Home Forums Bendras Dviratis be pedalų

Viewing 10 posts - 41 through 50 (of 50 total)
  • Author
    Posts
  • #16059
    Šarūnas
    Keymaster

    Mūsiškiai net akivaizdžių dūmų kamuolių nemato ir reidų nedaro, tai apie kažkokius ten galios tikrinimus manau dar bent 10 metų galėsim negalvoti. Nors apie slapuką su “grandma mode” galima pagalvoti, nes niekada nežinai, kaip gali situacija susidėlioti.

    #16060
    Ričardas
    Participant

    Dėl slapuko visiškai pritariu, tik taip uodegą ir pats išsukau su paspirtuku savo elektriniu.
    Tik va galvoju slapuką rimtesni “ekspertai” dar surast gali, nors neaišku kaip įrodytų naudojai tu jį ar ne. Bet va Kelly KLS kontrolerių serija turi Bluetooth moduliuką ir androidinį appsą, tai kol su vyrais kalbėsi gali telefone kokius nori parametrus sumaigyti ir suprogramuoti.
    O šiaip tai policija dar nepriekabi Vilniuje bent ir kol kam neįmūryji. Pats pro ekipažą porą kartų su paspirtuku ant ~40 km/h pralėkiau, tai net dėmesio neatkreipiau.
    O dėl mano paspirtuko Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos pasakė, kad vis tik tai ne motorinis dviratis, nes neturi pedalų ir yra varomas tik variklio pagalba. Bet minėjo, kad tai ir ne mopedas nes greitis ir galia per maži (nurodžiau kad 25 km/h ir iki 1 kW, taip kaip slapukas nustato). Vadinasi nei velnias nei gegutė, tai kaip ir galiu važiuoti, bet neaišku kokios mano pareigos ir atsakomybės kelyje.

    #16061
    Nemirtingasis
    Participant

    Aš pas save planuoju įrengti ribojimą kuris veiks jei nebūsi uždėjęs magnetuko tam tikroje vietoje, mastau ant vairo, stabdant policijai paprasčiausiai jį nuimi ar perkeli kitur, ir to išjungėjo tikrai niekas neras, kaip ir Ričardas galvojau apie telefoną, bet su telefonu tai gali nesigauti taip paprastai, kol įjungsi bluetooth ar wifi, ar dar dėl kokios priežasties nesusijungs, nusės… taip pat ir ant vairo jei su ekranu, tai suprogamuoti galiu bet ką, bet tas maigymas tokiu momentu nebus geras sprendimas.

    #16062
    agniusm
    Participant

    USB rakteli sulitavai kad uzdarytu grandine, istraukei kai reikia Ir apriboja. Dviraciuose juk buna tel krauti tai Ir itarimo nebus:)

    #16063
    Buckis
    Participant

    As šiuo metu tvarkau dokumentus, uk dvla, analogiska regitra, paprašė aprašymo apie perdaryma su nuotraukom. Ko pasekoje turi atsiųsti, naujus dokumentus su electric žyma. Skamvinausi į testavimo įstaiga anys sakė kad geriausiu atveju testų nebus. Blogiausiu pažiūrės ar lemputės stabdžius ar nėra rėmo pakeitimų. Svoriui limitų nėra greičiui griežtų reikalavimų nėra. Nieks neardo. Skiria dėmesį kas vairuoja tiksliau amžius. Aš priburiau šiokį tokį valdymo bloką tarp valdiklio su greičio ribojimu. Išjungus degimą daryk ką nori daugiau 30mph nevažiuoja. Bėda ta kad daugiau 50mph aš kaip ir neturiu kur įsibėgėti. O paskutiniu testų metu buvo 63mph ir kelias tiesus baigėsi. Daugumoi vietų leistinas greitis 20mph ir greičio kameros. Tad kažkaip mano mopedui ne didelė bėda degimas Off ir greitis minimalus

    #16447
    Šarūnas
    Keymaster

    Kuris jau įsiamžinot? :)
    https://m.delfi.lt/verslas/transportas/article.php?id=75397749
    Sveikinu, patekot į duombazę ir dabar save matysit prie kiek ieno straipsnio apie dviratininkus :)

    • This reply was modified 7 years, 5 months ago by Šarūnas.
    #16449
    agniusm
    Participant

    Atrodo kaip ant kanistro sėdi:)

    #16450
    agniusm
    Participant

    Atrodo kaip ant kanistro sėdi:)

    #16451
    sopkis
    Participant

    Tai kad kito paprasto būdo ant Y tipo rėmo akumuliatoriaus tvirtinimui ir nesugalvosi. Pas mane irgi panašiai, bet mano rėmas miesto tipo (nėra viršutinio vamzdžio tarp vairo kolonėlės ir sėdynės), tai akumas net esant pilnai nuleistai sėdynei vistiek randasi kur kas žemiau. Trečius metus taip važinėju, įpratau ir problemos tame nebematau

    #16459
    Canis
    Participant

    Paprastas sprendimas, tik nenorėčiau trinktelėti į ką nors … kiaušinienė garantuota :)

Viewing 10 posts - 41 through 50 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.