiog greicio apribojima koki nuimt reikia.
2013/04/18 at 06:09 #5651agniusmParticipantDaugiau galios greicio neprides. Prides daugiau greicio vaziuojant i kalnus kaip as isivaizduoju. Kiek suprantu, reikia su suntu zaist, kad didint galia: Didink akumuliatoriaus itampa didesniam greiciui.
2013/04/28 at 05:44 #5652SpruklysParticipantSveiki, atkeliavo antras pakrovejas, daba problemele tokia, kad vienas duoda itampa 58.6, o kitas 60.2 , kai abudu sujungiu, viename (kur 58.6) prigesta power ir charge lemputes tarsi trumpintu, taip suprantu vienas kita sodina del nevienodos itampos? Kaip ta itampa suvienodinti? Gal kas buvo susidure su tokiais cia 6A (5A) 48V
http://www.coddpower.com/charger-48.html
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.