Home › Forums › Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai › Kas vyksta pasaulyje su LiFePO4 akumuliatoriais???
- This topic has 23 replies, 9 voices, and was last updated 12 years, 10 months ago by Šarūnas.
-
AuthorPosts
-
2011/02/19 at 14:17 #1756Gl_asMember
Toks jausmas, kad aplink vien zulikai ir pederastai. Is kur paprastam zmogui nusipirkt LiFePO4 akumuliatoriu, su kuriuo nereiktu sukt galvos kiek jis tarnaus uz zmoniska kaina. Pats uzsisakiau is kinieciu 36V 20 AH akuma, tai jie uzsimane dar papildomai 350 $ uz oro pasta, nors kaina jau buvo sutarta su visu pargabenimu. Kitas ziurek parsisiunte akuma, tipo LiFePO4, o ten pasirodo kazkoks sudas viduj sudetas, net nera BMS. Kas cia per idiotizmas? Nejau nera Lietuvelej dilerio kuris imporuotu A123 baterijas kurios butu patikimos? As nekalbu apie tokias firmas, kurios labai neaiskios, pvz ECO-LED. Importuoja neaiskios kilmes akumuliatorius drasiai teikdamos, jog ten LiFePO4, nors zmones jau skundziasi, kad ten ne velnio ne LiFePO4, paprasciausi li-ion. Kur yra viso stabdzio esme, paaiskinkit man, nes jau nervas ima. Pagarbiai
2011/02/20 at 08:38 #2663ŠarūnasKeymasterDeja mane veikia tokios pačios nuotaikos, problemos su akumuliatoriais stabdo visus reikalus. Po daugybės testų ir pinigų bei laiko švaistymo susidarė nuomonė kad normalių akumuliatorių šiuo metu įsigyti yra neįmanoma, taigi tenka toliau testuoti ir rinktis mažiausią Šū…. Va ir šiuo metu man po kojomis zyzia celių testinis stendas.
O A123, kiek žinau, turi rimtų finansinių problemų, nes visi automobilių gamintojai persimetė ant kur kas pigesnių ir prastesnių akumuliatorių – nes to reikia vartotojams. A123 celių šiuo metu įsigyti iš vis yra praktiškai neįmanoma, galima gauti tik mažais kiekiais kažkokių neaiškios kilmės ir akivaizdžiai nekokybiškų 26650 celių. Prizmatinės (kaip mano motoroleryje) tiesiog išnyko nuo žemės paviršiaus.
2011/02/20 at 12:41 #2664Gl_asMemberKol kas, pasiskaicius forumus, maziausias Šū… mano manymu yra Ping. Taip pat dar idomus variantai Headway ir Thundersky. Gal netycia esi bandes kazka is situ?
2011/02/20 at 13:08 #2665ŠarūnasKeymasterHeadway dabar testuoju – rezultatai gana prasti.
O po kojomis man dūzgia Thundersky (90Ah) ir CALB (60Ah) celės. Taip pat Thundersky celes jau porą metų savo elektromobilyje 3E naudoja Mindaugas – deja tikslių skaičių dar neturim (dar sukasi testai), bet preliminariai Thundersky celės taip pat yra Š. CALB, nors ir atrodo identiškai, pasirodė geriau. O Ping celės taip pat ne dovanėlė.
Žodžiu, liūdna. Bet kokiu atveju rezultatus paviešinsiu kai tik turėsiu konkrečius duomenis.
2011/02/20 at 17:27 #2666TadasParticipantO kaip del Lifebatt kokybes?Kiek teko girdet kaina nemenka ju.Yra atstovai UK jei kam idomu.
2011/02/20 at 18:38 #2667ŠarūnasKeymasterMano žiniomis “lifebatt” yra tos pačios PSI celės, kurias naudojau savo pirmame e-dviratyje. Jos tikrai pakankamai geros, nepalyginsi su headway.
