Home Forums Mūsų projektai / susitikimai E-dviratis RP-1

Viewing 16 posts - 21 through 36 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #6071
    spicasss
    Participant

    jo kalba eina apie 6060 aliuma, beje prototipui galima pasiieskoti konkreciu imoniu kurios uzsiima konstukciju gamyba is tvirto nerudijancio plieno arba aliuminio ir pas juos tikrai bus atlieku, tik reikia psiieskoti.

    #6072
    danas
    Participant

    O kaip jums aviaciniai plienai ? pavyzdiui http://www.aircraftspruce.eu/Metals—Plastics/Steel.html

    #6073
    agniusm
    Participant

    Jo, 4130 man tiktu jei tik butu galimybe. Vienas dalykas su nerudijanciu plienu, virinant kokybiski reikalingas vadinamas back purging, papildoma iranga ir vargas.

    #6074
    danas
    Participant

    Pliena 4130 rekomenduoja virinti senoviniu budu dujomis (oxy-acetylene). Dar vienas sio plieno pliusas, kad nelieka siulese itempimu. Mes pirkom mazus kiekius is http://www.aircraftspruce.eu

    #6075
    TIceR
    Participant

    idomus variantas. Bet kaip pirmam prototipui bandysim pigiau prasisukt.

    #6360
    Ynerka
    Participant

    As kiekviena diena dirbu su nerudijanciu plienu, jo tikrai nesirinkciau kaip konstrukcija. Kieto nerudijancio vamzdzio nelabai gausi. Paprastai prie kieto nerudijancio jau limpa magnetas, jo pavirsiu reikes apdirbti elektrocheminiu poliravimu, nes paprastai poliruoti plemais ismeto, nebent rugstimi nutepti ir palikti neblizgu. Svoris labai didelis. Trinktelesjus ar pazeidus su juodu metalu prades rudyti :) teks poliruoti, oksiduoti. Oksidas nerzaveikai uzsideda per kelias paras skirtingai kaip aliuminio per mikrosekundes.
    Idomu kaip SAPA profiliu prekyba, gal pavyktu is ju gauti kieto aliuminio. Suvirinimas labai panasus tiek nerzaveikos tiek aliuminio, vistiek viska darys argono aplinkoje. Beda bus sunku isgauti tiesuma, nerzaveika labai traukia virinant.
    Tuos vamzdzius kur pardavineja pas mus AISI 304 / 314 puses colio vamzduka perlenksi per kelena 2.1 mm storio sieneles, pabandyk perlenkti 6060 aliuminio D15mm kur sienele perpus plonesne, pabandytk patiesinti koki rema dviracio aliumini…., gryzta atgal.

    #6362
    Linas
    Participant

    viskas apie nerudijanti pliena yra teisinga, tik jis yra pakaitalas ne aliuminiui o paprastam plienui, mat Liettuvoje parduodamas pagrinde ne konstrukcinis plienas, o nerudijancio charaktersitikos uz paprasta pliena geresnes, del to ir as pats rinkausi nerudijanti remams gaminti, tik as ne poliruoju, o dazau.
    kas del aliuminio, 6060 nera tinkamas konstrukcijoms, labiau tinkamas 6082, kuris beveik analogiskas 6061 lydiniui, tik su aliuminiu beda, kad po virinimo butinas grudinimas, o li teisingai padaryti labai sudetinga ir nepigiai kainuoja.

    #6890
    vyckius
    Participant

    sena tema idomumo delei prikelsiu. kodel pasirinikimas nerudyjantis plienas? gal tiesiog yra kitu plienu markes pvz montuojami automobiliu saugos lankams? pradedant tuo kad bet kokia konstrukcija negali buti standi. tai manau remas irgi turi “vaikscioti”. jis turi buti plastiskas.nesant plastiskumo tai randa silpna vieta ir plysta

    #6891
    agniusm
    Participant

    Atsakymas paprasta, nes Lietuvoje nieko negausi todel daroma is to kas geriausia ir prieinama. Automobiliu rollcage’us daro is kit’u. Nuperka gatava ir Lietuvoje tik suvirina.
    Siustis – kosmosas.

    #6892
    vyckius
    Participant

    kokiu dar kit’u ? :) niekas taip nedaro kaip tu pasakei kas daro normaliai ;) siuncias visi vamzdzius, lanksto, virina.aisku medziagu kaina nebus kaip vietoj nupirkti.bet sorry nerudyjantis plienas tai ne tam skirtas metalas.

