- This topic has 51 replies, 9 voices, and was last updated 12 years ago by Saulius.
-
AuthorPosts
-
2012/05/03 at 05:28 #4718TadasParticipant
Agniau tavo teise rinktis bet zinok as po visu zaidimu ir sugadinimu kad ir pigiu kinisku li-po RC akumu sau pasakiau grieztai be BMS ne is vietos daugiau niekada.O 4,2V riba tai ar cia nesupainiojo su tradiciniais li-po nes kazkaip visokie I-chargeriai jei neklystu nepakrauna daugiau 3,8V .
2012/05/03 at 06:15 #4719agniusmParticipantDekui Tadai. Na cia tik mano pamastymai garsiai. Su apatiniu balansavimu turejau omenyje Windston ar CALB celes. A123 moduliai turi integruota BMS atrodo su CAN tik va beda, kad jie nepatikimai parduodami ir yra su defektu. Reiktu pasizaist, bet kaip minejau kaina, svoris dydis ir galia kaip ir atsveria laiko sanaudas tvarkant ir keiciant netikusias celes.
2012/05/03 at 18:34 #4720ŠarūnasKeymasterDėl eksploatacijos be bms pasakysiu griežtai: tikrai negalima. Tie, kas taip važinėja, akivaizdžiai nesupranta ką daro ir nežino kas su jų paku darosi. Jau ne vieną gaisrą dėl tokio neapdairumo mačiau. Ir forumai pilni antraščių “nekokybiškos celės”.
2012/05/04 at 12:10 #4721agniusmParticipantDekui, reikejo kazkieno svarios nuomones:)
2012/05/05 at 06:10 #4722shtrychMemberSveiki, o kodėl bandote patys susirinkbiasiti visus komponentus? Jonelis skelbiasi kad parduoda savo sistemą? ir variklis 75kw.
As pats pagalvoju apie elektromobilį- tačiau ieškau kas pasiūlytų “visą komplektą” kaip išbaigtą sistemą ir reiktų tik susidėti į kėbulą ir jonelis atrodo kaip geras variantas.
Taip pat dėl atstumo – ar pagalvojai apie benzininį generatorių, kuris baterijoms einant į pabaigą įsijungtų ir teiktų srovę varikliui?
2012/05/05 at 16:15 #4723ŠarūnasKeymasterNežinau kaip ten Joneliui sekasi, gal jau ištobulino sistemą. Kiek man žinoma, jie turi motoro ir valdiklio komplektą, taipogi kažkokį BMS, apie kurį beveik nieko negirdėjau. Žiūrint visiškai nešališkai, man nepatinka kai kurie jų sprendimai… O tokio dalyko kaip “išbaigto komplekto” dar visam pasaulyje nei vieno nemačiau (buvau ir parodose ir šiaip seku kas vyksta).
Na o patys žmonės bando, nes jie nori ne tik gatavo produkto, bet ir patirti pažinimo džiaugsmą, patys susimeistrauti. Nors ir tai dažniausiai kainuoja brangiau…
Dėl generatoriaus. Nežinau kaip kitiems, bet man toks sprendimas yra kategoriškai nepriimtinas.
2012/05/05 at 18:57 #4724E-MAXParticipantjei istatai generatoriu , tai jau nebe elektromobilis buna o hibridinis auto
seip uz to generatoriaus kaina , bent as manau kad geriau investuoti i didesni akumuliatoriu .
o jei nori super toli kur nors , nuvaziuoti , tai pasilik vidaus degimo masina , jugi nebrangios liginant su elektromobilias .
2012/05/06 at 15:26 #4725agniusmParticipantdel generatoriau taip, pilnai sutinku, cia elektromobilis. uz koki honda generatoriu 4k akumuliatoriu talpa smarkiai galima padidinti. mes tuti paprasta 6kw generatoriu kuri isimestume testavimo metu, kad nereiketu tralo samdytis.
Sarunas labai teisingai pasake apie dziaugsma. jei butu lesu ir visiskai nieko nesugebeciau, uzsakyciau kad konversija atliktu firma.
Parsivilkom sestadieni automobili, bukle mano akimis nelabai, bet nesmarkiai papuvus. darbo rekes ideti. klausimas: su sankaba ar be? kiekvienas su savais pliusais ir minusai.
