- This topic has 7 replies, 4 voices, and was last updated 7 years, 8 months ago by
Darius.
-
AuthorPosts
-
2017/06/07 at 20:44 #16234
Darius
ParticipantSveiki,
Neturiu voltmetro tai negaliu patikrinti šiuo metu tai noriu paklausti. Važiuojant tiesiog išsijungė viskas. Jungiant “degimą” užsidega lemputės ir vėl užgęsta. Nepasikrauna. Kraunant BMS’as nerodo jokių veikimo žymių, nedega led ir nešyla. Ar teisingai manau kad galėjo BMS’as mirti? Gal kas turi tokį BMS’ą?
Prisegu kaip atrodo.2017/06/07 at 21:11 #16235Nerijus
Participantkažkaip idomiai 10s o bbalansavimo jungtyje tik 9 laidai pajungti . ne visuose bms Led šviečia , o jei maža srove karune tai ir neturetu šilti ( beje o kroviklis rodo aktyvuma kad krauna ? paprasčiau butu pasimatuot atskirai celiu itampas pradžiai .
2017/06/07 at 22:10 #16236Darius
ParticipantPas mane LiPo 8S baterija padaryta, tai todėl tik 9 laidai. Pakrovėjas padarytas, kad pakrautų kiekvieną celę po 4.18V. Pakrovėjas fiksuoja kad baterija nepakrauta ir veikia ventiliatoriai, ūžia, tik nežinau ant kiek protingas, tai gali būti ventiliatoriai veikia priklausomai nuo įtampos. Įtampas irgi norėjau pasimatuoti, bet va kaip tyčia multimetrą paskolinęs. Bandysiu iki savaitgalio susiveikti multimetrą ir matuoti.
2017/06/07 at 22:58 #16237Nemirtingasis
ParticipantMatuok baterijų įtampas ir bus aiškiau, ir jei turi ampermetrą tai gali pamatuoti kokia krovimo srovė ir ar iš vis krauna, identišką BMS turiu, jei reikės rašyk.
2017/06/11 at 19:58 #16256sopkis
ParticipantProblema išspręsta, gedimas buvo saugiklio viduje pasvilę kontaktai.
Tik nežinau kodėl Dariui buvo nurodyta kad kontaktas C- kontrolerio minusas, P- pakrovėjo minusas. Nes kiek susidūriau su PCM, tai visada C- būna pakrovėjas (Charge), P- išėjimas į konrolerį (Power output).2017/06/12 at 10:12 #16262Darius
ParticipantVizualiai saugiklis atrodė geras ir kontaktas buvo kai tikrinau su testeriu, tačiau iš vidaus ties cokoliu matyt atšoko ir jungiant yra kibirkštis (matėsi kad įsijungia LED ir užgęsta) o paskui įtampa krenta ir neveikia valdiklis.
Niekaip nerandu būtent tos schemos pagal kurią viską jungiau, bet tikrai žinau, kad taip buvo pavaizduota kaip sujungiau. Gal tada galit pasidalinti gera schema kaip tinkamai viską sujungti? Tada perlituočiau tuos du minusus.2017/06/12 at 21:33 #16269sopkis
ParticipantPaprasčiausias būdas sužinoti kur yra kontrolerio, o kur pakrovėjo išėjimas – pamatuoti kuris išvadas eina link didesnio sulygiagretintų tranzistorių kiekio PCM plokštėje, nes ant iškrovimo jų visada būna daugiau, nebent PCM yra greito krovimo.
http://i0.wp.com/www.ebikeschool.com/wp-content/uploads/2015/05/bms-diagram.jpg
O saugiklio varža turėjo būti didelė (omai ar net dešimtys), nes led užsidegdavo tik nuo pakrautų kontrolerio kondensatorių.-
This reply was modified 7 years, 8 months ago by
sopkis.
2017/06/13 at 00:03 #16271Darius
ParticipantGerai, kai būsiu pas brolį perlituosiu tuos du laidus.
-
This reply was modified 7 years, 8 months ago by
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.