- This topic has 32 replies, 8 voices, and was last updated 9 years, 2 months ago by Darius.
-
AuthorPosts
-
2015/10/15 at 14:52 #11783DariusParticipant
Gražu žiūrėti į tokį darbą :) Man ir tokio norėtųsi.
Tiesa, aš skaitydamas taip galvoju ir vis linkstu prie to 50CC motociklo, kur buvau pasidalinęs nuoroda, sunkių šakių, nes aš tiek su automobilių, tiek su paprastu dviračiu agresyviai važinėju, staigiai stabdau, greitai posūkius išiminėju. Tai manau saugiau jausiuosi.2015/10/16 at 10:54 #11784DariusParticipantKur perkate ir kiek kainuoja A123 20Ah celės? (domina kaina ir su visais mokesčiais)
O gal jau yra geresnių variantų?2015/10/16 at 11:42 #11785ŠarūnasKeymasterDabar jau būtų labai sudėtinga arba labai brangu gauti kokybiškų.
Dabar madoje 18650 arba naudotos iš Nissan Leaf.2015/10/16 at 11:49 #11786DariusParticipant18650 ir Nissan Leaf kaip suprantu reikalauja ilgo pakrovimo laiko (3-8val)?
Ir jei imti 3kW variklį tai jam Nissan Leaf akumas butų virs 30kg? Ar aš neteisus?
Gal kas bandė su šiais Lenkais susisiekti ir pirkti mažiau nei 200vnt?2015/10/16 at 12:05 #11787ŠarūnasKeymasterTeko stipriai bendrauti ir lankytis pas juos prieš trejetą metų… Tada užsiiminėjo elektromobilių perdarymu.
Ar parduos mažais kiekiais – nežinau. Bet jei jau turi e-šopą, matyt, kad taip.2015/10/16 at 13:13 #11788karpisParticipant3kW gali būti ir prie mažų voltų ir kilogramų..
2015/10/16 at 13:31 #11789sopkisParticipant18650 ir Nissan Leaf kaip suprantu reikalauja ilgo pakrovimo laiko (3-8val)?
Ir jei imti 3kW variklį tai jam Nissan Leaf akumas butų virs 30kg? Ar aš neteisus?Visų pirma, 18650 tai yra baterijos forma: 18mm diametras, 65mm ilgis, chemija ten gali būti kokia nori. Kad ir A123 LiFePo4 1100mAh, samsungo, lg begalė skirtingi rūšių,ar net tesloje naudotas panasonic.
Apie krovimo laiką kuo tu vadovaujiesi? Bobutės pasakom ar viešai prieinamais gamintojo duomenim? Pvz leaf celė http://www.hybridautocenter.com/HAC4/index.php?option=com_content&view=article&id=72&Itemid=631 , maksimali leistina įkrovimo srovė 120A per paką (jis yra 60Ah), reiškia gaunam 2C arba 25 minutės iki 80% nuo pilnai iškrautos, tik tiek kad rekomenduoja nepiktnaudžiauti nes ciklų skaičius kenčia, ir pagal galimybę krauti 0.3C. Su 18650 irgi panašiai – daugelį dabar gaminamų Liio, LiMn ir tt rekomenduojama krauti 1C, maksimali leistina 2C.
Kas dėl leaf celių svorio (kiekio) 3kW motorui tai skaičiuok. Celė iš pako sveria 800g, nominali įtampa 3.8V, 30Ah, maksmali ilgalaikė apkrovos srovė 2-3C, reiškia viena celė duos 3.8V*30Ah*2C=228W, 3000W/228=13, bet užteks ir 12 (3 perjungti nuosekliai leaf pakai), gausis ~9.6kg akumuliatoriaus svoris kai variklis maksimum 3kW.2015/10/16 at 14:02 #11790DariusParticipantJei krausi 0.3C tai gausis 3-4val krovimo, tas yra vis tiek daug, gerai būtų pasikrauti max per 1val. Taip pat: “The battery is rated for 1200 cycles at 0-100% charge until it reaches the 80% of the capacity or 5000 cycles when used 0-80% charge.” Tai jei krausiu 2C, tie ciklai dar sumažės…
2015/10/16 at 14:17 #11791sopkisParticipantTu čia visai ne tą dalyką cituoji. when used 0-80% – tai reiškia tai, kad jei naudosi žemesnės įtampos BMS-PCM, su pvz 4.1V krovimo įtampa, celės tarnaus ilgiau.
Kodėl tu taip įsikabinai to ciklų skaičiaus? Su mūsų 7 mėnesių važinėjimo sezonu net kasdien kraunant po tris kartus tik po dviejų tokių sezonų kris talpa dvidešimčia procentų. Nors netikiu kad tokiu tempu įmanoma važinėti, čia gausis per sezoną 20000km. O kai 3 leaf pakai kainuoja ~150€, tai nematau problemos po 3-5 metų nusipirkti naujus.
Tu atkreipk dėmesį į tai, kad tokios pačios įtampos leaf, su 50% didesne talpa kainuoja tris kartus pigiau nei A123 iš lenkų, jei jie parduotų tau parduotų 16 celių po 35€.2015/10/16 at 14:29 #11794DariusParticipantTruputį susimaičiau su LiFePO4, čia ličio, tai galima įkrauti iki 4.2V.
Prieš tai Tavo paskaičiavimai buvo 46V sistemai?
Kažkaip mano charakteris linkęs prie kraštutinumų, tai noriu turėti maksimalų skaičių :D2015/10/16 at 14:42 #11795sopkisParticipantApie kraštutinumus galiu pasakyti tik tiek, kad elektrinių dviračių sferoje jie labai brangiai kainuoja. Čia gaunasi kaip svarstyklės su daug priklausomų atšakų: akumuliatoriaus energijos kiekis, variklio galingumas, greitis, svoris, manevringumas ir tt. Kai tu pradedi be proto didinti vienus parametrus, kiti nuo to darosi nepriimtini, o išeitys brangiai kainuoja. Maždaug taip – nori greičio, dėk didesnio galingumo variklį, bet reikia galinę pakabą ir ratą stipresnį dėti, nes silpni nebelaikys, bet tai pinigai ir papildomas svoris. Padidinsi variklio galingumą, akumuliatoriaus trumpiau užteks, dėsi talpesnį – vėl papildomas svoris, vėl mažėja nuvažiuojamas atstumas. Ir taip pasaka be galo – tas kraštutinumo siekimas pavirs į tai kad tas dviratis pagal svorį taps panašus į lengvą motociklą.
Čia tik mano nuomonė.
- This reply was modified 9 years, 2 months ago by sopkis.
2015/10/16 at 16:20 #11797agniusmParticipantSiulau Dariui pasidaryti kazka paprasto. Kaip atrodo, kol kas ziniu mazai, o jau norisi kazko ipatingo. Pasidarysi, pradesi suvokti daugeli aspektu, igausi patirties, o tada galima ir rimciau. Visi begiot pradedam nuo ropojimo, sliauziojimo, o ne tuoj pat islinde is urvo.
2015/10/16 at 16:32 #11798DariusParticipantAgniau, geras patarimas, jį taip pat turiu galvoje :)
Po šio forumo, jau nemažai kas atsimetė ir jau ryškėja galutinis sprendimas, kitą savaitę manau pradėsiu dėliotis preliminarią sumą :)
Taip pat parašysiu ir čia ką prigalvojau, ar nenugrybavau labai :) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.