- This topic has 53 replies, 6 voices, and was last updated 9 years, 2 months ago by sopkis.
-
AuthorPosts
-
2015/09/26 at 12:23 #11447DariusParticipant
O kai įdėsiu LiPo 33.6V ir taip pat matuoti ir priderinti varžą ar jau nebereiks?
2015/09/26 at 12:31 #11448sopkisParticipantSu pilnu maitinimu matuoti kaip ir nereikia, svarbu kad prie minimalios įtampos būtų reikiama įtampa po stabilizatoriaus.
Tiesa, akumuliatoriaus indikaciją prie gazo rankenos geriau atjunk, nes gali sudegti dėl didesnės nei numatyta įtampos. Nes pritaikyta max 28V, o dabar bus beveik 34V.- This reply was modified 9 years, 2 months ago by sopkis.
2015/09/26 at 12:33 #11449DariusParticipantTai LiPo minimali įtampa bus 8*3.5V=28V, tai taip gaunasi kad nereikia varžos lituoti ar aš kažko nesupratau?
2015/09/26 at 12:41 #11451sopkisParticipantReikia varžos. Kai buvo švinas, tai maksimali 28V, minimali jei neklystu 21V, pas tave dabar bus min ~26V, max 33.6V, gaunasi kad ribos padidėja ~5V. Galima bandyti ir be papildomos varžos, bet aš tavo vietoje nerizikuočiau. Palikus kaip yra stipriau kais ir pati varža, ir stabilitronas, tas stabilitronas išvis gali sudegti, tai kontroleriui bus galas jei jis neužsitrumpins, o liks atvira grandinė.
2015/09/26 at 12:46 #11452DariusParticipantDabar aišku, dėkui. Dar klausimas dėl varžos. 1W ir 2W varžos kainos skirtumas 1cnt, tai gal pasiimti 2W varžą dėl viso pikto?
2015/09/26 at 12:53 #114532015/09/26 at 14:47 #11455DariusParticipantSu originalia varža 150 omų ant diodo būna 5.5V, su 220 omų – 4V. Tai aš gal ne ten matuoju? Nes minėjai kad turi būti 15V.
2015/09/26 at 14:50 #11456DariusParticipantViduje matosi Atmega procas, tai jos maitinimo įtampa yra 5V, tai gal turi būti 5.5V, o ne 15V?
2015/09/26 at 14:54 #11457sopkisParticipantPradžioje eina 15V stabilizatorius mosfetams valdyti, poto jau atmegai, gazo rankenai, variklio holams dar vienas stabilizatorius 5V yra.
2015/09/26 at 15:05 #11458DariusParticipantAnt vieno kondiko 5.5V, ant kito yra 13.6V, likusioje schemos dalyje 26.6V (baterijos įtampa), niekur nerandu tų 15V. Ir dipinę tik vieną varžą matau. Nebent apie smd varžą kalbi?
2015/09/26 at 15:19 #11459sopkisParticipantTai tie 13.6V eina viršutiniams mosfetams, o poto dar 5V. Išardžiau savo kontrolerį. Apgavau aš tave su ta varža pasirodo. Pasirodo šitam 24V kontroleryje šiek tiek kitokia schema nei aukštesnių įtampų. Iš 24V tiesiai eina į tranzistorių, jis padaro 13.6V, o ta varža su stabilitronu yra 5V įtampai. Gaunasi kad nereikia jokios varžos papildomai dėti.
2015/09/26 at 15:20 #11460DariusParticipantNu va :) Nieko tokio – svarbu nemažai sužinojau :)
2015/09/26 at 15:30 #11461sopkisParticipantTaip kad 100 omų varžą dėl bendro saugumo junk ant oranžinio laiduko, kuris ant dvigubos jungtelės kur oranžinis-raudonas laidai eina. Atseki tą jungtį, ir oranžinį išlituoji ir į tą tarpą dėk 100 omų, tik nepamiršk viršuje kembrikiuką uždėti kad plikas laidas neliktų. Ant tos varžos nukris 4V įtampos, nereikės atjunginėti akumuliatoriaus indikacijos prie gazo rankenos.
2015/09/26 at 17:20 #11462DariusParticipantPer vėlu, jau pralėkiau be jokių varžų :)
Vieną bateriją stebiu per įtampos matuoklį (nuimiau nuo kvadrakopterio). Kitai įdėjau 4S buzeriuką. Atrodo štai kaip: čia.2015/09/26 at 17:27 #11463sopkisParticipantKaip važiuoja su 8S LiPo? Greitis, kaip traukia, kiek km nulėkei, variklis nešyla? Vatmetro kartais neturi? Galėtum pasimatuoti kiek akumo sunaudoji, būtų maždaug aišku kiek km su tom 10Ah nuvažiuosi.
