Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › E-dviratis RP-1
- This topic has 35 replies, 12 voices, and was last updated 10 years, 7 months ago by vyckius.
-
AuthorPosts
-
2013/10/14 at 15:02 #2087TIceRParticipant
Sveiki, nutikus porai nelaimingu ivykiu su dviratiniais xc remais, sumastem pasigamini tvirta ir talpu rema, kuris puikiai tiktu elektriniams dviraciams. Tai va, gimsta naujas projektas :)
Planuojam talpinti 72V 20Ah akuma (headway prizmatines 20ah), o galia planuojama nuo 5 iki 10kw. Pirmus remus planuojam virinti is nerudyjancio plieno ir “griaucius” uzdengti aliuminio plokstelemis, taip palikdami kiekvienam galimybe susikurti isskirtini dizaina savo transporto priemonej.
Turintys pastebejimu ar geru patarimu prasom komentuoti :)
2013/10/14 at 20:24 #6052vvaldasvParticipantGeras projektas, tik vizualiai per siauras galinės šakės vamzdelis. Pagal tech. charakteristikas, šiam projektui patarčiau galinę šakę virinti iš stačiakampio 20*40mm ar 25*40mm ar 25*50 mm vamzdžio. Ir vietoj dabar pavaizduotų vertikalių plonų trumpų ( virš akumo “pado”), patarčiau plonas “V” formos detales. (taip sutvirtintos kranų strėlės atlaiko didžiules apkrovas).
Visa kita teisingai pavaizduota. Rėmo apatinė dalis taip ir turėtų būti, padaryta iš platesnio vamzdelio, viršutinė ir įstrižainės iš siauro. Viršutinei rėmo daliai pakaktų 15*15*1mm, apatinei 15*30*1mm nerūdyjančio plieno vamzdžių.
Šaunuolis.
2013/10/14 at 20:35 #6053LinasParticipantKadangi teko pagaminti keleta prototipu ir rupintis mazaserijine gamyba tai galiu pasakyti kad i maza pinigu suma su geru dizainu ir normaliom medziagom bei kokybiska gamyba nelabai itilpsite, uz kelis simtus lt galima tik nemu salygom su nemazom paklaidom pagaminti, o jei norite tikslumo reikia ir konduktoriaus rimto ir gero suvirintojo.
Pvz mano gaminamu remu savikaina su akumo deze iseina ~2k lt :
zinoma as naudoju cnc, lazerini pjovima ir rimta konduktoriu, to atsisakant galima bent kelis kartus sumazinti kaina, bet tokio dizaino ir tikslumo jau nepadarysi…
2013/10/14 at 20:37 #6054LinasParticipantTiesa, jei kartais reiketu BB sriegiklio, galite kreiptis, turiu isigijas, jis kainuoja keleta simtu, o isnuomoti tikrai galeciau :)
2013/10/14 at 20:39 #6055LinasParticipantdar niuansas, norint padaryti kiek imanoma lengvesni bei tuo paciu tvirta rema neapsieisite be kompiuterinio modeliavimo, pasiskaitykite literaturos kur kokias apkrovas reikia skaiciuoti…
2013/10/14 at 20:54 #6056vvaldasvParticipantPritariu Linui. Nebent neskaičiuosit sugaišto laiko, medžiagų darant konduktorių, bei pirmąjį rėmą “prototipą”, turit nuosavas firmos dirbtuves, ir ši produkcija bus tik kaip papildoma. Žinoma būtų pigu, jei būtų šiems rėmams paklausa ir užsakymų dydis, kaip Šiaulių “Vairo”.
2013/10/15 at 07:48 #6057TadasParticipantTiCER jei domintu vienetinis variantas turiu nebaigta Lino pirmaji rema nesulipdyta iki galo praktiskai viskas yra reik tik baigt virint.Pasieskok cia forume tema sena ten pora paveiksliuku yra arba galesiu nufotkint i PM.