2012/05/06 at 17:07 #4726agniusmParticipantImetu keleta karietos nuotrauku. Veliau padarysiu daugiau kur nupuve:)
Daug ka reikes keisti. Sedynes tures buti pertrauktos, priekine panele pakeista ves kazkokia deformuota. Stogo apmusalai pakeisti. Sia ziema visa isrengsim iki metalo ir pas kebulo remontininkus atrestoruoti iki naujumo.
Galinis spoileris eis lauk ir bus uzdetas originalus nuo scala ar GT2 modelio nuo 89 metu. Spalva tikriausiai bus kita.
EDIT: Nespejau grizti is Kauno jau pora draugu suorganizavo isgertuves artejancios veselkos proga hence salmas :D
2012/05/06 at 17:16 #4727shtrychMemberjeigu dar galima “patersti” temą. Pats šiek tiek domiuosi galimybe įsigyti/pasidaryti elektromobilį. Tačiau žiūrint iš praktiškos pusės, norint kad bent kiek atsipirktų, reiktų važinėti ilgais atstumais, ko neįmanoma pasiekti be generatoriaus (mano atveju kalbu apie 200-250 KM atstumus).
Daugiau temos neteršiu.
2012/05/06 at 18:50 #4728E-MAXParticipantSiulau be sankabos , ner prasmes ja palikti . daryk flansha tarp dezes ir motoro vietoj sankabos ir tiek . nes atjungima sankabos manau butu imanoma panaudoti tik avariniu atveju , kai valdiklis sustreikuotu ir negaletu sumazint apsuku.
O seip kiekviena papildoma detale tik papildomos kuro sanaudos kaip ir Quatriniu sedanu 1 litru daugiau rija .
is viso elektromobiliui reiktu tiktai kokiu 2 begiu H ir L kaip ant automatiniu transimisiju .
shtrych jei nori naudoti generatoriu , tai nusipirk ekonomiska automobili ir vazinek dideliais atsutumais , nes tas silumenes energijos virsmas elektrine ir poto vel mechanine yra tik istekliu svaistymas . jau nekalbu kad generatorius turi savo svori .
2012/05/06 at 19:59 #4729TyroParticipantO palikes sankaba, ir jos nenoredamas, galetum juk tik pedala isimti ir turesi “be sankabos” modeli. Cia as is vairuotojo puses ziuriu, ar ji reikalinga tik veliau pamatysi. Bet net jei bus tik 2 pavaros H ir L (bei zinoma R!), kas butu manau pats tas, tai jas vistiek perjungti be sankabos turesi stabdyti masina, nebent labai jau apsukas atitaikysi kad be krenkstimo ikistum. Is konstrukcines puses ir energijos nuostoliu nekomentuosiu, nes nedaug nusimanau.
2012/05/06 at 20:42 #4730agniusmParticipantshtrych, nezinau tavo situacijos, bet asmeniskai nemanau, kad kiekviena diena suki po 250km, o jei taip darai, tai arba del darbo, arba kitu atveju vaziuot i darba kas vel gi yra visiskas apsurdas ir reiktu ne elektromobilyje jieskoti isigelbejimo, o gyvenamojoje vietoje. Man 100km pakaktu, nes galiu nulekti iki Daugpilio, Visagino, 140km butu idealiausiai kadangi pasiekciau Utena, Ignalina, Rokiski su kelione atgal jei nebutu kur pasikrauti. Be sankabos kiek supratau kad reiketu palaukti kol variklis sustos, paprastai sako apie 1 sekunde ir tada ijungti begi. Kadangi as kaip isivaizduoju dazniausiai bus naudojamas 3 begis galiu desimti kg sutaupyti. Del atbulinio begio manau isvis nereikia kadangi kontroleryje isivaizduoju yra reversavimas, + su – sukeiti ir paprasto jungiklio pagalba ijungi reversa ir naudoji 1, 2, 3, 4, 5 pavaras judejimui atgal. Isivaizduoju vaziavima 120kmh atbulai :)
Del energijos nuostoliu manau komentuoti nera ka, nes manau individualus dalykas kiekvienam atvejui ir tik preliminariai galima paskaiciuoti ko tiketis.
2012/05/07 at 06:56 #4731ŠarūnasKeymasterNa ir išgaidinta mašinėlė.. :) Matomai buvo buduliams pakliuvus. O pastarieji mėgsta šitas… Brolis taip pat nusipirko tokią, tai irgi išgaidinta buvo, nors ir ne taip žiauriai. Panelė irgi deformuota – gal tai jų liga?..