- This reply was modified 9 years, 2 months ago by sopkis.
2015/09/26 at 17:34 #11465DariusParticipantTen yra nuoroda į nuotraukas prieš tai buvusiam pauste. Su LiPo šiaip smagiau važiuoti, jaučiasi, kad baterijos daro savo, o dar jos lengvesnės nei švininiai akumai.Variklis kaip ir šaltas, baterijos irgi šaltos, kontroleris kaip priklauso šiltas, bet ne karštas, tai viskas gerai.
Tai važiuojant stebėjau vienos baterijos celių įtampas, kad nereiktų gržtant minti :D Taip pat niekur nemyniau, visur ant baterijų važiavau.
Pasisukinėjau aplink žirmūnus, maps.lt pamatavau nuvažiuotą atstumą, tai rodė 7km. Įtampa grįžus buvo 3.94V celei (išvažiuojant buvo 4.12V celei).2015/09/26 at 17:47 #11466sopkisParticipantBeliko PCM įsidėti, kad akumuliatorių neužmušti perdaug iškrovus ir krauti normaliai, vatmetrą pajungti kad matyti sunaudotas ampervalandas, pakrovėją susiorganizuoti ir galima normaliai važiuoti. Tiesa, Šarūnas turi 12S LiPo PCM už 20€, dažniausiai jie veikia su mažesniu celių kiekiu, tai nereikėtų net laukti kol iš kinų atsiūs.
2015/09/26 at 20:23 #11468DariusParticipantNoriu pasidžiaugti :) Pirmas bandymas su baterijomis. Pasikroviau pilnai ir važiavau nuo Kareivių g. 16 iki Baltojo tilto (pirmyn atgal ir Baltąjį pervažiavau) ir atgal namo :) Reziumė:
Traukia į visus kalnelius tikrai gerai, niekur neteko minti (nors ir nenorėjau dėl eksperimento). Tiesa važiavau paupiu dviračių taku. Grįžus patikrinau variklį, tai šiltas buvo, bet dėl tiek nėra ko jaudintis, nes visą laiką veikė ant maksimumo. Baterijos išsikrovė iki 3.8V celei, kai kurios rodė 3.81V. Tuo labai džiaugiuosi, bet klausimas kiek man jos laikys :D Nes LiPo baterijos ilgai nelaiko, tai gal jau pradėti žiūrėti kokią LiFePO4…
Po tokio važiavimo labai pakilo apetitas… Dabar taip norėtųsi į dviratį įsimesti elektrinį ratą…2015/09/26 at 20:43 #11469sopkisParticipantVariklyje tepalo jau iš gamyklos yra, tai kad perkaistų reikia turbūt daugiau kaip virš 150° įkaitinti. Grandinės pusėje yra šešiakampiu atsukamas varžtas, galima patikrinti kiek ten jo yra, nes iš šiek tiek sunkėsi kol stovėjo. Kiek to tepalo ten turi būti net nežinau. O šiaip tai net man atsirado noras saviškiam normalius akumuliatorius įsidėti ir pasilikti jį sau. Jei traukos užtenka tai apie kontrolerio šunto aplitavimą nepasakosiu, akumuliatorius ilgiau laikys. Kas dėl akumuliatorių eksplotacijos laiko, tai gretimoje temoje buvo kalbėta apie RC LiPo, kad gan daug broko ir laikymas yra loterija – su PCM, didelėm srovėm nevaikant yra tikimybė kad 300-500 ciklų atlaikys.
2015/09/26 at 20:53 #11471DariusParticipantMan kaip naujokui, tai tikrai labai geras daykas pasirodė, žinoma važiuojant geru dviračių taku norėtųsi truputį daugiau greičio, bet mieste pilnai pakanka, nes pats dviratukas mažas. Nors jei nori dar apsidairyti, o ne tik į kelią žiūrėti, tai ir tiesiojoje pakanka.
Jei ryt laiko turėsiu ir Tau bus noro patikrinti kaip važiuoja tai galiu iki Tavęs atvažiuoti ir duoti pavažiuoti. Tada galėsi įvertinti kaip kas, nes man sunku vertinti, nes tai pirmas mano elektrinis dviratis tai viskas man yra “vau!!!” :D -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.