2011/02/21 at 07:01 #2668Gl_asMemberIssiunciau uzklausa i Lifebatt, idomu ka pasiulys :)
2011/02/21 at 18:10 #2669NikorParticipantSurinkau 16s4p baterija iš pirktų per Ebay “a123” 18650 korpuse akumuliatorių. Žinoma tai netikri a123 akumuliatoriai. Bet 5C iškrova laiko normaliai. Nekaista, talpos nepraranda. Tik nežinojau ar ilgai tarnaus. Bent kaina nedidelė – 6lt už vnt.
2011/02/21 at 18:38 #2670Gl_asMemberCia tos geltonos, kur po 1000 mAh? tai gaunasi tik 4Ah pas tave. Netoli nuvaziuosi, bet siaip variantas gal ir viliojantis uz tokia kaina. O kaip su BMS ir pakroveju? Pats dareisi, ar pirkai?
2011/02/21 at 19:20 #2671NikorParticipantTaip geltonos po 1Ah. Iš tikrųjų nedaug. Bet kadangi stovi 550W variklis (crystalyte 408) tai pakanka 7-9km nuvažiuoti. Tiesa pasakius normaliai išbandyti dviratį su šitais akumuliatoriais dar nepavyko. Važiavau tik kelis kartus ant sniego… Pasakysiu tik kad prie 15A srovės įtampa krenta iki 48V (3V cėlei), o reali talpa apie 3,5Ah. Įtarių, kad yra brokuotų akumuliatorių bloke.
Akumuliatorių pakrovimą padariau gana gudriai: padariau iš šešių rėlių schemą kuri perjungia visą bloką iš 16s4p į 4s16p, kad pakrauti akumuliatorius su bet kokiu automobiliniu pakrovėju. Žinoma bendras laidų ilgis padaugėjo, kartu padaugėjo įtampos kritimas, bet srovės nelabai didelės (iki 18A) ir galios atrodo nedaug prarado.
Planuose lieka padaryti pilnavertišką BMS sistemą. Dabar akumuliatorių balansavimas vyksta su paties darytu balansuokliu. Jo schema galima sakyti klasikinė (pagrindas – TL431 reguliojamas šuntas). Balansavimo srovė – iki 1A.
Jau senai pažadėjau Šarūnui papasakoti apie savo dviratį forume, bet nerandu laiko.
2011/02/22 at 07:30 #2672Gl_asMemberO tu nebijai taip kraudamas su automobiliniu pakroveju perkrauti celiu?
2011/02/22 at 09:45 #2673NikorParticipantTen kaip tik išeina su įtampa: 3,6V x 4 = 14,6V. O Pb akumuliatorius kraunamas iki 14.5V. Be abejo, pakrovėjas turi būti stabilizuotos įtampos.
Tiesa sakant tokį akumuliatorių įkrovimo variantą nepatarčiau kitiems, dėl didelio kiekio laidų ir tikimybės įkrovimo metu viršyti leistiną akumuliatorių įtampą (jeigu nėra įtampos stabilizavimo). Bet galima išbandyti labai primityvų regeneracinį stabdymą. Perjungi akumuliatorius į lygiagretų režimą ir viskas. Dviratis gan intensyviai stabdo kai greitis didesnis 20km/val.
2011/02/23 at 14:20 #2674Gl_asMemberO ka gero/blogo galit pasakyt apie Licio – Mangano dioksido (Li-Mn O2) akumuliatorius?
2011/02/23 at 14:23 #2675csharkMemberPakomentokit straipsi : Rusu-Kinu bateriju gamikla
Straipsnis Rusu kalba.
