Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Konstruoju el dvirati
- This topic has 41 replies, 11 voices, and was last updated 10 years, 7 months ago by foba666.
-
AuthorPosts
-
2013/09/04 at 19:08 #5785GinceParticipant
a,as ten bandiau stabdyt prie 10km per h,nes priepat namu issijunge.
Bet kai pakrautas budavo tai ant tokio greicio dar normaliai stabde gal ir nekrove bet stabde.
2013/09/04 at 19:12 #5786GinceParticipantO tai kaip cia gavos 42km nuvaziuoti,nors pirmais krovimais budavo tik 32?
Beveik nemyniau visa kelia.
2013/09/05 at 05:11 #5787LinasParticipantkadangi akumuliatorius naujas jis turi susibalansuoti, tas ivyksta per kelis pirmuosius krovimus, kai bms, tiksliau pcm, subalansuoja, kad visos celes butuvienodame lygyje.
2013/09/05 at 08:12 #5788TyroParticipantDel regeneracijos – kai atsijungia “trauka” – atsijungia is tiesu visas kontroleris, bent kas liecia bandyta kinietiska produkcija. O kai atsijungia tai tolygu jam buti isjungtam. Regeneracija taip pat neveikia tuomet. Jeigu va paimtum kai atsijungia ir isjunges ji vel ijungtum tai regeneracija griztu, bei galetum kokia 20% greiciu vaziuoti kad neatsijungtu dar kart. Ir vel, visa tai galioja jeigu atjungima padare kontroleris o ne BMS. Kai atjungia BMS ji ijungti gali tik prijunges prie pakrovejo.
2013/09/05 at 10:38 #5789ŠarūnasKeymasterKaip ir sako Tyro, jei jau BMS atjungė kontrolerį, jis išsijungia visiškai ir jokios jo funkcijos neveikia. Teoriškai, tai galima apeiti važiuojant bent 42% greičiu, kai motoro generuojama įtampa pasiekia minimalią kontrolerio ribą ir jis įsijungia. Tokioje situacijoje įjungus regeneraciją, teoriškai, ji veiktų kol sustotum arba kol neatjungtum mažesniame greityje.
2013/09/05 at 11:38 #5790LinasParticipantteko panasiu budu pora kartu gryzti is ilgesnio pasivazinejimo, vaziuoji max greiciu ir atjunge akuma, tad isibegi pamindamas, paspaudi regeneracija kad suveiktu ir vel atgaivina bms, nes jis mato krovima, tada jau ne taip stipriai spausdamas gaza dar sugebejau namus pasiekti be mynimo :)
2013/09/05 at 12:24 #5791TyroParticipantQuote:vaziuoji max greiciu ir atjunge akuma, tad isibegi pamindamas, paspaudi regeneracija kad suveiktu ir vel atgaivina bms, nes jis mato krovima, tada jau ne taip stipriai spausdamas gaza dar sugebejau namus pasiekti be mynimo :)Man irgi taip teko su siek tiek kitokiu BMS :) Be suzadinimo jis neatsigauna.. :)
2013/09/05 at 13:48 #5792GinceParticipantNu dekui uz patarimus,kai reikes reiks pasinaudot :)
2013/09/06 at 14:55 #5793LinasParticipant… nerekomenduociau daznai tuo naudotis, cia ekstra atveju, nera ypac sveika celes visada pilnai iskrovineti, jei norisi kiek imanoma didesnio ciklu skaiciaus.
2013/09/06 at 15:08 #5794ŠarūnasKeymasterTaip, jei yra galimybė, geriau prijungt krauti.
2014/03/01 at 22:29 #6641GinceParticipantBlogai bagazine ant rato,jei ratas su amortizacija,per duobes patc kaip ir nedreba dviratis,o ratas tai brrrbrr :)
Sumasciau susivirint is aliumo ir tvirtint prie remo,kur near tokiu vibraciju nuo kelio nelygumu
Reiks ryt pravaziuot per duobes,paziuret kaip jausis akumas :)
- This reply was modified 10 years, 9 months ago by Šarūnas. Reason: sudėjau foto į vieną postą
2014/03/01 at 22:40 #6647vvaldasvParticipantLabai geras sprendimas. Manau tik reikės kiek pakietinti amortizatorių, nes padidėja jam apkrova.O akumas jaus tik tiek, kiek ir pats jauti sėdėdamas ant sėdynės. Svarbiausia, kad ratas nepasiektų bagažinės ir kad rėmas atlaikytų.
2014/03/02 at 14:31 #6657TadasParticipantGince gerai virini manau reiks kreiptis i tave su prasymu ir pasiulymu :)
2014/03/02 at 19:36 #6659GinceParticipantTai jo,matysiu jei bandys liest kietinsiu
2014/03/03 at 20:03 #6662TadasParticipantGince parasiau tau i PM.
2014/05/01 at 20:39 #7131foba666Participantjei ne paslaptis, kokia kaina su ratu, akūmu ir darbais gavos?
2014/05/05 at 19:06 #7141GinceParticipantNe paslaptis,2600 su viskuo
2014/05/08 at 21:55 #7154foba666Participanto kaip su galiniu žv. bloku?pas tave kiek,maunamas ar sukamas?gal žn ar imanoma uzdėti maunumą 9s
2014/05/09 at 07:20 #7155aleksanderisParticipantTokiam daikte pedalai nebereikalingi, tik kritiniu atveju, is patirties per 14.000 km buvau max per visa laika 3 km pamines del issikrovusio akumo. Tai kam tada gale tas 9s? Svarbu kad butu vienas begis datemti iki rozetes :)
2014/05/09 at 14:51 #7156ŠarūnasKeymasterKad net ir ta viena pavara reikalinga tik kol testuoji. O po to, jei akumuliatorius nevaikiškas – kam tas svoris… Na nebent dėl formalumo prieš pareigūnus, kai pamatęs pradedi makaluot dėl vaizdo. :)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.