2013/10/15 at 08:08 #6058TIceRParticipantDekui uz pastebejimus, atsizvelgsiu. I pirmaji prototipa stengsimes kuo daugiau savo darbo idet, o poto pilnai sutinku su Linu kad norint isgaut didesni tiksluma ir tuo paciu kokybe reikes naudot cnc, lazerini pjovima ir visa kita. Jau matau kad tai tikrai nebus paskutine versija sio dviracio :)
2013/10/15 at 15:22 #6059agniusmParticipantJei tik pavyks, puiku, kad stengiates ir darot kazka. As noreciau truputi is kitos puses pakomentuoti. Man pateiktas remo dizainas yra nieko nauja, tai yra pavarges konceptas kuri naudoja Stealth, Greyboarg ir nesenai atsirade Europoje Kroatu firma nepamenu pavadinimo. Gal but butu geriau ideti siek tiek daugiau pastangu ir padaryti kazka inovatyvesnio, kitokio? Jei gaminimui tai reiketu orientuotis i EU rinka o ne Lietuva. Bet cia tik mano durni pamastymai ;)
2013/10/15 at 17:14 #6060TIceRParticipantNa taip, pirmam remo bandymui ir buvo planuota daryti kazka panasaus i Stealth firmos dvirati. Kaip ir minejau tikiuosi tai nebus paskutinis remo variantas, kai bus daugiau patirties ir žiniu tiek kompiuteriniame modeliavime, tiek remo daryme, bandysim daryt kazkas unikalesnio ir inovatyvesnio :)
2013/10/16 at 19:36 #6061E-MAXParticipantSeip jei jau darot premium klases bolidus su 5-10kw galios siulyciau ir sedyne is dviratines pasikeist i motociklini balna ,
2013/10/16 at 20:33 #6062KarolisParticipantSutinku su Emax
2013/10/16 at 20:53 #6063TIceRParticipantTaip ir buvo planuose. Kolkas visa sedynes tvirtinima darom prisukama prie remo, o poto ieskosim ir desim normalu motociklo balna, ir ziuresim kas gausis
2013/10/16 at 21:37 #6064agniusmParticipant2013/10/19 at 17:42 #6065YnerkaParticipantSu tokiu remu nepaminsi, neprasuksi pedalu. Nerudijantis plienas labai mikstas, nepalyginsi su 6060 aliuminiu, tik beda butu didesne su suvirinimu. Lino labai grazus dviratukas.
2013/10/19 at 20:15 #6066agniusmParticipantKa cia nusneki? Aliumo tensile 300mPa nerudijancio 520. be to jis ne toks plastiskas kaip plienas
2013/10/19 at 20:52 #6067TIceRParticipantpedalus prasuksi be problemu.
2013/10/20 at 08:01 #6068spicasssParticipantPedalus prasuksi be bedu, paminti irgi is bedos galima, bet cia juk elektinis transportas ir minti pedalus niekas nesiruosia, o del aliuminio tikrai klysti, nerudyjantis plienas buvo kietesnis uz aliuma ir bus… gal tik sunkesnis, bet prie 10kw galios net nepajusi skirtumo…
2013/10/21 at 05:56 #6069LinasParticipantna taip grieztai sakyti, kad nerudijantis kietesnis (gal labiau tikru bendras pavadinimas – stipresnis, nesiveliant i konkrecias specifikacijas) negalima nes yra ir aliuminio lydiniu tvirtesniu uz nerudijanti pliena, o ir nerudijancio plieno yra skirtingu lydiniu, as pavyzdziui susiduriau su problema, kad padoraus aliuminio mazais kiekiais prototipui be sansu gauti, tad teko ganetinai dideli kieki uzsakineti. su plienu lygiai tas pats, net jei nori gaminti is plieno, tai Lietuvoje konstukcinio plieno vamzdeliu be sansu gauti, nes sandeliuose tik minkstas o norint stipraus reikia keleta tonu uzsakineti :)
2013/10/21 at 06:21 #6070agniusmParticipantGal, bet anas zmogus pasake jog 6060
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.