Home Forums Bendras Automobilio konversija

Viewing 12 posts - 41 through 52 (of 52 total)
  • Author
    Posts
  • #4738
    Karolis
    Participant

    E-MAX Skirk galią ir jėgą. Galią yra Niutonmetrai*rpm, jėga – Niutonai. Panašu, kad šias sąvokas maišai. Vidaus degimo motoras turi ganėtinai siaurą sūkių diapazoną, kuriame išvysto daugiausiai savo Nm. Visi gamintojai stengiasi tą kreivę praplėsti kiek įmanoma plačiau. Ir tas tavo įsivaizduojamas traukimas atsiranda būtent tada, kai pradeda atsirasti Nm. Ir pradeda kristi trauka, kai Nm irgi pradeda mažėti. Motoras pradeda sudėtingėti ir jau reikia įvarių fintų, kad tuos Nm ištrauktum platesniam sūkių diapazone. Mažesnė turbo, didesnė turbo, dabar jau ir elektrinės turbo, tam kad pradėdų pūst jau nuo ypač žemų sūkių. Vidaus degimo motoras dabar jau ganėtinai patobulintas, bet toli gražu jam iki elektrino savybių, tai mechaniškai neįmanoma pasiekti. Dėl to pirmo bėgio. Vidaus degimui gelbėja sankaba, nes jis galima sakyt visai neturi Nm prie sūkių pradžios, tik savo sukimasi palaikyti jis ten žemuose sūkiuose ir tegali ir tai jau minimum 400-500rpm. Apie generuojama galią prie tokių sūkių net kalbėti neverta. Redukcija yra tik peties pasikeitimas tas pats kas duris bandytum uždaryti griebdamas už rankenos, o be redukcijos, kai tą bandytum atlikti stumdamas jas arčiau vyrių. Abiem atvejais atliekamas darbas yra tas pats.

    #4739
    Šarūnas
    Keymaster

    OK, labai jau priteršėm į temą… Yra aplikacijų/vartotojų kur pilnai pakanka traukos nuolat važiuojant “5 pavara”. Šiuo atveju tai jau paties vartotojo pasirinkimas.

    Aš gal net ir nedėčiau čia pavarų dėžės – labai jau abejotina jos nauda, atsižvelgiant į trūkumus (išlindęs linksmakotis, didelis svoris, užimta vieta po kapotu).

    Dėl to man labai patinka Smart’as, kur dėžė yra mechatroninė ir pavaras gali junginėti elektronika. Išmetus sankabą, pavarą pakeisti galima per 0.3 sek.

    #4740
    E-MAX
    Participant

    Jei jau prakalbom apie smart , tai jei kas is dizelinio smart darysis elektromobili ,parasykit man uz man gera kaina nupirkciau varikli.

    #4741
    E-MAX
    Participant

    vienas trukumas – be dezes reiks reduktoriaus tada , nes be pusasiu nevaziuosi .

     

    zinoma netokia ir problema 2 ar 3 dantraciai .bet vistiek gamyba kainuotu didelius pinigus , kai kalba eina apie grudintas detales.

     

    smat deze netoks ir lobis , girdejau atsiliepimu jog kartais ilgai pamasto pries imetant begi.

    #4742
    danas
    Participant

    Smarte sekvencinė (nuo angliško termino „sequence“ – nuosekliai, eilės tvarka) pavarų dėžė, pavaras jungia elektros varikliukas, jungimo laikas priklauso nuo laido ilgio :))

    #4743
    Šarūnas
    Keymaster

    :)

    Turiu smarto dėžę prie stalo. Pavaras jungia per 0.3 sek. Čia kai pats kontroliuoju išmetęs originalų smarto ECU. 

     

    Quote:
    Jei jau prakalbom apie smart , tai jei kas is dizelinio smart darysis elektromobili ,parasykit man uz man gera kaina nupirkciau varikli.

    Galiu tik benzininį pasiūlyt. Būklė “važiuojantis” (muštas buvo, ardžiau netikrinęs). Rida 109k.

    #4744
    danas
    Participant

    Kausimas, kodel troleibusas neturi pavaru ?? :)) O mes apie dantracius gincijames…

    #4745
    Šarūnas
    Keymaster

    Todėl kad jo greitis max 70.

    #4746
    danas
    Participant

    Kiek realiai tos pavaros junginejamos pagamintuose e-automobiliuose ? Manau butina galios nepagaileti ir viskas bus gerai, nes pajudinti is vietos reikes vienodo energijos kiekio, esant vienodui pagreiciui…

    #4747
    E-MAX
    Participant
    Quote:
    Galiu tik benzininį pasiūlyt. Būklė “važiuojantis” (muštas buvo, ardžiau netikrinęs). Rida 109k.

    Ne ,Bendzo tikrai nereike turiu jau viena edruna su variatorium. beto man dezes taipogi reikia .

    p.s teslos greitis lyg ir 140km/h 1 begis . Topgear komanda isbande kad pries tos pacios kategorijos bendzinas(lotus elise) neturi sansu aplenkti teslos ties akseleracija.

    #4748
    agniusm
    Participant

    Laba. Na daug cia info priraset :D

    As galvoju, kad mes nesileisime i tas subtilybes reduktoriu ir pan. Paliksime sena deze ir sankaba, bus maziau custom darbu ir tikriausiai kaina mazesne. Laikui begant bus proga pagalvoti kaip didinti efektyvuma. kiek zinau netgain prekiauja motorais TransWarp kurie jungiasi tiesiai i transimisija. Kol kas nesimato per daug tokio tipo konversiju, todel gal siuo momentu pasiliksim prie standartines.

    Kokios nuomones butu apie to pacio U kondensatoriu banka lygiagreciai akumuliatoriui? Girdejau kad padeda tausoti akumuliatorius.

    #4749
    Saulius
    Member

    Agniau, kaip sekasi konversija?

Viewing 12 posts - 41 through 52 (of 52 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.