2011/02/23 at 18:26 #2676TadasParticipantKinieciai (Thundersky) rusu teritorijoj (sibire) tures gamykla kaip matosi is foto jau yra pastatai paruosti.Gamyba prasides kaip rasoma dar siais metais ir bus gaminama tikrai rimti kiekiai akumu.Paskirtis energijos akumuliavimui nakties metu o diena naudojimas pagal paskirti zodziu savotiskas tera upsas :-) Giriasi kad transportui skirti akumai jau atlaiko -45 salcio ir bus montuojami i autobusus mazus krovininius ir troleibusus.
Zodziu jei mano nuomone tai gaila kad ne CALB .Gal jie ir pasikels bet kolkas kiek teko girdet tai Thundersky ne stebuklas.
2011/02/24 at 05:50 #2677csharkMemberMan del to ir keista !
Thundersky yra ne stebuklas. Ka ruseliai be kinu nesugebetu sukurti geru akumu (plius kaska minejo apie akademini miesteli salia)?
Dar vienas momentas – bus naudojamos russiskos zaliavos.
Idomu ar tokio masto gamikla sugebes itakoti pasaulines bateriju kainos ?
2011/02/24 at 13:44 #2678TadasParticipantTai kad Rusai netikiu kad tiek licio tures.Manau cia eilinis irodymas kaip auga stipriai kinu ekonomika kad jie jau netelpa savo valstybes ribose.Thundersky gal kiek ir atpigs bet cia tik laikas parodys tiksliai kaip kas.
2011/02/25 at 16:36 #2679LinasParticipantSveiki, kazkaip praleidau sia tema tai isikisiu siek tiek paveluotai.
pastaruoju metu tenka ganetinai daug skaityti apie ivairius akumuliatorius, bendrauti su gamontojais, kol kas uzsienyje pagrinde yra naudojamos keliu gamintoju celes:
Masinoms ir didesniem moto naudoja pagrinde TS (thunder sky) ir jau daugeja CALB (sky energy) mat sios buvo sunkiau prieinamos, bet kaip jau Sarunas minejo siek tiek geresnes, dar naudoja hi-power, bet jos prastesnes lyginant su TS ir CALB, zinoma dar yra bent 10 siek tiek zinomu gamintoju, bet ju produkcija maziau testuota.
Mazesniuose moto ir dviraciuose pagrinde naudoja HW (headway), PSI, antraruses (be garantijos) A123 mazas cilindrines, Ping (jos turi ganetinai prastas iskrovimo charakteristikas ir naudojamos silpnuose dviraciuose), zinoma mazesnes talpos celiu gamontoju yra ir daugiau, bet ju produkcija maziau zinoma, maziau testuota.
Cia isvardinau pagrindinius gamintojus (lifepo4 chemijos), zinoma kazka busiu praleides, :) jei kazka konkretinant galima tikslinti.
nemaza dalis E-dviratininku dabar pasinese ant RC (radijo bangom valdomu modeliu) li-ion akumu, pagrinde del pigumo (ypac USA naudotojam), paprasto prieinamumo, bei ypac didelio sroves atidavimo iskraunant.
Paskutines naujienos – siek tiek gavau ziniu, kad uz keliu menesiu bus prieinamos labai geru charakteristiku licio titano akumuliatoriu, zinoma ju kaina bus 2-3 kartus didesne, bet charakteristikos turetu atpirkti tai.
2011/04/01 at 05:55 #2680jonasParticipantSveiki,
Jei kam įdomios a123 celės tai va tokia nuoroda http://a123rc.com/. Dėl kokybės nežinau. Teko bendrauti su jais online. Norėjau pirkti 36V10AH paketą. Tai ką jie ten rašo apie “free shiping” yra pasaka. siuntimas tokio paketo kurio aš norėjau apie 90usd.
Kainas irgi būtų geriau klausti. Pasak Jų eshopas naujai sukurtas,todėl kai kurios kainos automatiškai sugeneruotos.
2011/11/08 at 21:19 #2681iNdigoParticipanto kokie atsiliepimai apie A123 18650 is ebay? jie ten prisiekineja kad parduoda tik kokybiskas celes (:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.