Jei sankaba bus nenaudojama, ją palikti nematau prasmės. Vis tik svorio +10 kg, plius jis besisukantis yra, kas stipriai apsunkins darbą sinchronizatoriui. Na o perjungiant pavaras reikėtų pagelbėti sinchronizatoriui, priverstinai stabdant/greitinant motorą iki reikiamų apsukų.
Kitas niuansas – išėmus sankabą bus ašių centravimo problema. Reikės kažkokią minkštą movą galvot.
shtrych: realijos tokios, kad naudojant asmeniškai elektromobilis niekada neatsipirks. Tai tėra kitokia transporto priemonė, turinti kitokias savybes. Tai tas pats kaip vietoje automobilio už 10kLt pirkti automobilį už 50kLt – juk niekada jis neatsipirks. Bet daiktas kitoks ir dalis žmonių dėl asmeninių priežasčių (gal išvaizda, komfortas, tyla ..) renkasi brangesnį.
2012/05/07 at 20:40 #4732E-MAXParticipantdel asiu centravimo , zinau kur paduoda gumines movas , bet kainos nuo 300lt prasideda .
tai del to mes darem per dviguba metaliniu slicu mova , vaiksciojimas gaunas pakankamas kad isicentruotu , ir pigiau gabvos mum.
Sarunai , del begio permetimo neuztenka el.motora i “laisva” busena imest ?
jugi sankaba taip ir veikia .
2012/05/07 at 20:50 #4733agniusmParticipantMan pradeda atrodyti, kad be sankabos bus nepatogu, o ir jos nedejimas nepalengvina motoro montavimo kaip man atrodo.
O
2012/05/08 at 04:39 #4734ŠarūnasKeymasterQuote:Sarunai , del begio permetimo neuztenka el.motora i “laisva” busena imest ?jugi sankaba taip ir veikia .
Žiūrint kokie tikslai.Kai naudojama sankaba, sinchronizatoriui nereikia stipriai vargt, nes besisukančios dalies svoris yra gan mažas ir apsukos greitai suvienodinamos. Na o jei kartu sukasi ir motoras, masė gaunasi bent 10x didesnė… Tai logiška galvoti kad ir sinchronizatoriui tenka 10x daugiau darbo. Yra ir tam sprendimas, bet jau reikia pasistengti.
2012/05/08 at 07:06 #4735E-MAXParticipantTai dek ta sankaba , bet pagalvok kad ir diskatoriu reiks modifikuoti arba perejima deti, nes twirtinimai tai tikrai netiks.
nu jo motoras kur kas sunkesnis , bet is patirties zinau , kad sankaba visiskai neatjunge motoro nuo dezes , del to ant nesincronizuotuos pastoviai groji . bet laiko tai tikrai gerai ir be sincro .
O tai ka el-motoras nesugeba iskart 5 begiu isvilkt ?
2012/05/08 at 11:57 #4736ŠarūnasKeymasterQuote:O tai ka el-motoras nesugeba iskart 5 begiu isvilkt ?Gali, bet prie mažesnio greičio neturėsi pilnos galios… Jei labai grubiai:
Galia = apsukos * sukimo momentas. Sukimo momentą turi kažkokį maksimalų, apsukas taipogi. Jei maksimalus greitis 200 km/h, o tu važiuoji 50km/h, reiškia turėsi tik 25% galios. Jei nori išspausti maksimalią galią prie 50km/h, tau reikės 4x redukcijos.
Matematika labai paprasta.
2012/05/08 at 20:08 #4737E-MAXParticipantvisa ta ka pasakiai , zinau . bet va pvz su vidaus degimo motoru jo galia labai kinta nuo apsuku . del to jis negali neikaip iskarto 1 begiu .
o kai el. motoro galia pastovi , ir kilant apkrovai net dideja viskas liux.
darau Isvada ta jog vazinejant asfaltu , ar kai zmogui nereike dideles traukos is vietos
geriausias atvejis nenaudoti dezes , o tik reduktoriu su diferiancialu .
o bekele reiktu paletinto rezimo .
seip jei masina galu varoma yra galimybe panaudoti tikru dzipu paletintoja , vietoj dezes.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.