    #6893
    agniusm
    Participant

    Tai gal papasakok apie savo patirti lanku ir/ar dviraciu gamyboje? Kazkaip juokas man ima is tokiu pasirasymu. Matai as pats ieskojau crmo (4130) kaip ir anglisko, markes tik nepamenu ir pas tuos kurie montuoja lankus, toki atsakyma gavau pas kelis, kad uzsako gatava ir tik suvirina automobilyje. Tikriausiai supranti, kad lanksto cnc ir ispjovas daro lazeriu, na nebent kas daro “normaliai”, daro garaziuke ir su stanga lanksto, o po to elektrodais dar ir suvirina :D
    Viena firmeliu kur teiravausi – Proracing.lt
    O apie SS remus internete info pilna jei skaitai angliskai, taip pat ir tu kas gamina remus is SS

    • This reply was modified 10 years, 9 months ago by agniusm.
    #7030
    vyckius
    Participant

    drasiai tu cia :) jei pradesi ziureti F1, nascar, touring caru biudzetus tai ten gali sau leisti tokius uzsakymus. ziurint i realiaja puse nenaudojant cnc gaminami lankai, daro visus dragsteriu remus ir pan be JOKIU CNC :) taip kad jei toks “sustras” su technologijom tada nematau prasmes testi diskusijos ;)

    #7031
    Tyro
    Participant

    Pakopinsiu iš hidraulinių stabdžių forumo keletą eilučių vien todėl kad jos labai tikslios ir čia tinka:

    Rusų forume šitoj temoj daugiausia aptarinėjama, kaip kontaktus prie rankenos “prisantechnint” ir “prikolchozint” … Ne-a, taip mes nedarom :)

    Daugelis čia žmonių bando viską padaryti tvarkingai ne tik kad veiktų kaip numatyta, bet būtų negėda kitam parodyt, atliktų savo funkciją ir būtų saugu. Kas darė elektrinius dviračius iš ereliukų ar maximos dviračių tas darys, ir tegul daro. Jie irgi važiuoja. Bet po truputį ima suprasti jog norint jog nereiktų dėl lūžių (tikėkimės rėmo o ne kaulų) keisti rėmo kasmet važinėr reikia labai ramiai arba imti tam labiau pritaikytą rėmą. Grįžtant prie plieno temos – matyt nėranda tame besidomintys žmonės tinkamesnio metalo kuris atstovėtų savo kainą.

    #7032
    vyckius
    Participant

    metalas per brangus :) bet kazkas kalba apie cnc panaudojima ka isvis patyleciau :) esme tokia kad n metu atgal zmones sugebejo kazka pagaminti ir tikrai ne kreivom rankom tai dare…

    #7033
    Linas
    Participant

    Gal labiau ne kaina, o svori ir reikiamus matmenis, nors kartais gaunasi ir kaina ss naudai, kaip pvz juodo plieno reikia pirkti stangom, o va ss galima pirkti ir metrais ar po maziau, o juk viena rema gaminant daznai reikia ne vieno profilio.
    Man asmeniskai labiau apsimokejo naudoti ss ir del kainos, ir pagrinde del svorio, kadangi remo konstrukcija skaiciuota, o ne is lempos tai reikejo ir optimaliai naudoti profilius. analogiskas plieninis man butu isejas daugiau nei 1kg sunkesnis (arba reiktu specialiai uzsakyti kelias tonas nes niekas sandeliuose nelaiko), o man tai daug.

    kas del kreivu ranku, taip, jei zmogus turi rankas ir nereikia kazkokio specifinio dizaino, tada be problemu galima padaryti ir be cnc ar kitu imantrybiu, bet kai eina kalba apie estetika ir tiksluma, jau visai kiti reikalai.

    #7034
    vyckius
    Participant

    kad rasti nera lengva zinau. tam yra irgi idirbis. beto kazkokia kontora vilniuj yra. zinau kad uzsakineja lankams. bet del minimalaus kiekio ir kainu nesidomejau. toliau lieka manau tik UK… bet suprantama kad cia ir laikas ir darbas didziulis.o kazkaip juoktis pulti kaip agnius nedrysciau (tipo naujokas ir nieko nesupranta) :)))

Viewing 16 posts - 21 through 36 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.